Skoči na vsebino

mazda 3

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Torej ti nima? pravega avta. :P;)

 

Ne se :P

Je pa mazda6 vkljucno z alfo 156 eden boljsih sprednjih pogonov, kar sem jih vozil :bravo:

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Skratka sprednji pogon sux :)

 

 

?e ne zna? vozit pol pa je najla?je re?'t da sux :P

33112_1.png

Napisano

Ne vem zakaj imam mo?an ob?utek, da se pripravlja ena ?rna dirka.......... :ne vem: :hohoho:

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Napisano

Pomojem pa ne eno ne drugo ni optimalna zadeva, pravzaprav nima konkurence edinemu pravemu pogonu........4 wheel drive :bravo::rispekt:

 

Se strinjam. :jupiii:

 

 

Napisano

Pomojem pa ne eno ne drugo ni optimalna zadeva, pravzaprav nima konkurence edinemu pravemu pogonu........4 wheel drive :bravo::rispekt:

 

?e ho?e? maksimum grip and handling pol je to to :bravo: ?al pa ima ve?je izgube kot zadnji sploh pa kot prednji pogon in ?e ni cesta zelo zavita ali pa je na njej slab oprijem tudi ta re?itev ni glih najbolj?a.

33112_1.png

Napisano

Torej je re?itev v inteligentni elektroniki, ki bi po potrebi preklapljala med vsemi 3 opcijami in to zelo hitro... :danzoman::bravo:

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Napisano

Torej je re?itev v inteligentni elektroniki, ki bi po potrebi preklapljala med vsemi 3 opcijami in to zelo hitro... :danzoman::bravo:

 

Se ve,kako je,ko je ful elektronike-nikakvo... :P

 

 

Napisano

?e ho?e? maksimum grip and handling pol je to to :bravo: ?al pa ima ve?je izgube kot zadnji sploh pa kot prednji pogon in ?e ni cesta zelo zavita ali pa je na njej slab oprijem tudi ta re?itev ni glih najbolj?a.

 

 

od koder jaz prihajam so ceste ve?inoma ravno tak?ne, ozke in zavite, oprijem pa tako ali tako pri nas nikjer ni nevem kaj :ne vem:

Napisano

Sprednji pogon so uvedli, ker so izgube v prenosu malo manjse (zaradi kardana), predvsem se uporablja zaradi vecjega izkoristka potniske kabine in seveda stroski izdelave so manjsi.

Ce bi bil toliko dober za voznost bi ga najbrz imela tudi F1.

 

Najvec sem se naucil vozit, ko sem mel nekaj mesecev BMW 520 letnik 1978. 6 cilindrov, 120 KM, razporeditev teze 65 spredaj, 35 zadaj.

Po snegu me je enkrat, ko sem prestavljal iz 3. v 2. zavrtelo tako mocno, da sploh nisem vedel kaj se je zgodilo. Tist avto je bil prava sola :)

 

Zadnji pogon pomeni, da je prednji del manj obremenjen in se tudi kolesa vec zavrtita.

Pa se power slide lahko izvajas :P

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Torej je re?itev v inteligentni elektroniki, ki bi po potrebi preklapljala med vsemi 3 opcijami in to zelo hitro... :danzoman::bravo:

 

Rad bi videl 480 konjski RWD ali pa celo FWD avto, ki bi speljal takole v snegu v klanec.

 

Sprednji pogon so uvedli, ker so izgube v prenosu malo manjse (zaradi kardana), predvsem se uporablja zaradi vecjega izkoristka potniske kabine in seveda stroski izdelave so manjsi.

Ce bi bil toliko dober za voznost bi ga najbrz imela tudi F1.

 

Zadnji pogon pomeni, da je prednji del manj obremenjen in se tudi kolesa vec zavrtita.

Pa se power slide lahko izvajas :P

 

Res je. :rispekt: ?e vzamemo dva primerljiva avta z isto konji in razli?nim pogonom je RWD hitrej?i in ima bolj?o lego (ajde recimo MX-5 1.8 vs CRX ESi, lahko pa tudi BMW 3 coupe vs kak 406 coupe itd...).

Itak ima vsak pogon svoje prednosti kar smo ugotovili. Ampak bistvo je pa tisto, da dandanes tudi 200+ konjev na prednjih kolesih ni te?ava, jasno, RWD bi bil najbr? hitrej?i ampak ko gre za najmo?nej?e verzije FWD avtov (Civic, Mazda 3...) to pa? ni mo?no.

 

Smo offtopic, ampak je pa pametna debata. B)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tale forum bo mogoče pravi za tole. Iščem rotor od Wankel motorja. Potrebujem ga za namene predstavitve. Super je, če je v dobrem stanju. Pozna kdo koga, ki bi se mu kaj podobnega "valjalo" naokrog in je pripravljen prodati?
    • Ja-po potrebi. Pač odvisno,kako bi rad vozil oz. "šaltal"...ali "na roke" ali na avtomatik. To je meni ena od "čokoladnih lastnosti pri mojem avtu. Lahko ga voziš umirjeno v avtomatskem načinu,lahko v avtomatskem načinu preklopiš na "sport" kjer je odzivnejše prestavljanje,in lahko komplet na roko (z obvolanskimi ali na ročici). Čisto po želji.   Sem pa pogruntal,da je "sport" modus super za prelaze in hribovja nasploh...tako navzgor,kot tudi navzdol (drži dalj v nižji prestavi in bolj oz. dalj zavira motor.)...poraba pa zna biti še manjša,ker se motor manj matra.   "Na roke" pa je brez veze omenjati-isto lahko po penzionersko ali na "pes-mater-koliko gre"
    • Vprašuje za cenejše gume in ne premium. Če premium, strogo Michelinke. Conti in kitajce ne vidijo moji avti.   Da se pa vrnem na temo. Hankook so zadnja leta najboljše gume pod premium segmentom.
    • Ali kaj uporabljate sport mode na vašem avtomatiku? Berem različna mnenja, eni pravijo, da je za motor škodljivo vozit z nizkimi obrati, če imaš zelo lahko nogo menjalnik cilja na nekje med 1000-2000 obrati, če se ne motim. Nekateri zato vedno vozijo v športnem načinu. Nisem probal da bi v enakih pogojih naredil enako turo enkrat  v športnem in enkrat v normalnem načinu, ter primerjal porabo... je razlika opazna ali malenkostna?
    • Če koga zanima, tole ustvarjajo pri ustju Neretve. 🤗😉
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.