Skoči na vsebino

G-tech

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

dana?nje meritve

 

temperatura zunaj 15°C

 

1.run 10.559

2.run 10.338

3.run 10.773

 

AVG 10.556 sec od 0-100 km/h

 

po teh. podatkih gre avto 10.5 sec. -> vir carfolio.com

 

?as na 402m se su?e okrog 17 sec.

 

z MXo sem vozil na 16.4

 

torej ni slabo za 200kg te?ji traktor :D

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

torej ni slabo za 200kg te?ji traktor :D

 

... ki ima ?e vsaj ene toliko kil dodatne plastike :hohoho:

33112_1.png

Napisano

Ja,samo zgleda pa dobro ta plastika gor. :bravo:

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

Misli? traktor razreda?? :P:hohoho:

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

dana?nje meritve

 

temperatura zunaj 15°C

 

1.run 10.559

2.run 10.338

3.run 10.773

 

AVG 10.556 sec od 0-100 km/h

 

po teh. podatkih gre avto 10.5 sec. -> vir carfolio.com

 

?as na 402m se su?e okrog 17 sec.

 

z MXo sem vozil na 16.4

 

torej ni slabo za 200kg te?ji traktor :D

 

Si pa imel dober ?as z Mx-ko ;)

Napisano

... ki ima ?e vsaj ene toliko kil dodatne plastike :hohoho:

 

kar je ve? plastike, je samo zadnji podalj?ek in stranski pragovi - to je ene 20kg

sprednji branik je drug, in verjetno ni bistveno te?ji od originalnega - bogsigavedi :)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

kar je ve? plastike, je samo zadnji podalj?ek in stranski pragovi - to je ene 20kg

sprednji branik je drug, in verjetno ni bistveno te?ji od originalnega - bogsigavedi :)

 

ma ne sej je sam hec... da ne bi res dol trgal pa tehtal :blink::hohoho::hohoho:

33112_1.png

Napisano

dana?nje meritve

 

temperatura zunaj 15°C

 

1.run 10.559

2.run 10.338

3.run 10.773

 

AVG 10.556 sec od 0-100 km/h

 

po teh. podatkih gre avto 10.5 sec. -> vir carfolio.com

 

?as na 402m se su?e okrog 17 sec.

 

z MXo sem vozil na 16.4

 

torej ni slabo za 200kg te?ji traktor :D

 

kaalmanovski....slabi rezultati so tole, sploh za 136 ps...kako saltas? vec kot 3500rpm nima smisla...pri 0km/h mas pa obrate pri cca. 2000rpm in potem s feelingom katapult...men je z zimskimi ratalo 9.4s

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

kaalmanovski....slabi rezultati so tole, sploh za 136 ps...kako saltas? vec kot 3500rpm nima smisla...pri 0km/h mas pa obrate pri cca. 2000rpm in potem s feelingom katapult...men je z zimskimi ratalo 9.4s

 

:bravo: Kaalmana bo treba ?e mal izve?bat za vo?njo diesla ;)

 

Tukaj visoki obrati ne naredijo ni? pametnega, ker je logika napram bencinarju ravno obratna. :P

33112_1.png

Napisano

kaalmanovski....slabi rezultati so tole, sploh za 136 ps...kako saltas? vec kot 3500rpm nima smisla...pri 0km/h mas pa obrate pri cca. 2000rpm in potem s feelingom katapult...men je z zimskimi ratalo 9.4s

 

pa saj sem prvi? probal :)

bomo ?e ve?bali :D

 

sicer pa itak... brezveze :)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Ni? trenerat V6 nazaj kupit :hohoho:

 

hehe... yp V6 dizel :D

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Kaalman, sam neki mi ni jasno, glede dreg rejs cajta z V6ko, od kje zdej ta podatek 16.4! :blink:

 

Se spomnem ko sva se enkat mal preden sem ?ov lansk let junija u SG dirkat, si mi reku, da si sicer mev te?ave s sklopko, pa da posledi?no cajt ni biv nevem kak?en in je blo neki govora o cifri 17.5 :P

 

Pol sm si pa jz jasno zadav za cilj, da sm bol?i od tega ?asa! :danzoman::hohoho:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Kaalman, sam neki mi ni jasno, glede dreg rejs cajta z V6ko, od kje zdej ta podatek 16.4! :blink:

 

Se spomnem ko sva se enkat mal preden sem ?ov lansk let junija u SG dirkat, si mi reku, da si sicer mev te?ave s sklopko, pa da posledi?no cajt ni biv nevem kak?en in je blo neki govora o cifri 17.5 :P

 

Pol sm si pa jz jasno zadav za cilj, da sm bol?i od tega ?asa! :danzoman::hohoho:

 

enkrat sem z mxo celice testiral... :) ko smo jih skup postavili

ko sem uradno dirkal, sem mel ?ez 17 ?ase :(

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Poznam to v Izoli. Ampak z povnovzmetenim kolesom teh pločnikov sploh ne zaznam, oziroma ni noben ovira.
    • ne rabiš veliko, da se zgodi... navadno celo tam, kjer najmanj misliš, da je sploh nevarno. Bicikli, motorji, skiroji ipd imajo samo dvoje koles in vse kupaj deluje le na ravnotežju. Torej je dovolj zgolj malo zadet ob nekaj centimetrski robnik, da ti zagrabi prednje kolo in ne zaviješ več. Če veš, da ti to ne rata z biciklom, ti s skirojem še toliko manj.   1. primer mojega padca še s klasičnim treking biciklom. Zdaj imajo narisano smer v levo, ko pa sem pred leti tu se razsul pa je šlo okoli po robu krožnega v desno. Poglej si tisti nizek robniček med pločnikom in kolesarsko, pa potem se potopi in na samem ovinku v desno pa spet dvigne. Z malo sonca od zadaj se iz bicikla sploh ne vidi, da je dvignjen in ravno tam mi je pri 15km/h vzel prvo kolo, ki je trčilo v ta 2cm velik robniček, ki s kolesa sploh ni zgledal da je robnik ampak neka delilna črta, ker je bil kot nov še zelo svetel.. Dovolj, da sem bil podrgnjen naslednjih 14 dni. Čelada je pa zaščitila glavo, ker sem ravno na ta robniček udrail še z glavo. @Alex to pozna verjetno, ker je krožišče v Izoli.   2. primer padca, tokrat z e-bajkom v Brezovci pri Lj. To je bil še bolj bizaren padec. Levo sem se na križišču s stranske (nasprotna stran od te stranske ceste na desni strani slike) vključil na tole glavno cesto na levi strani slike. Nasprotni cesti sta malo zamaknjeni zato zgleda bela črta bolj kot ločnica med cesto in kolesarsko. V času padca prehoda za pešce na stranski cesti ni bilo zarisanega je bila pa delilna črta sveže pobarvana in zelo vidna. Tu je tudi znak, ki razlaga, da se pločnik delijo klesarji in pešci. To sem videl in bil prepričan, da sem na kolesarski. Pol pa poglej tale robnik in celo odvodni jašek v njem. Visok je neverjetnih 15 cm in v ovinku celo višji od vseh ostalih robnikov okoli. Ko sem zagledal ta robnik zelo pozno, saj sem se še ukvarjal z zaključkom zavijanja, enostavno nisem bil pripravljen ne zaviti levo in ne desno, ampak sem poskusil dvigniti kolo. Robnik je bil pa že toliko blizu, da mi je zagrabilo prednje kolo in sem padel na obe roki direktno na asfalt. Vse skupaj pri hitrosti manj kot 20km/h. Zapestji, komolca so me boleli skoraj mesec dni, da ne rečem, da sem bil čisto brez moči, ker karkoli sem hotel dvignit je bila bolečina precej neprijetna.     Kakor koli pogledaš sta bila oba primera dokaj smešna, precej krivde tudi pri načrtovalcih takih "pasti", ampak pri obeh primerih bo vsak rekel, pa sej to ni nevarno, oboje na asfaltu sredi naselja itd itd. No to hočem razložiti, kako hitro se nekaj zgodi pa sploh ne rabiš pretiravat.  
    • Evo, vračam temo na neužitne ljubljenčke. Vsaj na tem kontinentu...
    • Današnji Giro na, dveh MTB progah.  Vreme odlično, ne prevroče, proga tudi v super stanju. 😊
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.