Skoči na vsebino

Mazda taiki

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Mazda taiki odseva videz prihodnje generacije Mazdinih ?portnih modelov, ki naj bi se prenesla v moderno dru?bo.

 

Mazda taiki je ?etrti v vrsti inovativnih Mazdinih konceptov.

 

?etrti konceptni avtomobil nadaljuje evolucijo v dizajnu, ki ima za?etek v konceptu nagare, nadaljevala pa se je z modeloma ryuga in hakaze. Taiki v japon??ini pomeni oviti Zemljo v smislu varovalnega ogrinjala. Avtomobil je zasnovan kot raztegnjen kupe s kratkimi previsi, spredaj vgrajenim pogonskim motorjem, pogonom na zadnji kolesi, ob?utek med vo?njo pa naj bi bil osvobajajo? ? predvsem zaradi velikih steklenih povr?in v obliki zemeljske oble. Oblikovno avtomobil upodablja zra?ni tok, ki izvira iz japonskih koinoborijev. To so krapi iz blaga, ki kot zastave plapolajo v vetru, Japonci pa jih razobesijo v parkih, na mostovih, prek ulic, na balkonih in pred hi?ami.

 

Mazda taiki

 

Pod motorni pokrov avtomobila je vgrajen novi 1,6-litrski renesis rotacijski motor, poimenovan 16X, ki postavlja nova merila v voznih sposobnostih in varovanju okolja. Pohvali se lahko z velikim izkoristkom in majhno porabo goriva. Poleg koncepta taiki bo Mazda na jubilejnem 40. avtosejmu v Tokiu predstavila hibridni premacy, poimenovan Hydrogen RE, in novo mazdo 6, v de?eli vzhajajo?ega sonca bolj znano pod imenom atenza.

 

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

Napisano
?zmeden? Ma spredaj mi ?e nekak zgleda,samo odzadaj pa....ne vem no. <_<

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

Ti ne pozna? aerodinamike :D

 

 

 

 

?e en citat iz http://www.globalautoindex.com

 

Mazda Taiki reflects one possible direction for a future generation of Mazda sports cars aimed at helping create a sustainable society. The fourth concept car in the Nagare design series, Mazda Taiki further evolves the “flow” theme to establish a breathtaking presence that clearly distinguishes it as the next in the series, and which visually expresses the atmosphere ? called taiki in Japanese ? that wraps the Earth in its protective mantle. The basic proportions begin with the stretched coupe form of a front-engine rear-wheel-drive layout, the short overhangs, and the liberating feel of an all-glass canopy. The challenge to create "a design that visually expresses the flow of air" was inspired by the image of a pair of Hagoromo ? the flowing robes that enable a celestial maiden to fly in Japanese legend ? floating down from the sky. Inspired by Japanese koinobori ? the decorative "climbing carp streamers"? the notion of creating an Air-tube became the concept word for the interior design. In accordance, from the dashboard and seats down to the door trim, the interior space creates the dynamic sensation that the flow of the wind is being visually depicted. Centering around the performance rotary engine sports packaging that is synonymous with the Mazda name, technologies introduced for the Mazda Taiki include the next-generation RENESIS (rotary engine 16X), which sets new standards for environmental and driving performance, a front-engine rear-drive layout, a unique 2-seat configuration, and Mazda’s rotary sports package, which conveys an image of lightness. The effect integrates the design theme perfectly to realize outstanding aerodynamic performance.

 

Napisano

Ti ne pozna? aerodinamike

 

Lepoto pa! :P

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

Na tazadni fotki zgleda kot en morski klobu?njak... :whatever:

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Napisano

to ?e za na slike ni.... OK, mogo?e ?ez ene 20 let :ne vem:

33112_1.png

Napisano

Na tazadni fotki zgleda kot en morski klobu?njak... :whatever:

 

 

aka Battmobil :ne vem: :whatever:

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Napisano

No,ja,malo futuristi?na pa je ?e... :hohoho:

Sej ?ez kakih 15 let se nam bo zdela normalna in bomo rekli,da kako je bila takrat mazda napredna...

....al pa ne? :whatever:

 

 

Napisano

uuuuuuu hudooooo men se pa fuuuuuuul

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ne dopade :D

 

 

fuj!

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Ud spredi mi je kr kulj, od zadi in boka pa stil alla predator - prvi del (po?ast iz gozda)! <_<:hohoho:

Dobrodo?li na forumu!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.