Skoči na vsebino

problem z namestitvijo mohaab


wiperboy

Priporočeno sporočilo

Alo klapa ra?unalni?arjev imam en dokaj hud problem in sicer z namestitvijo moha airborne

ko vstavim namestitveni dvd naredi samo cik in nanovo za?ene ra?unalnik.

potem ro?no za?enem setup vnesem cd key potrdim za dx9 in punkbuster ko pa pride do ?asa ko bi se moglo pri?eti name??anje pa ni? :( .ponovno sem namestil windowse naredil vse po regelcah pa ne pomaga ni?

Poskusil sem namestitev izvesti na prenosniku z name??enim visto home pa ni blo problema

vse druge igre pa delujejo brez problema

kaj naj storim???HEEEELP

 

aja konfiguracija :

core2duo e 6300

grafika je ati x 1600 pro 512 mb pcie

1 g rama

osnovna gigabyte ga-945p-s3

gremo na?i.....

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

a ima? original ali pirata?

 

?e ima? pirata ga najprej skopiraj na disk in poskusi nato z instalacijo. Imam ob?utek, da ima tvoja dvd enota te?ave s tem medijem. V kolikor pa je original pa poskusi z drugo dvd enoto.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ni? ne pomaga

nekomu na comtronu bom za?opal v rit ta ra?unalnik :angry:

prvo pa bom probal instalirati original pa da vidim

+68/

 

tko ja :bravo::bravo: pa pejt na ELLATRON pogledat, tam sem jaz nabavljal moje stvari :danzoman: prijazni da bolj ne morjo bit pa ?e zrihtajo ti ka ?e? :jupiii:

If in doubt, flat out... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A instalacija winsow je pa potekala normalno? V?asih je lahko problem tudi eden od RAM modulov (?e ima? 2x512MB). ?e ima? pa samo en modul za 1GB pol bi verjetno opazil te?ave ?e pri sami instalaciji Winsow.

 

Da bi bil kriv pre?voh napajalnik mo?no dvomim je pa mo?no, da je za resetiranje kriv BIOS ra?unalnik oziroma njegova nastavitev. Predvsem upravljanje z ventilatorji, kjer ima Gigabyte ene stra?ne smart nastavitve, ki naj bi upravljale s hitrostji ventov. Zadeva pa vedno ne deluje tako dobro kot je zami?ljeno in se ?oga z vklapljanjem in izklapljanjem venta na procu. To pa lahko privede do pregrevanje proca, ki za svojo samoza??ito spro?i avto reset compa.

 

V glavnem, da skratim - pejt v BIOS in izklju?i (disable) pametno upravljanje z ventilatorji in preveri a se bo ?e resetiral.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.