Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Yo, uglavnem, mazda je bla mrzla, jst da bom kao uzgal ane pach zaverglam in sm prehitro spustu verglanje, sepravi ko je bla na meji da bo vzgala sm spustu, kar je povzrocilo, da je motor zalilo. Zdej pa ne vzge vech. Zasledil sem nekaj postov na drugih forumih kako resiti ta problem, naprimer tale http://www.rx8club.com/showthread.php?t=55...highlight=flood ampak kle je treba posegat v motor. Se je kermu lastniku rx-8 tukaj to ze zgodilo? Cm narest to metodo ku je napisana na rx8club forumu al morm z vlecno sluzbo odvlect na servis, kar spet potegne stroske za sabo, bemu mater :)

freebsd.jpg

ubuntu_user1.jpg

airsoftbar.jpg

mazdarx8.jpg

Napisano

sploh nisem vedel, da je tak hudo, ?e ga zalije...

 

vem da so vedno vsi opozarjali, da ko ga kurbla?, da ne sme? prehittro spustiti klju?a... zdaj vem zakaj <_<

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Huh - tole pa zgleda cela jeba. A ?e sve?ke odvije? pa pusti?, da bencin izhlapi pa ni re?itev? Verjetno bo trajalo malo dlje. Ko ma? sve?ke zunaj pa bi bilo verjetno dovolj, da na hitro zavergla? motor glih tolk, da ?e se je ve? goriva nabralo, da ga flikne ven skozi odprtine za sve?e.

 

:ne vem: :ne vem:

33112_1.png

Napisano

Huh - tole pa zgleda cela jeba. A ?e sve?ke odvije? pa pusti?, da bencin izhlapi pa ni re?itev? Verjetno bo trajalo malo dlje. Ko ma? sve?ke zunaj pa bi bilo verjetno dovolj, da na hitro zavergla? motor glih tolk, da ?e se je ve? goriva nabralo, da ga flikne ven skozi odprtine za sve?e.

 

:ne vem: :ne vem:

 

Preberi si v priro?niku postopek v primeru te?av z zalitjem motorja (Stran 7-23), mislm da deluje. Sam ga sicer nisem probaval, ampak je tudi na youtubu en video (sicer v japon??ini)

kjer so tudi pokazali postopek. V glavnem ?e ni kaj huj?ega ti mora uspeti ?e bo? pravilno izvedel zadevo. ?e prvi? ne uspe poskusi ve?krat. Pa probavaj danes, ko so malo vi?je temperature.
4801_1.png
Napisano

Nekje sem sli?al, da so na enem servisu kar z B2500 vlekli po obvoznici RX-8ko, dokler ni zaverglala. :blink: Ve? raje ne povem.... :ph34r:

 

?zmeden? pol sm jz tut prov sli?al :P je pa baje to ful tko ne glih pogosto sam rado se zgodi ?e vergla? premal cajta <_< bolj? prev? ko pa premal, moj starata ma ?e cajt da ma?ino zagreje na delovno temp. predn se odpele :hohoho:

If in doubt, flat out... 

Napisano

To se je tudi meni ?e zgodilo 1x ko sn ?e mel RX8................ :( V glavnem postopek je ?isto simpl. ;) Gas do daske pa vergla?,da se odve?ni bencin skuri,pol pa neha?,malo po?aka?,pa normalno brez gasa zavergla?,pa bi moglo v?gat.Preverjeno deluje. :bravo:

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

Hehe, sm probal vse to, po priporocniku in vse pa ni nch delovalo, tko da danes mi je vlecna sluzba odvlekla avto na AC cosmos, pa nej tm uzgejo. Ku baje ce je prevech zalito treba masino not spucat, da gre vn olje pa bencin, pach mors posegat v masino. Avtovleka je itak zastojn (MES), za drugo pa ne vem kok bojo racunal. Sej ne da sm lih en tedn nazaj meu na servisu in sm dau 600 euru, upam da zdej nebo tko drago, ceno jo lih tam pustim :P

freebsd.jpg

ubuntu_user1.jpg

airsoftbar.jpg

mazdarx8.jpg

Napisano

Hehe, sm probal vse to, po priporocniku in vse pa ni nch delovalo, tko da danes mi je vlecna sluzba odvlekla avto na AC cosmos, pa nej tm uzgejo. Ku baje ce je prevech zalito treba masino not spucat, da gre vn olje pa bencin, pach mors posegat v masino. Avtovleka je itak zastojn (MES), za drugo pa ne vem kok bojo racunal. Sej ne da sm lih en tedn nazaj meu na servisu in sm dau 600 euru, upam da zdej nebo tko drago, ceno jo lih tam pustim :P

 

Kaj so ti pa naredili za 600?? Sam tko informativno me zanima, ker zadnji? sem dal jaz samo olje menjat pa je blo 180?. Pa povej kolk te bojo opilil za tole o?ivljanje.

4801_1.png
Napisano

za 600 euru, em 200 euru je blo olje (sm vzel se 5 litru rezerve), pol so mi spredi zamenjal zavorne ploscice in pa filtre, sepravi filter za olje, filter za cvetni prah (klima) + ure mehanikov, delal so ene 3 ure :)

 

Ne vem pa kok mi bojo racunal za tole fixat zdej, bomo vidli, upam da ne prevech, ker to je pomoje kr pogosto problem pr teh mazdah in to na servisu ni dosti dela za narest, ne vem, pomoje da bojo ksne svecke zamenjal. Upam da ne bo vech kot 200, 300 euru :) :) se bliza novo leto, pa se rabi dnar, sej veste ku je tu :P

freebsd.jpg

ubuntu_user1.jpg

airsoftbar.jpg

mazdarx8.jpg

Napisano

Evo, sm klicu na servis, avto je zrihtan, ga grem ju3 iskat. Je reku da ni nch kosu menjaval, da mi je sam pol ure dela racunal, tko da strosek bo ene 20 euru pomoje :D Avtovleko sm mu pa itak zastojn prek une MES (mazda europe service) kartice :)

freebsd.jpg

ubuntu_user1.jpg

airsoftbar.jpg

mazdarx8.jpg

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.