Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni!

 

Mazda 121, letnik '91 ("nova" jaj?kasta oblika) se pribli?uje ?tevilki 180.000 prevo?enih km. Avto mi krasno slu?i, zato Vas spra?ujem, ?e mi kdo lahko svetuje kaj je pametno menjati oz. pregledati pri teh kilometrih. Kaj bi obsegal "veliki" servis, se spla?a, koliko ??

 

Na cca. 10.000 km redno menjam olje, filter, sve?ke. Na to se avto ?e prav lepo odzove... Jermeni in pumpa so bili menjani cca. 20.000 km nazaj, vmes ?e kaka malenkost (zglob, zadnji amortizerji), ki so opravi?eni po teh kilometrih. Tehni?nega vsako leto (?e 4. leto zapored) naredim brez kakr?negakoli problema.

 

Olja mi "po?re" cca. 1 liter na cca. 5.000 km, vmes med menjavo ga dolijem... Bencina mi kuri 6-6,5 l/100km, zato je pravi ?parov?ek... Le pleh mi nekje ?e rjavi. Na cesti me v ?tirih letih ?e ni pustil... Zato razmi?ljam v to smer, da bi opravil veliki servis. Avto imam namen obdr?ati vsaj ?e dve leti, letno naredim cca. 12.000 km, ve?inoma medmestne vo?nje... Ponuja se mi sicer mo?nost nakupa VW Ventota, letnik '93, prevo?enih cca. 180.000 km (ABS, AirBag, CZ, ?ibedah), lastnik pa je ?e zadnjih 12 let deklinin o?e... Vem, da ni primerjave med avtomobiloma, vendar gre mazdi v plus majhna poraba, registracija, vozim se sam ter manevriranje po ljubljanskih parkiri??ih, kjer lahko parkiram v vsako luknjo. Je pa VW bolj varen in bolj prostoren.

 

Hvale?en bom za vsak nasvet!

 

LP, Yogi

Napisano

Glede tavelcga servisa; ponavad se menjajo komplet jermeni, napenjalci jermenov, vodna pumpa, loh tut termostat (preventivno) - cca. 10 EUR stane, priporo?am tut menjavo benz filtra, ?e ga ?e nisi, zraven pa jasno vse ostalo kot pri obi?ajnem mini - rednem servisu, se prav olje, oljni filter, sve?ke (niti ne rab? jih vsakih 10000 menjat). ?e nima? glih prov fri?ne hladilne teko?ine, zamenjaj tut to. Kej druzga pa pomoje niti ni potrebno, razen ?e je kej ?e ?ist nakonc, npr. ?e ti kabli kej prebijajo al kej tacga! :ne vem:

 

Kot sem opazu si nekatere stvari ?e menju (pumpa, jermene), samo nikar ne pozabit na napenjalce in nek le?aj tm zraven, ?e ga pa? ima?! <_<

 

Glede Ventota, pa sicer stvar okusa, men osebno je to ena najgr?ih oblik kar jih je VW do zdej naredu, ni ?udno da ga marsikdo imenuje Golf z ritjo, se prav s priveskom! :P

 

Poznam kar nekaj lastnikov VW vozil tega letnika z motorji 1.6 75 KM, pa 1.8 75 ter 90 KM, pa v ve?ini niso lih prov zadovoljni s porabo goriva in posko?nostjo vozila, verjetno pa spet dokaj odvisno od vo?nje, skratka mislim da konkurenca v tem letniku ponuja ve? za ta denar, je pa res da je velik plus ?e ve? kdo in kao je ta avto vozil! :D

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Ja, ko sem menjal jermene se je vse kompletno zraven menjalo... Tako da to ni potrebno... Sem mislil, da je potrebno kaj ventile na?telat, menjat kaka tesnila? Sam to?no ne vem, kaj vse je potrebno v ma?ini menjat pri tolko kilometrih... Zato bi rad kak nasvet od kakega stru?kota tukaj gor... :D

 

Vento je 1.8, pokuri pa res okoli 9-10 litrov/100km, samo se vozi ve?inoma po mestu. Tako da bi z mojimi relacijami in "la?jo" nogo verjetno malo zni?al porabo. Posko?en res ni, je pa vo?nja z njim zelo uglajena... :rispekt:

Napisano
:bravo: samo vozi naprej remne si tak menjal 20.000km nazaj torej se 80.000 km brez problema samo olje in filtri kot sam pravis pa svecke ce ze dolgo niso ble

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni,   Sem že skoraj 7 let lastnik Mazde 6 GH 2011 letnik, 2.2 diesel 129 konjev in razen zamenjave verige pri 250 tisoč kilometrov ter 1x zamenjave podložk injektorjev nisem imel nekih velikih stroškov. Ker ima moja mazda že skoraj 300 tisoč kilometrov razmišljam o nakupu novejše Mazde 6 ali CX-5 (npr. 2018 do 2020 letnik). Malo me skrbi zanesljivost diesel motorjev, po pregledu foruma ne najdem točnega odgovora ali so motorji Skyactive po faceliftu od 2017 bolj zanesljivi ali ne, prosil bi pomoč kakšni so lahko potencialni problemi ter stroški z temi motorji, ker delam cca. 80 km na dan (80% avtocesta) se mi najbolj splača voziti dizla.
    • Pozdravljeni,   Sem že skoraj 7 let lastnik Mazde 6 GH 2011 letnik, 2.2 diesel 129 konjev in razen zamenjave verige pri 250 tisoč kilometrov ter 1x zamenjave podložk injektorjev nisem imel nekih velikih stroškov. Ker ima moja mazda že skoraj 300 tisoč kilometrov razmišljam o nakupu novejše Mazde 6 ali CX-5 (npr. 2018 do 2020 letnik). Malo me skrbi zanesljivost diesel motorjev, po pregledu foruma ne najdem točnega odgovora ali so motorji Skyactive po faceliftu od 2017 bolj zanesljivi ali ne, prosil bi pomoč kakšni so lahko potencialni problemi ter stroški z temi motorji, ker delam cca. 80 km na dan (80% avtocesta) se mi najbolj splača voziti dizla.
    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.