Skoči na vsebino

Gori lu?ka za esp+dsc!


Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni!

Eni imate pa res sre?o z re?evanjem te okvare.

Jaz sem bil danes ?e 3ji? na Gami in ?e sedaj niso odkrili napake. :(

Naslednji teden ga ponovno peljem mi bodo posodili novo CPU in sprogramirali klju?e. Bomo videli ?e je kriv ra?unalnik.

 

Lp.

 

Upam,da bo? re?il zadevo. ;)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 meseca kasneje...
  • Odgovori 68
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

No,spet so se mi v?eraj pri?gale te dve lu?ke. :angry:

 

Danes sem se zmenil,da ga pripeljem na servis in dokler ne odkrijejo resni?ne napake,naj raziskujejo.

To je ?e ?etrti?,da ga imam na servisu zaradi iste napake. :whatever:

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No,spet so se mi v?eraj pri?gale te dve lu?ke. :angry:

 

Danes sem se zmenil,da ga pripeljem na servis in dokler ne odkrijejo resni?ne napake,naj raziskujejo.

To je ?e ?etrti?,da ga imam na servisu zaradi iste napake. :whatever:

 

Zamenjaj servis.... :P

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No meni sta se tud danes po pol leta pri?gale obe lu?ki pa kot sem v prej?nem postu omenil mi zadeva kar lepo kadi.Sumim pa zapacan ali pa zani? egr-ventil.

 

Tudi pri meni diagnoza-?teka ERG ventil. :( Nov?--sitnica...311 ?. ?zmeden?

 

?emu slu?i sploh ta ko??ek pleha?Meni gre moja Mazda isto kot prej in tudi pije mi isto?? :ne vem:

 

Kako bi se to dalo re?it bolj po "partizansko"-beri sam svoj mojster?Ali pa vsaj kje bi bilo bolj ugodno-kak?na razprodaja maybe?

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne vem,baje da ja.Ker kot sem si sedaj prebral,naj bi slu?il ERG ventil samo temu,da neizgorele pline po?lje nazaj v

izgorevanje,in s tem naj bi se zmanj?ala temperatura plinov.Bil naj bi tudi bolj ?ist kolektor zaradi tega ERG-ja.

 

Nekateri na It.forumu so ga totalno blokirali in naj bi pridobili nekaj na nizkih obratih(z nekaj ve?jo porabo goriva).Izgleda pa takole:

 

 

 

post-399-1215181189_thumb.jpg ?t.1 na skici.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V glavnem sem se malo bolj poglobil--(beri klical okoli)-- glede tega tajanstvenega ERG ventila.

Re?eno mi je bilo,da se ta ventil sploh ne pokvari ampak zaradi ne?isto? v njem zablokira in ?e je to samo enkrat,?e javi napako,?etudi deluje naprej.Ni neke panike okoli njega samo na tehni?nem lahko pogrne?,ker ima? lahko v izpu?nih plinih preve? du?ikovih spojin.In pa,da malenkost ve? porabi,ker tega neizkori??enega

goriva ne vrne v izgorevalno komoro ampak v izpuh.

 

Bomo videli,kaj se da re?it z lahkoto in ne su?o v takvinu(denarnici). :D

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e si se ?e odlo?il za menjavo, kaj pa ?e bi najprej poskusil s ?i??enjem. Zadevo je enostavno dostopna tako, da z demonta?o ne bi smelo biti te?av. Potem pa rabi? kak?en sprej za ?i??enje ogljikovih usedlin (mogo?e bi ?lo tudi s kontakt sprejem :ne vem: ), da zadevo s?isti?.

 

Verjetno bo? rabil ?e tesnilo, ?e se ti bo staro strgalo pri demonta?i. V glavnem, po ?i??enju, ?e se normalno premika pal?ka gor in dol pomeni, da zadeva v redu deluje in verjetno ne bo? rabil menjave ventila, ker nov ravno ni poceni.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e si se ?e odlo?il za menjavo, kaj pa ?e bi najprej poskusil s ?i??enjem. Zadevo je enostavno dostopna tako, da z demonta?o ne bi smelo biti te?av. Potem pa rabi? kak?en sprej za ?i??enje ogljikovih usedlin (mogo?e bi ?lo tudi s kontakt sprejem :ne vem: ), da zadevo s?isti?.

 

Verjetno bo? rabil ?e tesnilo, ?e se ti bo staro strgalo pri demonta?i. V glavnem, po ?i??enju, ?e se normalno premika pal?ka gor in dol pomeni, da zadeva v redu deluje in verjetno ne bo? rabil menjave ventila, ker nov ravno ni poceni.

 

Po moje je to tudi res pametna odlo?itev,Boss. :bravo: Sej kot sem napisal,ponavadi ta ventil ne gre v maloro ampak samo za?teka(?isto mehanska zadeva-ni? elektronike vmes).

 

Zdej,?e ra?unamo,da stane zadeva 311?+delo kakih 100,pol se pa res spla?a sam malo potrudit. :D

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

No,ta lu?ka se mi je pri?gala takoj,ko smo ?tartali iz Kp.In mi je gorela kake tri dni in je nato ?ude?no na dopustu sama ugasnila....no,za dva dni in se spet pri?gala. :P

Ko smo ?li z trajekta me je razveselila ?e lu?ka od air-baga,tako,da sem se par dni vozil dol z razsvetljeno

armaturno plo??o in sem samo ?akal,da se pri?ge ?e STOP,pa bi bila veselica popolna.

No in ?ez par dni sta se obe ugasnili in je bil prav lep pogled na ?tevce.

No,zadnji dan se mi je pri?gala spet lu?ka od DSP in je sedaj skora ve? niti ne opazim.

Poraba goriva ni zaradi tega ni? narasla ampak je bila kar nizka.

 

Verjetno bo res treba se?i v pra?i?ka po ? za nov ERG ventil. :whatever:

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A alternator je v redu? V?asih se dogaja da se ti zaradi prenizke napajalne napetosti dogajajo razni ?ovi na senzorjih in dolo?eni zato ne delujejo, kot napako pa pri?gejo raznorazne lu?ke na armaturki. Pri tebi se namre? dogaja to, da se razli?ne lu?ke pri?igajo in zato mora biti skupni imenovalec verjetno v prenizki napajalni napetosti (pod 14V).

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A alternator je v redu? V?asih se dogaja da se ti zaradi prenizke napajalne napetosti dogajajo razni ?ovi na senzorjih in dolo?eni zato ne delujejo, kot napako pa pri?gejo raznorazne lu?ke na armaturki. Pri tebi se namre? dogaja to, da se razli?ne lu?ke pri?igajo in zato mora biti skupni imenovalec verjetno v prenizki napajalni napetosti (pod 14V).

 

Ne,sem bil pri enemu "elektri?arskem" guruju (celo uradni serviserji najpresti?nej?ih znamk se v?asih posvetujejo z njim) in mi je vse premeril in je z elektriko in akomulatorjem vse o.k.

 

Jutri grem k mojemu avtomehaniku,da mi da kon?no diagnozo, ?e res ventil ?teka.?e bo kdo,bo on to re?il in ugotovil.

Z temi uradnimi kvazi serviseri Mazd tukaj na obali pa sem definitivno opravil.Vedno samo pobirajo

?olde,naredijo pa bore malo ali ni?. <_<

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...

No,najprej bi se zahvalil Sebastjanu iz Celja,ki mi je poslal popolnoma enak rabljen ERG ventil,kot ga imam jaz.No,pri demonta?i se je sicer po?kodoval,ampak meni itak rabi (upam) samo elektronika.

 

No,ko sem si ga malo bolj?e pogledal sem ugotovil,da deluje na popolnoma mehanskemu principu-

to je v bistvu termostat-ventil,ki se ,ko se segreje zaradi vro?ih plinov,raztegne, odpre odprtino v enem kolektorju in zapre v drugem.

Le-ta pritisne na os elektronike,ki je v bistvu potenciometer(izmeril sem ga in vrednost gre od 0,9-4,7 K ohm.Meni je najbr? ?el ta potenciometer in sedaj ne od?itava vrednosti,koliko je dejansko ventil dvignjen.?e ventil mehansko ne bi deloval in bi ostal v zgornji poziciji,bi avto,ko je mrzel,uga?al oz.ne bi dr?al minimuma.Se pravi,da meni po vsej verjetnosti ta ventil deluje,ker mi ne crkuje.

Tudi druga?e se v samem ventilu nima kaj pokvarit razen tega,da se nabirajo saje na konusu ventla in eventuelno ne bi zapiral do konca.Za la?je razumevanje evo par slikic.

 

-ERG ventil Mazda 6,100 KW;

 

 

post-399-1218267673_thumb.jpg -ventil,ki preusmerja tok izpu?nih plinov.

 

Potenciometer 0,9 -4,7 K ohm-linearni.

 

 

post-399-1218267969_thumb.jpg-Elektronika-(potenciometer),ki zaznava odprtost ventila in le ta posreduje vrednost elektroniki motorja.

 

Pogled od zgoraj:

 

post-399-1218268449_thumb.jpg

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

in kaj si ugotovil? A ti zdaj deluje vse OK, oziroma se lu?ke ne pri?igajo?

 

Dobil sem ga ?ele danes. :bravo:

In moj mehanik je ?e na dopustu tako,da bo moralo malo po?akati.Verjetno bo prej pri?lo na vrsto barvanje

blatnika in vrat. :whatever:

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pr vseh teh zadevah bi se s skupnimi mo?mi verjetn dal marsikej narest za bistven manj dnarja ... 300? za en par koncev pleha, plastike, pa neki polprevodnika... :wacko::vskalo:

 

Se spomnem, da sm dal za podobn regler (po funkciji) za ta starga ?inkve?enta pred 3 leti 20k SIT; pa ga je ?e 3x manj, kot pr Mazdi!!! Sicer od takrat res dela, ker prej sm rabljene menjavu, pa je vsak pol leta zdr?u :whatever:

 

lp,

D

Lp,

D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 meseci kasneje...

Pr vseh teh zadevah bi se s skupnimi mo?mi verjetn dal marsikej narest za bistven manj dnarja ... 300? za en par koncev pleha, plastike, pa neki polprevodnika... :wacko::vskalo:

 

Se spomnem, da sm dal za podobn regler (po funkciji) za ta starga ?inkve?enta pred 3 leti 20k SIT; pa ga je ?e 3x manj, kot pr Mazdi!!! Sicer od takrat res dela, ker prej sm rabljene menjavu, pa je vsak pol leta zdr?u :whatever:

 

lp,

D

 

 

Danes sem bil na servisu,ker so se mi pri?gale lu?ka za ESP,lu?ka za DSC in tista vmes (avto) in so priklopili na tester.Vzrok:po?kodovan ali zamazan senzor na desnem kolesu(za ABS).Ker nisem te sre?e,da bi bil samo zamazan,smo naro?ili novega.Cena 110EUR.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Pozdravljeni!

Eni imate pa res sre?o z re?evanjem te okvare.

Jaz sem bil danes ?e 3ji? na Gami in ?e sedaj niso odkrili napake. :(

Naslednji teden ga ponovno peljem mi bodo posodili novo CPU in sprogramirali klju?e. Bomo videli ?e je kriv ra?unalnik.

 

Lp.

 

Meni so re?ili zadevo na Gama centru in res lepa hvala g.Majesu.Zamenjali so mi senzor ABS na desnem sprednjem kolesu in to za tako dobro ceno!!!Definitivno bom hodil samo k njm.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

Meni so re?ili zadevo na Gama centru in res lepa hvala g.Majesu.Zamenjali so mi senzor ABS na desnem sprednjem kolesu in to za tako dobro ceno!!!Definitivno bom hodil samo k njm.

 

No sta mi po nekaj dneh spet zasvetili isti lu?ki in sem ?el na servis pa je zopet pokazalo isto-abs senzor.Zdaj ?akam da se fantje lotijo in odkrijejo pravi vzrok-seveda ?akam da me pokli?ejo,ko bodo imeli ?as.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Danes zjutraj, med vo?njo proti LJ, se je tudi meni pri?gala oran?na lu?ka za delovanje elektronike "avto na spolzki cesti" :whatever: . To se je zgodilo prvi?. Se nisem kaj dosti sekiral, saj sem bil prepri?an, da je povezano z zadnjimi zares nizkimi temperaturami in da se bo zadeva uredila pri ponovnem pri?iganju motorja. Pred sinovo ?olo ugasnem motor, ga po nekaj sekundah zopet pri?gem... in lu?ka ?e vedno sveti <_< . Potem pa pohupam malemu v pozdrav in lu?ka ugasne :blink::D :ne vem:

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.