Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

ja videl ka pa cena

 

kolk stane ta pregled za pred zimo... sm ravnokar postal lasnik mazde pa sm gume ze zamenjal ostalo pa... je treba preverit

 

LP ROK

Napisano

ja videl ka pa cena

 

kolk stane ta pregled za pred zimo... sm ravnokar postal lasnik mazde pa sm gume ze zamenjal ostalo pa... je treba preverit

 

LP ROK

Brezpla?en Mazdin zimski pregled vozila v 11 korakih ;) !

 

Lep pozdrav!

All I ask: the sky above and the road below me.
BlueSky

Napisano

Lepo se trudite za stranke v Va?em servisu in mi postajate vedno bolj v?e?, vsaj na izku?nje z ostalimi mazda servisi na CE in MB podro?ju.

 

?e posebej mi je v?e? ?portna dodatna oprema od ATH, sam ko ni soldov za vse... :whatever:

Napisano

To ni sam pri njihovem servisu - da bom branil Gamo :), mene ta akcija caka v petek (skupaj z menjavo gum :( ).

 

PS: danes sem (za spremembo) menjal pozicijsko zarnico. Bolj je komplicirano kot pa glavno zarnico menjat ( v navodilih za glavno zarnico pa pise da je treba servis obiskat, za pozicijsko pa so navedeni 5000 korakov... :P )

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Kako zgleda AKcija?

 

Pokli?e? svoj servis ali pa servis ki ti je najbli?ji, pove? da bi rad uredil po njihovi akciji in se zmeni? za termin.

 

Sam sem tole naredil in sem dobil liter olja, nekaj antifriza in za ?ipe pucat teko?ino zastonj.

 

Pa ?e popust pri nakupu gum ter brezpla?no menjavo gum.

 

Preveril sem isti model gum pri nekaterih vulkanizerjih, mogo?e je bila cena takotako kljub popustom, vendar sem za vse skupaj porabil manj kot uro. Ne vem koliko pa bi porabil ?e bi gume menjal drugje...

 

Torej za povpre?no ceno gum (v?teta monta?a) sem dobil pregled, olje, antifirz in teko?ino za steklo poleg gum in monta?e se ve - v manj kot uri.

 

?is Ok.

Mazda6 CD120 TE

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
    • Tole je problem na sesalnem delu in ne ne izpušnem. Dej poskusi sčistit MAF senzor (jaz bi šel sicer v menjavo) pa preveri, da nimaš kje kaj losano al pa pretrgano od zračnega filtra do sesalnega kolektorja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.