Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

?e nekaj ?asa opa?am, da pri mrzlem motorju, ko ga v?gem, le-ta traktorsko ropota in trese. ?e malo pohodim plin, ima taki robat zvok, kot da bi nekaj zabijalo in to prvih par km. Sicer prve kilometre vo?nje ne grem nad 2500 obratov,

vendar tudi opa?am da ne vle?e, kot bi moral in ob?asno, ne vedno, "cuka".

 

Ko se enkrat motor ogreje, ni opaziti teh problemov.

 

Bi lahko bil injektor, ali je kaj drugega? Kak?ni so sploh simptomi okvarjenega injektorja in kako lahko to na servisu ugotovijo?

 

Gorivo sem izklju?il, saj sem tankal vedno na razli?nim ?rpalkah (Petrol, OMW, MOL ).

 

LP,

Napisano

Zamenjaj olje.

 

Kak?no povezavo bi lahko imelo olje?

 

Sicer je bilo olje ?e menjano pri 20k, je pa original olje zaradi DPF filtra in zaradi

tege ne morem uporabljati kateregakoli olja.

 

Lp,

Napisano

Ja in kolk km ima? zdaj?

 

Ravno zaradi tega filtra lahko te?e vi?ek nafte nazaj v karter in se me?a z oljem ter zmanj?uje mazalne lastnosti le tega.

33112_1.png

Napisano

Ja in kolk km ima? zdaj?

 

Ravno zaradi tega filtra lahko te?e vi?ek nafte nazaj v karter in se me?a z oljem ter zmanj?uje mazalne lastnosti le tega.

 

 

Trenutno imam 36k, od servisa je 7 mesecev. S tem, da je nivo olja na merilni palici malenkost nad F (1.5 cm). To mislim, da ne bi smel biti problem.

 

Nisem ?e dobil odgovora, kako sploh opazi? okvaro na injektorju.

 

LP,

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • To je le njegovo mnenje. Kako vi resnici je pa vemo vsi lastniki x186 motorjev.😉
    • Me kar glava zaboli, ko vidim 16tke na 30tki  Dobro, da takih ni veliko..... 
    • hvala za iskreno mnenje in da poveš tako kot je 
    • Menjal eno stran - ni potrebe obeh. Original je bila 370€ leta 2022. Motorček za električno ročno ostane isti - star. Ni treba menjat.   KAY0-26-61X Rear Brake Caliper (Right) KAY0-26-71X Rear Brake Caliper (Left)   To je znana napaka na CX-5. So popravili - posodobili čeljusti. Brake Noise from REAR BRAKE_Trace of Rear Brake Dragging.pdf SB-10099419-2532.pdf
    • Ena čeljust mi občasno ne spusti ročne zavore, zato imam trenutno odklopljeno (samo ročno). Moj mehanik ne popravlja, nova pri Mazdi je baje 500+ EUR (menja se cela čeljust, na Autodoc jih je večina nedobavljivih ...  Just a moment... WWW.AUTODOC.SI ).   - ali kdo v SLO popravlja take zadeve? - ali če menjam za novo, je smiselno menjati obe, da bo enakovredni občutek na zavori? - ali ima kdo izkušnje z vračanjem na Autodoc (če se izkaže, da ne bo ustrezna)?      
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.