Skoči na vsebino

mazda adijo

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Po?asi bom ?el dol mazde razen ?e tistih nekaj dobro prodajanih delov, kar mi je ostalo od ba, grem na nissana, spet in na mercedesa za ne?ni spol, mazda me je ful razo?arala...

dnd

Napisano

Hmm,razlogi,dejstva? :whatever:

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

sam sem imel malo morje mazd, sedaj imam samo ?e eno in kar sli?im tudi od drugih...verjetno je ?as da pogleda? dlje, ne samo do tukaj...

Napisano

Mnja,mogo?e mi le?e ?e slabo slu?ijo...... :whatever:

 

:lol:

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

jaz bom raje ?tartal od z 350-spet , cleo pa od mb slk.bomo potem pogledali ?ase na kakem sre?anju...

 

ba bo dobra le ?e za delat

Napisano

imam ?e pet karamboliranih avtov vse od l.94-98

ba se razume, vse tipe ,vse notranjosti

Napisano

imam ?e pet karamboliranih avtov vse od l.94-98

ba se razume, vse tipe ,vse notranjosti

 

kake motorje ma? v teh mazdah vse, pa jaz bi nekaj rabil ,,,,pa cene malo povej ...

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

motorji so 1.5, ?e kdo kaj rabi 041 993 559

Napisano

en je 4.0!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

zakleni temo

dnd

Napisano

en je 4.0!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

zakleni temo

dnd

 

tebe kaj piple ,da vidi? 4.0 motorje v mazdah.najbolj?e da se tema zaklene ja.?e pa je mazda adijo pa to nikogar ne zanima to je mazda forum ne neki drugi vozi.?e normalno vpra?am da sem mislil da je katera 2.5 pa nekaj se nor?uje? zdaj to ni moj problem.

 

:hudicek::hudicek::hudicek::hudicek::hudicek::hudicek::hudicek::hudicek::hudicek::vskalo:

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

med 500 je ena 2.5 v sloveniji in glih ta motor rabi?, ha,ha al pa bi mel .

Napisano

med 500 je ena 2.5 v sloveniji in glih ta motor rabi?, ha,ha al pa bi mel .

 

jp, zakaj pa ne.Pa ni samo ena jih je kar nekaj v slo.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Gost
Ta tema je zdaj zaprta za nadaljnje odgovore.
  • Zadnja sporočila

    • Saj zastopim, da kdo težko verjame, da se je toliko "napak" nabralo.   Tudi nisem nikjer omenil, da so vse napake.    Pac povem kar se je zgodilo. Ena od takih je naprimer ključ in zaznava...    Sem ugotovil, da je po vsej verjetnosti šel v način ohranjanja baterije.  Zdaj dela (zaenkrat). 😁   V tej kilometrini še nisem imel takšne porabe.  Moj prvi avto je bil Accent 2001 letnik. Mislim da je bil 1.3 motor. Koliko konjev sem že pozabil.  Prvi avto in bencinar. Pot ni bila enaka.  Ne spomnem se več koliko je pil.    Pol so bile pa same astre. Ena bencinar ostalo vse dizel.  Tudi bencinar je pil manj.  Dizli pa jasno da obcutno manj.    Je pa res, da moja pot ni neka ravnina in je kar nekaj dolgih klancev in zahteva kar nekaj gasa.... Je nekaj ravnine ampak ne velik. Ni to ljubljana in okolica kjer je vse ravno. 😁   Voziva se večinoma dva.    Aja pa nekdo je omenil plastiko okrog koles da čudno da je nisem opazil...  Ja sem jo ja. 😆 Ampak me to ne moti kaj preveč. 😉   Bolj opažam neraven poden, čričke (odvisno od temperature) in podobne stvari... Katere slišim in vidim med vožnjo. Tudi poden občutim.    Pedal zavore se ni več spustil. Čakam da se spet. Za servis.    Za ostalo tudi... 
    • Poraba je meni ok.   170km Giulietta, je imela 90k km porabo 8.5.   In včasih so avti bolj pili, pri tvojih kilometrih, ti je že keri pil tudi 10.   Tudi jaz sebe ne dajem na splet. Avto mi pa ni problem slikat.   Tak by the way, si že bi na servisu. Valda da smo jezikavi, če pri vseh napakah še do servisa nisi šel.
    • Zdej pod "vsi" in "niste normalni" razumem tudi sebe.   Povedal bom čist direktno. Na forum si prišel po nasvete in dobil si jih, nekateri so ti všeč drugi ne. Dejstvo pa je, da je število tvojih problemov veliko in na meji normalnega, zato ti nekateri uporabniki ne verjamejo.   Osebno ti verjamem za čričke in podobne živali, ampak za veliko porabo pa ni nobene druge logike kot da ne znaš varčno voziti vozila ali pa je tvoja relacija pač takšna da zahteva večjo porabo.    Pridi do mene v Kranj pa si z veseljem vzamem čas pa primerjava vozila in ugotoviva kje so dejanska odstopanja. Imam takšno CX30 kot je tvoja in Mazdo 6 G194, pa boš imel konkretne reference za predstavitev na servisu. 
    • Kot sem zdaj slišal od nekaj ljudi, ko enkrat odtegneš vijake glave, jo je obvezno potrebno dati poravnati... Sem se naučil na "težji" način
    • Tu nimamo kaj skrivat... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.