Skoči na vsebino

V6 turbo kit

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
  je LabiGT napisal:

Moja mazda ima turbo, ampak je kompresijsko razmerje 18.3 : 1

Kako to???

 

:P:)

 

Na kerozin gre tud jugec 1:18, za rally majo vsi to brez turbine, s turbino je pa isto. Problem je kje tankat..

Napisano

Će bo vse po sre?i, boste mooooogo?e lahko letos vidli mazda v6 turbo na drag racu - beri i??emo sponzorja z avtovleko.

 

Odprli jo bomo do koder bodo injektorji ?li oz. do max. 0,7-0,8 bar...

 

?e prej usposobim MS na NA motorju...

 

Da bi kej v motorju spustil me sploh ne skrbi... :D

:)
Napisano

Komej ?akam in ?e veste kaj delate tud mene ne skrbi da bi mazdi motor riknu.

Definitivno pridem na drag pogledat ?e me boste spomnl da je, k pozablam..

Drag me zlo prvabla, edino stro?ki me odbijajo.

Napisano

Najbolj sta pomembne dve stvari kolker jst vem... mor? laufat mal bolj rich varjanto razmerja (tam ene 12:1) in pa mor? nekako preverit, da ti vseh 6 injektorjev dela "enako", ker lahko pride kar do velikih odstopanj, wideband pa bere samo skupno...

 

<_<

:)
Napisano

Ti? - pridemo navijat, upam d bo do tkt stroj ?e sestavlen, ra?unam na mno?i?no mazda?ko udele?bo! :danzoman::ouje:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

sorry...drugo leto...my mistake :P:P:P:P

 

Fora je, da morma z bratom stopit do enga s konjic, ko ma avtoservis in dve avtovleke. Ena nama je ?e posebej zanimiva ker je vozna z B izpitom. Ker nama dostava avta povzro?a najve?je stro?ke (vedno 100? ali ve?). V zameno, da nama posodi vleko ene 5-8x na leto za kako nedeljo (magar tankama sama) mu polepima cel avto... :bravo:

 

Upam da se bo strinjal... :D

:)
Napisano

Kompresijsko razmerje ni bencin/zrak, ampak je razmerje pritiska zraka ko je bat do konca dol napram pritisku zraka ko je bat do konca gor. Problem pa je, ko gre bat gor stiska zrak, ta se zaradi pritiska segreva in pri prevelikem pritisku dose?e temperaturo da samov?ge bencin..

Res pa je bolje laufat z ve? bencina, ker se ve?ja koli?ina kasneje samov?ge, u?as so zravn brizgal ?e vodo v cilindre, da ni prhajal do samov?iga.

 

Fajn se mi zdi da se nekdo matra, tud ?e ti ne rata bom naviju zate!

Napisano

Tich, kaj pa ?e bi si omislila prikolico za prevoz avtomobilov. Glede na to, da je avto oskubljen je zadosti taka z nosilnostjo 1.000kg. Cena tam nekje 2000? za novo oziroma, ?e dobita rabljeno je ?e precej ceneje.

 

V kolikor se mislita resno s tem ukvarjat bosta hitro notr prnesla ceno pa ?e vezana nista na nekoga drugega.

 

 

Link od enega ponudnika prikolic

33112_1.png

Napisano
  je artist1 napisal:

Zdravo fantje.

 

Edini problem ki ga vidim na tej konverziji je, da ni nikjer v kitu najti turbo batov ali debele dihtunge za glavo, da zni?a? kompresijsko razmerje... Lahko bi to presko?ili z 102oct. bencinom, recimo na OMVju dobi? 100tko.

 

Audi 5 clindrov turbo motor ima 9.3:1 kompresijsko razmerje. Zacuda dela tudi na 1.8 bar na 98 oktanski benz. Preskuseno v praksi.

 

Si ze delal turbo predelave, da ti ni slo skozi z visjo kompresijo?

Napisano

Sm se igrou s turbinami, pa za cestni avto rabi? ziherco. Audi ma lahko tko, ker je za to narjen, pa? u fabrki vejo za kva se gre, pri konverzijah v praksi pa kr dr?ijo normativi ki sm jih napisu.

 

?akam drag mazdo, da gremo navijat, bi pr?u gledat ?e prej, k se tunna...

Napisano
  je Tich napisal:

Pol pa ?e priklop na avto, pa E k B izpit... jao... ne ne! :whatever:

 

Ne pretiravat, kak?en E izpit neki.. do 3.500kg lahko vozi? z B kategorijo in avto + prikolica + dirkalnik je v tvojem primeru manj kot 3 tone. :P

 

No ja sicer se bosta sama odlo?ila ampak je bilo mi?ljeno kot predlog, da si olaj?ata prevoz dirkalnika na dirko in da takrat ne razmi?ljata ?e o prevozu. :ne vem:

33112_1.png

Napisano

Evo kot profi na podrocju

(imam knjigo cpp zraven)

"B+E: Skupine vozil, katerih vlecna vozila spadajo v kategorijo B, najvecja dovoljena masa priklpnika je presega 750kg, obenem pa najvecja dovoljena priklopnika presega maso vlecnega vozila ali nejvecja masa te skupine vozil presega 3000kg"

 

Sicer pa na Kosovu dobis z B-jem avtomaticno tudi E. Tako da meni pise B in E...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

A si se ?ilau sam s turbinami al s turbinami z vsemi pripadajo?imi zadevami? :ne vem:

 

Ker turbo kit naro?it za jurja pa zmontirat zna vsak tadrug, sam jajce more met. Vedet vsaj malo o tem in naredit tut da ima dovolj enakomernega bencina, pravilen v?ig...hladilnik olja, in tako dalje - pa ne pomisli vsak. Marsikdo za za?etek spusti marsikatero stvar (sej jo bo potem dodal, a ne?) Pol pa gre na DR pa ofne turbino pa gre vse po gobice :P

 

Jst ?e tut marsikaj ne znam. Bom pa se nau?il...zato pa delamo to na posebej avtu :D:P:P:P

 

Pa ne me dr?at za besedo da bo turbo v6...plani pa? so...delamo na tem da bi jih uresni?ili :D

:)
Napisano
  je LabiGT napisal:

Evo kot profi na podrocju

(imam knjigo cpp zraven)

"B+E: Skupine vozil, katerih vlecna vozila spadajo v kategorijo B, najvecja dovoljena masa priklpnika je presega 750kg, obenem pa najvecja dovoljena priklopnika presega maso vlecnega vozila ali nejvecja masa te skupine vozil presega 3000kg"

Sicer pa na Kosovu dobis z B-jem avtomaticno tudi E. Tako da meni pise B in E...

 

 

Imas staro knjigo in zastarele predpise.

 

http://www.jawa.si/info%20EkB%20uvoz.pdf

 

Teza prikolice ne sme presegati teze vlecnega vozila. Najvecja dovoljena obremenitev obeh pa ne 3500kg.

Se pravi avto 1800kg, prikolica 1600kg in smo ze zmeraj pod 3500kg.

Napisano

?zmeden?

se dobro potem, da ne grem delat izpit ...

To je knjiga katero so mi dali v avtosoli (amzs)....Ne mores verjet!!

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Sicer je mazda_mx ?e vse lepo razlo?il jaz pa dodajam samo ?e ?len iz ZVCP-ja, da si lahko tudi uradno pogledate.

 

149. ?len 5. odstavek pravi naslednje

 

(5) V kategorijo B+E spadajo skupine vozil, sestavljene iz motornega vozila kategorije B, ki mu je dodano priklopno vozilo, katerega najve?ja dovoljena masa presega maso vle?nega vozila ali ?e najve?ja dovoljena masa te skupine vozil presega 3.500 kg.

 

Tako, da panike glede vleke ni razen, ?e se vzame prelahko vle?no vozilo.

 

 

@Labi: a v avto?oli so ti dali staro knjigo? Ja LOL no, sej pol ni ?udno, da polovica, ki jih pride z narejenim izpitom na cesto se v dolo?enih specifi?nih situacijah obna?a popolnoma nepravilno. :hohoho::hohoho:

 

Mah kaj se sploh smejim, sej to ni sme?no ampak je ?alostno :(:(

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Poznam to v Izoli. Ampak z povnovzmetenim kolesom teh pločnikov sploh ne zaznam, oziroma ni noben ovira.
    • ne rabiš veliko, da se zgodi... navadno celo tam, kjer najmanj misliš, da je sploh nevarno. Bicikli, motorji, skiroji ipd imajo samo dvoje koles in vse kupaj deluje le na ravnotežju. Torej je dovolj zgolj malo zadet ob nekaj centimetrski robnik, da ti zagrabi prednje kolo in ne zaviješ več. Če veš, da ti to ne rata z biciklom, ti s skirojem še toliko manj.   1. primer mojega padca še s klasičnim treking biciklom. Zdaj imajo narisano smer v levo, ko pa sem pred leti tu se razsul pa je šlo okoli po robu krožnega v desno. Poglej si tisti nizek robniček med pločnikom in kolesarsko, pa potem se potopi in na samem ovinku v desno pa spet dvigne. Z malo sonca od zadaj se iz bicikla sploh ne vidi, da je dvignjen in ravno tam mi je pri 15km/h vzel prvo kolo, ki je trčilo v ta 2cm velik robniček, ki s kolesa sploh ni zgledal da je robnik ampak neka delilna črta, ker je bil kot nov še zelo svetel.. Dovolj, da sem bil podrgnjen naslednjih 14 dni. Čelada je pa zaščitila glavo, ker sem ravno na ta robniček udrail še z glavo. @Alex to pozna verjetno, ker je krožišče v Izoli.   2. primer padca, tokrat z e-bajkom v Brezovci pri Lj. To je bil še bolj bizaren padec. Levo sem se na križišču s stranske (nasprotna stran od te stranske ceste na desni strani slike) vključil na tole glavno cesto na levi strani slike. Nasprotni cesti sta malo zamaknjeni zato zgleda bela črta bolj kot ločnica med cesto in kolesarsko. V času padca prehoda za pešce na stranski cesti ni bilo zarisanega je bila pa delilna črta sveže pobarvana in zelo vidna. Tu je tudi znak, ki razlaga, da se pločnik delijo klesarji in pešci. To sem videl in bil prepričan, da sem na kolesarski. Pol pa poglej tale robnik in celo odvodni jašek v njem. Visok je neverjetnih 15 cm in v ovinku celo višji od vseh ostalih robnikov okoli. Ko sem zagledal ta robnik zelo pozno, saj sem se še ukvarjal z zaključkom zavijanja, enostavno nisem bil pripravljen ne zaviti levo in ne desno, ampak sem poskusil dvigniti kolo. Robnik je bil pa že toliko blizu, da mi je zagrabilo prednje kolo in sem padel na obe roki direktno na asfalt. Vse skupaj pri hitrosti manj kot 20km/h. Zapestji, komolca so me boleli skoraj mesec dni, da ne rečem, da sem bil čisto brez moči, ker karkoli sem hotel dvignit je bila bolečina precej neprijetna.     Kakor koli pogledaš sta bila oba primera dokaj smešna, precej krivde tudi pri načrtovalcih takih "pasti", ampak pri obeh primerih bo vsak rekel, pa sej to ni nevarno, oboje na asfaltu sredi naselja itd itd. No to hočem razložiti, kako hitro se nekaj zgodi pa sploh ne rabiš pretiravat.  
    • Evo, vračam temo na neužitne ljubljenčke. Vsaj na tem kontinentu...
    • Današnji Giro na, dveh MTB progah.  Vreme odlično, ne prevroče, proga tudi v super stanju. 😊
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.