Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Je pa tako: prej ko si dal v prvo pozicijo kontakt so se sli?ali releji in bencin pumpa oz. klik klik, sedaj se ne sli?i ni? od tega. Pod drugo pa od zdaj naprej tudi ne dela ventilator v kabini

 

Potem je jasno kje je napaka. Peljat do kaksneg avtoelektricarja in bo hitro resil problem.

  • Odgovori 51
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

Mehanik (elektro) ?e za1x ni ni? ugotovil...?aka na nastavek za priklop na ra?unalnik, druga? pa pravi, da avto ne da ni? od sebe...benza sploh ne dobi, iskre ni itd... :( al kako...

 

v glavnem, upam, da bo jutri kaj ve? vedo.

 

lp, iw

Icewoman is here!
Napisano

hmmm...a je mo?no da ima klju?avnica za v?ig avtomobila kaj s tem..ker tole je pa ?e res ?udno. Upam da ?imceneje in ?imprej to porihtate.

Napisano

Tam na levi strani pri akumulatorju je en konektor, v katerem so 4 ?ice(ena debelej?a in 3 tanj?e), ni? nebi bilo narobe ?e ga preverite. Druga?e pa verjetno klju?avnica alipa kak rele, ki ga klju?avnica vklaplja.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

hmmm...a je mo?no da ima klju?avnica za v?ig avtomobila kaj s tem..ker tole je pa ?e res ?udno. Upam da ?imceneje in ?imprej to porihtate.

 

avto ima alarm GT, pa smo ga tui odklopli pa ne gre...

avto je ?e kr pri elektri?arju, bomo jutr vidli ka bo :huh:

 

upam na najbolj?e!

 

 

lp, iw

Icewoman is here!
Napisano

Mazda v?gala! ?e v?eraj...?tromar zrihtal :bravo::bravo:

Zej pa sam gasa...pazte se me na cesti :jupiii::jupiii:

 

 

Hvala za nasvete vsem ;)

 

 

lp, iw

Icewoman is here!
Napisano

Po pravici povedano ne vem...?tromar mi "no?e" povedat. :unsure:

Je pa neki v zvezi z einlaserjem.

 

lp, iw

Icewoman is here!
Napisano

Je pa tako: prej ko si dal v prvo pozicijo kontakt so se sli?ali releji in bencin pumpa oz. klik klik, sedaj se ne sli?i ni? od tega. Pod drugo pa od zdaj naprej tudi ne dela ventilator v kabini...Druga elektrika (lu?i, okna itd..) dela bp. Tudi varovalke so ok.

Druga?e pa je isto kot je opisal problem Sishi, vergla normalno - kot da nebi dobil bencina oz. kot da ni iskre :huh: . Sumimo na kak?en rele, ker se sli?i kot da nebi pumpa dobila toka....

 

ekhm... zdaj pa nekaj ne razumem - avto je normalno verglal, kriv je pa ?tarter ?zmeden?

33112_1.png

Napisano

Po pravici povedano ne vem...?tromar mi "no?e" povedat. :unsure:

?e on no?e povedat, potem pa ti no?e? pla?at :angry: ...tko gre to :ph34r:

 

Lahko, da je bil res samo rele pa no?e povedat...?e je kaj zamenjal naj ti poka?e tvoj del! Drgać n? pla?at :bravo:

?e je avto verglal, potem NI ?tarter!

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Ja sej...pla?ala tk nisem ni?, ker baje ni ni? kaj popravljal. Uf, zej pa res ne vem al naj bom vesela ker v?ge al jezna, ker no?e al ne ve kaj je blo narobe ?zmeden?

 

Ma sam upam, da bo zaj ?la...pa da jo mal nazuni opicanim :jupiii:

 

lp, icewoman

Icewoman is here!
Napisano

Ja sej...pla?ala tk nisem ni?, ker baje ni ni? kaj popravljal. Uf, zej pa res ne vem al naj bom vesela ker v?ge al jezna, ker no?e al ne ve kaj je blo narobe ?zmeden?

?e dela pa ni ni? ra?unal pol OK - pa drugi? mu tud pelji avto tja, ker ?e ni? ne ra?una :rispekt: ?e men povej kje je :bravo:

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

mene zanima ?e ma kdo razdelilec v?iga za mazdo mx-3 V6, al pa mazdo 626? ker ?e 2 tedna i??em del. prvo sem mislo da je razdelilna kapa, pa smo ugotovli ni. sem meljal pa ne v?ge, elekrti?ar je ugotovo da ne dobi elektrike od razdelilca v?iga naprej. ?e kdo kaj ve? ve mi naj prosim kaj napi?e o tem. hvala in lep pozdrav

Napisano

js sn mela enak problem...sam ti te?ko svetujem, ker mislim, da ?e elektri?ar ni vedal kaj to?no je blo :blink:

 

zdaj dela normalno :) upam, da bo ?e maprej tk "tok tok"

 

javi, ko bo? popravo...

 

 

lp

Icewoman is here!
Napisano

mene zanima ?e ma kdo razdelilec v?iga za mazdo mx-3 V6, al pa mazdo 626? ker ?e 2 tedna i??em del. prvo sem mislo da je razdelilna kapa, pa smo ugotovli ni. sem meljal pa ne v?ge, elekrti?ar je ugotovo da ne dobi elektrike od razdelilca v?iga naprej. ?e kdo kaj ve? ve mi naj prosim kaj napi?e o tem. hvala in lep pozdrav

 

Znano je, da radi crknejo 'frtajlerji' na teh avtih. Mora? povedat kateri letnik MX-3 ima? ali pa katera oznaka je na razdelilcu TOT57071 ali TOT57171. Mogo?e ti jaz kej zrihtam...

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.