Skoči na vsebino

Zaspane lu?i mazde 323F BG

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo.

 

Sem lastnik bele mazde 323F BG - letnik 91 in me zanima, ?e je ?e kdo na svoji uredil zaspani videz? Na netu sem zasledil polno film?kov, ki prikazujejo mazdine lu?i, ki se odpirajo le do slabe polovice in tako dajejo zaspani izgled. Zanima me, kako se to naredi.

 

LP in hvala

 

Napisano

Smo imeli ?e tako narejeno :D

 

 

Samo tele so bile samo rahlo dvignjene

Objavljena slika

 

post-9-1196967712_thumb.jpg

 

 

Je pa to ?ist simpl modifikacija, ?e ho?e? imeti samo kdaj pa kdaj zaspane in da se ne kontrolira od znotraj: samo odpre? tisto ?rno ?katlico z varovalkam in vzame? ven varovalko katera je za dvig lu?i (ne vem na pamet kako se re?e). Nato pa stisne? gumb za dvig lu?i, zgodi se ni?, nato se z varovalko samo dotakne? kontaktov in lu?i grejo malo gor, ?e je ?e premalo pa spet samo kratek dotik. Ko se vstavi varovalka nazaj pa spet deluje vse normalno.

 

Za komande znotraj je pa malo ve? dela.

Napisano

Smo imeli ?e tako narejeno :D

Samo tele so bile samo rahlo dvignjene

Objavljena slika

 

post-9-1196967712_thumb.jpg

Je pa to ?ist simpl modifikacija, ?e ho?e? imeti samo kdaj pa kdaj zaspane in da se ne kontrolira od znotraj: samo odpre? tisto ?rno ?katlico z varovalkam in vzame? ven varovalko katera je za dvig lu?i (ne vem na pamet kako se re?e). Nato pa stisne? gumb za dvig lu?i, zgodi se ni?, nato se z varovalko samo dotakne? kontaktov in lu?i grejo malo gor, ?e je ?e premalo pa spet samo kratek dotik. Ko se vstavi varovalka nazaj pa spet deluje vse normalno.

 

Za komande znotraj je pa malo ve? dela.

 

Najlep?a hvala za hiter odgovor.

 

Me pa zanima, ?e bi bila tak?na vezava, kot sem jo narisal, tudi vredu.

 

http://gallery2.aquanubis.com/d/13330-1/un...e0cfa1b30609955

 

Hvala

Napisano

Zdravo.

 

Danes sem sprobal mojo vezavo za te zaspane lu?i in potrjujem, da dela. Sedaj moram le ?e dobiti na?in, da pripeljem ?ice iz te omarice do prekucnega stikala na armaturni.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tko k prav @Slivka "fake news". Golob je kriv, gremo dalje.
    • neeeee... a spet. A to bo šlo tko do volitev al kaj? Mislim, ta Golob pa njegovi pocen predvolilni triki. 😜
    • Pogovarjamo se o indeksu 96 in ne 98. Za njegov tip uporabe je to najbolj primeren indeks, ker pač 92 je premalo, čeprav z nekoliko domišljije je znotraj gabaritov. Fak sem šel zdajle prav pogledat na splet in je za Ford Tourneo Connect (sej upam, da sem si zapomnil pravi model, ker pod Fukswagen iskalnik ne najde nič 🤣) homologiran nosilni index 96. Torej ne vem od kod zdaj ta problem, sej pnevmatik s tem indeksom ni malo.   Glede udobja sem pa že napisal, da če pretiravaš z nosilnostjo, se udobje zmanjšuje. Zato ga sam osebno ne bi sral z indeksom višjim od 96, ampak homologacijo pa naj popravijo, ker sigurno ni homologiran za indeks 100.   Še beseda, dve o hitrostnem indeksu. Če iščeš vzporednost z nosilnim indeksom, bi bilo po tvoji logiki dovolj hitrostni indeks H (210km/h), ampak dajo gor pa V (240km/h) ravno zato, da je rezerva, ker po kakem klancu navzdol bi taka Mazda šla lahko tudi 240km/h. In kaj bi se zgodilo z gumami z indeksom do 210km/h pri hitrosti 240km/h? Ja lahko bi gumo tudi raztrgalo, čeprav je to silno malo možnosti, ampak ni za reskirat.   Vzporednica s @Slivka je pa taka, da sem 100% prepričan, da pred vsako vožnjo, ko naloži vse potrebno in celo družino v avto, da ne gre avta doma tehtat. Torej se lahko zgodi, da gre čez zgornjo omejitev nosilnosti. Ni prav, se pa zgod. Zato morajo biti rezerve tako v konstrukciji vozila kot v pnevmatikah.    Tudi izračun 4xnosilnost gume ni pravi, ker 50:50 razdelitve mase maksimalno obteženega vozila ne boš nikoli dosegel.    
    • Cenej bo gorivo.... 😁
    • Bo prva danes.... 🤗😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.