Skoči na vsebino

mazda 3

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Torej ti nima? pravega avta. :P;)

 

Ne se :P

Je pa mazda6 vkljucno z alfo 156 eden boljsih sprednjih pogonov, kar sem jih vozil :bravo:

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Skratka sprednji pogon sux :)

 

 

?e ne zna? vozit pol pa je najla?je re?'t da sux :P

33112_1.png

Napisano

Ne vem zakaj imam mo?an ob?utek, da se pripravlja ena ?rna dirka.......... :ne vem: :hohoho:

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Napisano

Pomojem pa ne eno ne drugo ni optimalna zadeva, pravzaprav nima konkurence edinemu pravemu pogonu........4 wheel drive :bravo::rispekt:

 

Se strinjam. :jupiii:

 

 

Napisano

Pomojem pa ne eno ne drugo ni optimalna zadeva, pravzaprav nima konkurence edinemu pravemu pogonu........4 wheel drive :bravo::rispekt:

 

?e ho?e? maksimum grip and handling pol je to to :bravo: ?al pa ima ve?je izgube kot zadnji sploh pa kot prednji pogon in ?e ni cesta zelo zavita ali pa je na njej slab oprijem tudi ta re?itev ni glih najbolj?a.

33112_1.png

Napisano

Torej je re?itev v inteligentni elektroniki, ki bi po potrebi preklapljala med vsemi 3 opcijami in to zelo hitro... :danzoman::bravo:

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Napisano

Torej je re?itev v inteligentni elektroniki, ki bi po potrebi preklapljala med vsemi 3 opcijami in to zelo hitro... :danzoman::bravo:

 

Se ve,kako je,ko je ful elektronike-nikakvo... :P

 

 

Napisano

?e ho?e? maksimum grip and handling pol je to to :bravo: ?al pa ima ve?je izgube kot zadnji sploh pa kot prednji pogon in ?e ni cesta zelo zavita ali pa je na njej slab oprijem tudi ta re?itev ni glih najbolj?a.

 

 

od koder jaz prihajam so ceste ve?inoma ravno tak?ne, ozke in zavite, oprijem pa tako ali tako pri nas nikjer ni nevem kaj :ne vem:

Napisano

Sprednji pogon so uvedli, ker so izgube v prenosu malo manjse (zaradi kardana), predvsem se uporablja zaradi vecjega izkoristka potniske kabine in seveda stroski izdelave so manjsi.

Ce bi bil toliko dober za voznost bi ga najbrz imela tudi F1.

 

Najvec sem se naucil vozit, ko sem mel nekaj mesecev BMW 520 letnik 1978. 6 cilindrov, 120 KM, razporeditev teze 65 spredaj, 35 zadaj.

Po snegu me je enkrat, ko sem prestavljal iz 3. v 2. zavrtelo tako mocno, da sploh nisem vedel kaj se je zgodilo. Tist avto je bil prava sola :)

 

Zadnji pogon pomeni, da je prednji del manj obremenjen in se tudi kolesa vec zavrtita.

Pa se power slide lahko izvajas :P

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Torej je re?itev v inteligentni elektroniki, ki bi po potrebi preklapljala med vsemi 3 opcijami in to zelo hitro... :danzoman::bravo:

 

Rad bi videl 480 konjski RWD ali pa celo FWD avto, ki bi speljal takole v snegu v klanec.

 

Sprednji pogon so uvedli, ker so izgube v prenosu malo manjse (zaradi kardana), predvsem se uporablja zaradi vecjega izkoristka potniske kabine in seveda stroski izdelave so manjsi.

Ce bi bil toliko dober za voznost bi ga najbrz imela tudi F1.

 

Zadnji pogon pomeni, da je prednji del manj obremenjen in se tudi kolesa vec zavrtita.

Pa se power slide lahko izvajas :P

 

Res je. :rispekt: ?e vzamemo dva primerljiva avta z isto konji in razli?nim pogonom je RWD hitrej?i in ima bolj?o lego (ajde recimo MX-5 1.8 vs CRX ESi, lahko pa tudi BMW 3 coupe vs kak 406 coupe itd...).

Itak ima vsak pogon svoje prednosti kar smo ugotovili. Ampak bistvo je pa tisto, da dandanes tudi 200+ konjev na prednjih kolesih ni te?ava, jasno, RWD bi bil najbr? hitrej?i ampak ko gre za najmo?nej?e verzije FWD avtov (Civic, Mazda 3...) to pa? ni mo?no.

 

Smo offtopic, ampak je pa pametna debata. B)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Mojstri, dajte vsaj prebrat, kaj napišem, če vam že vsebina ni všeč.   @Boss: Po AC sem vozil 110 km/h ali več. In ne 100, kot si kar "iz riti" zdaj privlekel v debato.   @Slivka: Lepo sem napisal, da je bilo vsaj tri ure vožnje tipa "spelji, naredi 1 do 3 metre, ustavi" in to ponavljaj "v neskončnost". Niti malo ni spominjalo na "pelješ", kaj šele na nizkih obratih.   + Šel sem na Lovčen, pa mimo Nikšiča do najbolj slavne ortodoksne cerkve ... Kdor je bil tam, ve kakšni bregovi in ceste so. Enkrat sem vsaj 500 m vozil vzvratno okoli treh ovinkov v hrib, da sta me lahko dva avtobusa, ki sta prišla nasproti, obšla. In ja, v vseh teh situacijah se EV bolje obnese. Tudi sredi najbolj strmega hriba se ustavi in spelje, kot da ni nič, ozr. kot močan 4x4 ICE.   Lahko pa gre naslednjič kdo z Mazda foruma s svojim ICE vozilom zraven, da bo realno sodil o vožnji, porabi, udobju itd.
    • Hey   Zanima me kako bi lahko predvajal glasbo preko youtube posnetkov na android avtu. Avto je Mazda CX-5 2023 letnik.
    • Ne seri klamf...   Prav tam sem šel z BTjcem, ki je imel zadaj kamp-prikolico pripeto. Pa sem dobil žulje edino na riti, ker je že od trajekta v Kamenarih šlo vse skupaj bolj po polžje pa vse do tistega "slavnega" mejnega prehoda Karasovići al kaj že je... Na rokah nisem dobil žuljev, ker sem imel tri otroke v avtu in si ga nisem mogel d***t med vožnjo, na podplatih tudi nisem dobil žuljev, ker nisem pešačil ampak sem se peljal, sklopke pa tudi nisem vohal. Pri dizel navoru se lahko pelješ tudi pri majhnih obratih, pa čeprav je v hrib in imaš 1300 kg težko kamp prikolico zadaj...
    • Tole ne bo držalo, ker gola fizika tega ne dovoli. Razlika med 100km/h in 130km/h je nekoliko več kot 60% višjs poraba. 90% energije v EV se uporablja za premagovanje zračnega upora in ker vemo, da se upor povečuje s kvadratom hitrosti to pomeni za 69% večji upor, ampak ker gre "le" 90% energije za premagovanje tega upora to pomeni cca 62% višjo porabo pri 130km/h kot pri 100km/h. V praksi to pomeni, da če EV pri 100km/h porablja 15kWh/100km, je poraba pri 130km/h preko 24kWh/100km. A vidiš razliko?   Ostalo pa ne bom komentiral, ker je vse v stilu "eye of the beholder".
    • Nisem zagovornik ne enega ne drugega, mi je pa zanimivo spremljat to temo in nekako te izgovore/skrbi/negativnosti/...   - Aja 100 eur ... bencin bi bil 200 ... to pa ni tok razlike  - Aha ok ... ampak vozis lahko pa samo 97 - Aha ... samo ker mas kabelj v prtlaznjiku ne mores gajbe pira not dat - Ja, ja ... sam ... a je kak elektricni v premium rdeci barvi - Kaj pa ce, ne pridem 2500km delec z enim tankom ker to delam 3* na dan. - Pa sami jajcki so jaz pa skoz minimalno 8 ljudi prevazam. - ...   Pac tko karkoli nekdo omeni, je takoj neka kontra  Pocasi me vse skupaj spominja na  mojo 13 letno hcer, ko vedno proba nek izgovor najt, ko ji kaj ukazes (se ucim, moram sobo pospravt, zakaj pa ti vcer nisi, ....) 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.