Skoči na vsebino

Oktan


Marko_mx-3

Priporočeno sporočilo

Spet nekaj novega na TV, vodil bo pa vsem poznani voditelj avtomobilisti?nega prispevka na TVS1 v oddaji Tistega lepega popoldneva

 

Nova visoko oktanska TV akcija.

 

Na ekrane prihaja oddaja zasnovana za sodobnega urbanega gledalca, ki ?eli izvedeti ?imve? o ultimativnih objektih svojih ?elja ? avtomobilih, motorjih, ?olnih, jahtah, privatnih letalih ipd. ob tem pa se ?eli tudi zabavati.

 

Za objektivno predstavitev vozil in zabavo bo poskrbel voditelj ?iga Colja ob pomo?i kar ?estih mi?nih sovoditeljic. Te bodo kot Charliejevi angel?ki odhajale na skrivne naloge po celem svetu in mimogrede testirale najrazli?nej?a prevozna sredstva ? od majhnih do velikiih avtomobilov, motornih sani do jaht.

 

Ne zamudite premirnega predvajanja: nedelja, 14. oktobra, ob 19.30!

 

Upam da bo kaj bolje vodil kot na TVS1

 

http://tv3.si/index.php?id=324

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 74
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Motozabavna oddaja OKTAN na TV3

Napisal jm,dne 10.October,2007

 

 

 

Ste ?e kdaj sli?ali za televizijsko oddajo, ki ima enega voditelja in kar ?est sovoditeljic? Ste ?e kdaj sli?ali za oddajo, v kateri voditelj s sovoditeljicami vozi in testira vsa mo?na motorna vozila ? od motorjev do dirkalnih gliserjev, od avtov do letal? Ste ?e sli?ali za slovensko televizijsko oddajo, ki se redno snema po vsej Evropi, produkcijska ekipa pa ve?krat zaide tudi na druge celine?

 

Ne? Potem ?e niste sli?ali za Oktan! Oddajo, ki uvaja v slovenski medijski prostor nov ?anr: mototainment. Grej torej za prvo motozabavno oddajo, ki bo po scenarijih, produkcijskem pristopu, videzu prispevkov in re?iji videti kot akcijski film.

 

Glavno vlogo v tem »filmu« bo igral voditelj ?iga Colja, nekdanji voditelj rubrike Osmi potnik v sklopu oddaje TLP na TV SLO. Njegov »filmski« lik je vodja tajne organizacije Oktan, ki se ukvarja z medijsko-industrijskim vohunstvom. Naloga te organizacije je odkriti, kaj se skriva pod pokrovi motorjev, armaturnimi plo??ami in pod ostalimi deli opreme najbolj?ih, najuspe?nej?ih, najbolj tehnolo?ko dognanih in najbolj prodajanih vozil vseh vrst.

 

?iga pa na svoji misiji ne bo sameval. Dru?bo mu bo delalo kar ?est mi?nih »agentk«, ki jih bo po?iljal na skrivne naloge po celem svetu. Njihova naloga bo u?ivanje ob testiranju najhitrej?ih, najdalj?ih, najbolj vzdr?ljivih ? prevoznih sredstev.

 

Sovoditeljice oz. »tajne agentke« Oktana so:

Barbara Smisl ? Barbie, Maja Matkovi? ? Maya, Monika Me?i? ? Monica, Nika Leskovec ? Nikki, Rebeka Pevec ? Rebecca in Ur?a Mrak ? Ursula.

 

Oktanove misije bodo na sporedu ob nedeljah ob 19.30 na programu televizije TV3. Tisti, ki jim pono?i manjka adrenalina, pa si oddaje lahko ogledajo v ponovitvah, in sicer ob torkovih ve?erih ob 23.00.

 

Ne zamudite premiere televizijske oddaje OKTAN, ki bo v nedeljo, 14. oktobra, ob 19.30 na TV3!

 

Medij: TV3

Produkcija: Trigon v koprodukciji s Saga Institute

Dol?ina oddaje: 30 min

Termin predvajanja: nedelja ob 19.30, ponovitev torek ob 23.00

?anr: mototainment

Voditelj: ?iga Colja

Sovoditeljice: Barbie, Maya, Monica, Nikki, Rebecca in Ursula

 

Vir

 

http://www.avtoin.com/news.php?id=2602

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Marko ?e je tole kaj podobno Top gear sem jaz pape?. :blink: Top Gear, Fifth Gear, Best motoring.. To so zame dobre oddaje. Tale koncept se pa kar nekaj gre neke tajne vohune in podobne otro?arije. Kot bi poslu?al domi?lijo 10 letnika, ki preve? gleda filme. :blink:

Na bruhanje mi gre, ?e ko samo berem tele bedarije s temi vohuni..

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kot smo predvidevali in pri?akovali - res je bilo pod kritiko... ?e najbolj? je bila kamera saj se je re?iser kar trudil. Zvok je bil slabo zmiksan in ga je po nepotrebnem preglasila glasba.

 

Voditelj je pa en samov?e?ni pezdetek, ki miali, da je stra?no cool :lol: Naratorko pa mal nagla?evanje besed zajebava in kaj smo v pol ure videl? V bistvu skoraj ni? samo eno tono reklam. V glavnem polom.

 

Me je pa ene 2x prav stisnilo pri srcu saj je voditelj tako vozil ob robu ceste, da je skloraj z bokom zapel za go??avje in skale ob cesti.

 

?e najbolj mi je pa v?e?, da mi v prihodnje ne bo potrebno gledat tega sranja :jupiii::jupiii:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jeee kot sem predvideval, sekret. :bravo::danzoman:

OK hvala Boss, da si storil to dobro delo in gledal namesto mene, sedaj vem da se mi tudi v nadaljnje ne spla?a.

BTW naj ugibam ?e to, da testirajo samo hude avte, ni? ?love?kega in za normalnega (ne samov?e?nega pezdeta) Slovenca dosegljivega?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

HHR-je je ena bejba vozakala naokoli, pa tri ovinke z Alfo 147 so pokazali nato je do konca un pezdek Audija A5 3.0TDI hvalil, kot da je iz zlata in da je ultimativno lep in da to priznava celo njegov dizajner ?zmeden?:blink: ????

 

Na konc pa samov?e?ne? prijavi, da ima samo eno napako in to je, da mu niso dali verzijo S5 na test. ?e vejo zakaj ne, ker ?e zna razbit Porscheja na ravni suhi cesti pol mu jaz ?e tega diesla ne bi dal za vozit.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hehe Cenzura d.o.o. je spet na delu. Na avtomobilizem.com smo malo komentirali oddajo in naenkrat je bil tema izbrisana brez razlage - kot ka?e imajo nekateri interese, da se oddaje ne kritizira :hohoho::hohoho:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hehe Cenzura d.o.o. je spet na delu. Na avtomobilizem.com smo malo komentirali oddajo in naenkrat je bil tema izbrisana brez razlage - kot ka?e imajo nekateri interese, da se oddaje ne kritizira :hohoho::hohoho:

 

Kot v dobrih starih ?asih cenzure... :bravo::hohoho:

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, takrat so jo umaknili iz splo?ne debate in niso napisali, da je premaknjena - oziroma je bila takrat zbrisana saj jo tudi search ni na?el. ?ez cca en dan so jo vrnili in skrili v zabavni koti?ek. :hohoho::hohoho:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Nisem jeze,ker tudi kdo drug bere moje prispevke,in mu lahko pride prav.   Vidim pa,da ne veš,da raglje niso niti za zategovanje,kaj šele za odtegovanje....nobene!-bilokatere! Seveda "domači mojstri" veselo "samo dal"...in kasneje pljuvajo proizvajalca,ko pobere mehanizem raglje....   Raglje so samo za hitrejše vijačenje pri nedostopnosti ipd.!!! Za zategovanje so namenjeni moment ključi!!! Za odtegovanje pa udarni vijačniki ali t.i."braker bar-i"   https://www.amazon.de/Gelenkgriff-Steck-Drehgriff-Schiebegriff-Belastbar-Bruchfest/dp/B010FVT86U/ref=pb_allspark_dp_sims_pao_desktop_session_based_d_sccl_3_5/260-8320235-7813804?pd_rd_w=3HbOK&content-id=amzn1.sym.cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_p=cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_r=VV9X2DCM6FWJJT1CDJKX&pd_rd_wg=i4bXm&pd_rd_r=72dc5606-32c3-4073-b7fa-6c1fdcf86e0e&pd_rd_i=B010FVT86U&psc=1   Just a moment... WWW.AUTODOC.SI  
    • Evo k že glih prosiš   - Alternative avtomobilom so zgolj velika strenjena naselja, kar pri nas še Ljubljana ni. Recimo moj primer iz enwga konca Lj (Rožna dolina) na drug konec Lj v Jarše imam po obvoznici 15min z avtom z avtobusom in potrebnim prestopanjem pa 45min. Dnevno dodatno izgubljena 1. ura, ki mi jo nihče ne plača in gre  na rovaš mojega prostega časa. - Lažje je vrtce povećat na ciljni lokaciji v bljižini delovnega mesta. Še boljša varianta pa da se enemu od starđev prizna 6 urni delovnik, do otrokovega 8 leta. - Delitev na naše in tuje ti bo takoj preprečila EU, tako da lahko pozabiš na rešitev vinjet samo za tujce - Vinjetni sistem je spodbuda, da se uporablja AC namesto lokalnih cest. Ac tudi ne moreš na ta način sploh kasirat, ker se ne ve kdaj bo gorivo bilo trošeno na AC in kdaj lokalno. Tudi izpadi zaradi tankanja v tujini bi bili lahko veliki, saj takrat ta denar ne gre za Slo ceste. Tudi teorija, kdor vel vozi več uničuje za osebni promet ne zdrži, ker to velja zgolj za težki promet in ta je cestninjen drugače. Vedeti je namreč treba, da AC je treba zgradit do konca pa ali se gor pelje en avto ali 10.000 avtov. Zato ne glede ali greš enkrat ali večkrat je to povšal, kot je pri elektriki recimo omrežnina. Ampak, ker gre pri elektriki tudi za dejansko porabo imaš posebej pač obračunano tudi to, kot pri gorivu že danes plačuješ trošarino, ki je nadomestek za pokrivanje stroškov, ki niso vezani zgolj za golo ceno goriva.     Drugač pa, da bomo vsi veseli, se pripravlja v EU dodatno obdavčevanje goriv kot CO2 agenda, ki bo prineselo med 20-40 centi višjo ceno goriva na liter. nekje po letu 2027 je tole predvideno pa ne glede al bo takrat gor Taubi al pa Jajo al pa kdorkoli drug. Tako, da EU se obrača stran od ljudi in nam na vsak način želi otežiti in podražiti življenje.
    • Upam, da ne boš jezn na mene. Potrudil si se ful. Ene izmed najboljših razlag.   Ampak obstaja možnost, da kupim to: Dolga pogonska raglja MILWAUKEE - Žabjek d.o.o. WWW.ORODJE-ZABJEK.SI - zasnova s 90 zobmi in 4° ločnega nihanja za ozke delovne prostore - glava s tankim...   Felne bom odtegnil s tem zlahka. Če sem se na avtu (amortizerji, španerji, ...) s kratko mantral, bo ta zmlela.   Pa še koga lahko mahnem z njo, kot Slivka z lopato. 457mm je že poštena štanga.
    • Lahko me popravite ampak, a ni dimenzija 205/60R16 res več ali manj samo za kombije. Za avtomobile je namreč 205/55R16.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.