Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

?e nekaj ?asa opa?am, da pri mrzlem motorju, ko ga v?gem, le-ta traktorsko ropota in trese. ?e malo pohodim plin, ima taki robat zvok, kot da bi nekaj zabijalo in to prvih par km. Sicer prve kilometre vo?nje ne grem nad 2500 obratov,

vendar tudi opa?am da ne vle?e, kot bi moral in ob?asno, ne vedno, "cuka".

 

Ko se enkrat motor ogreje, ni opaziti teh problemov.

 

Bi lahko bil injektor, ali je kaj drugega? Kak?ni so sploh simptomi okvarjenega injektorja in kako lahko to na servisu ugotovijo?

 

Gorivo sem izklju?il, saj sem tankal vedno na razli?nim ?rpalkah (Petrol, OMW, MOL ).

 

LP,

Napisano

Zamenjaj olje.

 

Kak?no povezavo bi lahko imelo olje?

 

Sicer je bilo olje ?e menjano pri 20k, je pa original olje zaradi DPF filtra in zaradi

tege ne morem uporabljati kateregakoli olja.

 

Lp,

Napisano

Ja in kolk km ima? zdaj?

 

Ravno zaradi tega filtra lahko te?e vi?ek nafte nazaj v karter in se me?a z oljem ter zmanj?uje mazalne lastnosti le tega.

33112_1.png

Napisano

Ja in kolk km ima? zdaj?

 

Ravno zaradi tega filtra lahko te?e vi?ek nafte nazaj v karter in se me?a z oljem ter zmanj?uje mazalne lastnosti le tega.

 

 

Trenutno imam 36k, od servisa je 7 mesecev. S tem, da je nivo olja na merilni palici malenkost nad F (1.5 cm). To mislim, da ne bi smel biti problem.

 

Nisem ?e dobil odgovora, kako sploh opazi? okvaro na injektorju.

 

LP,

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Je kaj zanimanja? Js bom kar spet Saaba vzel. Bencinarja tokrat 
    • Nikakor, samo teh ne. Tam je pa toliko resnih težav, da samo obvoz. Reduktor&prenos, visoka degradacija baterij, crkovanje kljuk, osvetlitve, luščenje barve ... Da ne rečem, da je notri totalno neugleden in plastičen, če ni ravno top oprema, ki ima boljše sedeže. Isto velja za VAG derivate, torej Cupro, Škodo ...   Od dobrih rabljenih EV je izbira relativno majhna, sploh če iščeš avto za po avtocesti (i3, ZOE in podobni se sicer peljejo po avtocesti, niso pa tam "doma"). Tako da če ravno ne pride kaka rabljena Tesla 3 v proračun (ali okus), potem raje poglej h generacijo novejšim Kitajcem. Ta hip rabljenim MG4 težko pride karkoli blizu po kriteriju price/performance. Ampak sam bi v tem primu vzel tiste s 64 kWh baterijo, raje Luxury (ki ima praktično vso opremo) kot Comfort, če proračun dopušča. Seveda iz tujine, dobiš še 3 tisočake subvencije ta hip. Pa 7 let garancije oziroma 150.000 km imajo, kar ne gre zanemariti.
    • Če je tip olja Mazda ATF FZ potem ja.
    • odprodaš v Avstrijo ali uporabite doma oz. se s tem ukvarjate? Če ni skrivnost, če se to odproda, koliko je recimo to odkupna cena za ti dve smreki (koliko kubikov lesa je to?)....
    • Ja, kakor kdo. Tudi jaz menjujem nekje od novega do 7-8let. Ne prepogosto in uživam v novem avtu dokler lahko, potem se pa tako počasi začnejo težavice itd...  Pazim pa na avto kot, da bo moj za večno, nikoli ne veš kaj se v življenju zgodi... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.