Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

?e nekaj ?asa opa?am, da pri mrzlem motorju, ko ga v?gem, le-ta traktorsko ropota in trese. ?e malo pohodim plin, ima taki robat zvok, kot da bi nekaj zabijalo in to prvih par km. Sicer prve kilometre vo?nje ne grem nad 2500 obratov,

vendar tudi opa?am da ne vle?e, kot bi moral in ob?asno, ne vedno, "cuka".

 

Ko se enkrat motor ogreje, ni opaziti teh problemov.

 

Bi lahko bil injektor, ali je kaj drugega? Kak?ni so sploh simptomi okvarjenega injektorja in kako lahko to na servisu ugotovijo?

 

Gorivo sem izklju?il, saj sem tankal vedno na razli?nim ?rpalkah (Petrol, OMW, MOL ).

 

LP,

Napisano

Zamenjaj olje.

 

Kak?no povezavo bi lahko imelo olje?

 

Sicer je bilo olje ?e menjano pri 20k, je pa original olje zaradi DPF filtra in zaradi

tege ne morem uporabljati kateregakoli olja.

 

Lp,

Napisano

Ja in kolk km ima? zdaj?

 

Ravno zaradi tega filtra lahko te?e vi?ek nafte nazaj v karter in se me?a z oljem ter zmanj?uje mazalne lastnosti le tega.

33112_1.png

Napisano

Ja in kolk km ima? zdaj?

 

Ravno zaradi tega filtra lahko te?e vi?ek nafte nazaj v karter in se me?a z oljem ter zmanj?uje mazalne lastnosti le tega.

 

 

Trenutno imam 36k, od servisa je 7 mesecev. S tem, da je nivo olja na merilni palici malenkost nad F (1.5 cm). To mislim, da ne bi smel biti problem.

 

Nisem ?e dobil odgovora, kako sploh opazi? okvaro na injektorju.

 

LP,

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
    • Ti mi raj povej kje na Zoe se da nastavit višino voznikovega sedeža. Sedež je pa drugače ene tolk udoben kot v Wartburgu izpred 30 let (mel zato vem). Zgleda kot neka zofa ampak čist brez oprijema. Aja a se da volan kej trše nastavit, ker je čist premehek in ne daje nobenega povratnega odziva.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.