Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pred 2 mescoma se kupil mazdo 6 sport C.. letnik 2004. Na armaturni plo??i se mi, ko dam kontakt nari?e nek ?uden znak, katerega sem kasneje na?el v navodilih. Pi?e da je voda v filtru za nafto. Filter sem menjal na servisu in to ne na servisu MAZDA temve? na servisu PEUGEOT-HYUNDAI v Se?ani servis se imenuje NOVA OLIMPIJA. La re?em, da je bilo delo opravljeno z ?isto petico in zelo poceni. Kot informacija menjava naftnega filtra, filtra klime ter delo je bilo 75 EUR. Nazaj na moje vpra?anje. ?e tudi sem filter za nafto menjal se mi vsaki? ko dam kontakt znova pri?ge ta ista lu?ka. Zanima me ali je to zato ker mi niso mogli na tem servisu resetirat servisnega intervala, ali pa je kaj drugega.

 

Lep pozdrav Uro?.

Napisano

ajaj...ta se je meni prizgala, potem sem, kot pise v navodilih, dal tisto vodo ven iz filtra. In se je ugasnila.

No potem se je spet prizgala in kakih 700km zatem je avto obstal....diagnoza: fuc visokotlacna crpalka goriva!

 

Upam, da ni isto pri tebi. Sprazni tisto vodo, kot pise v navodilih, in poglej kako bo naprej.

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Pred 2 mescoma se kupil mazdo 6 sport C.. letnik 2004. Na armaturni plo??i se mi, ko dam kontakt nari?e nek ?uden znak, katerega sem kasneje na?el v navodilih. Pi?e da je voda v filtru za nafto. Filter sem menjal na servisu in to ne na servisu MAZDA temve? na servisu PEUGEOT-HYUNDAI v Se?ani servis se imenuje NOVA OLIMPIJA. La re?em, da je bilo delo opravljeno z ?isto petico in zelo poceni. Kot informacija menjava naftnega filtra, filtra klime ter delo je bilo 75 EUR. Nazaj na moje vpra?anje. ?e tudi sem filter za nafto menjal se mi vsaki? ko dam kontakt znova pri?ge ta ista lu?ka. Zanima me ali je to zato ker mi niso mogli na tem servisu resetirat servisnega intervala, ali pa je kaj drugega.

 

Lep pozdrav Uro?.

 

Ne,na servisu ti ne resetirajo ni?esar,le na uradnem servisu ti vpi?ejo servis v ra?unalnik,ki je potem vpisan v

centralni sistem(pri nas konkretno v Austriji).

 

 

Napisano

Pred 2 mescoma se kupil mazdo 6 sport C.. letnik 2004. Na armaturni plo??i se mi, ko dam kontakt nari?e nek ?uden znak, katerega sem kasneje na?el v navodilih. Pi?e da je voda v filtru za nafto. Filter sem menjal na servisu in to ne na servisu MAZDA temve? na servisu PEUGEOT-HYUNDAI v Se?ani servis se imenuje NOVA OLIMPIJA. La re?em, da je bilo delo opravljeno z ?isto petico in zelo poceni. Kot informacija menjava naftnega filtra, filtra klime ter delo je bilo 75 EUR. Nazaj na moje vpra?anje. ?e tudi sem filter za nafto menjal se mi vsaki? ko dam kontakt znova pri?ge ta ista lu?ka. Zanima me ali je to zato ker mi niso mogli na tem servisu resetirat servisnega intervala, ali pa je kaj drugega.

 

Lep pozdrav Uro?.

 

?e jaz to dobro razumem, se ti lu?ka pri?ge samo, ko da? kontakt, kar je normalno, razen ?e ne ugasne, ko za?ene? motor, ?e se pri?ge med vo?njo oz. med delovanjem motorja, bi znal biti problem... ali ?

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Hehe, nisem tolk občutljiv, kaj vozim, ker bi drugače imel Audija al pa Mečko al pa kaj drugega prestižnega. Opažam edino to, da 10 let nazakj nisem imsel takega občutka, da bi se kvaliteta avtov močno razlikovala med seboj.   Od kar pa so tukaj EV-ji in se zaradi dragih baterij lovijo evrčki pri uporabi crapy materialov pa nas pelje nazaj v 90-a, ker je bila razlika med Mercedesom in KIA še ogromna.   Bom še 1x ponovil, po moje, še ni čas za EV-ja, ker dokler ne bo na cenovnem nivoju in kvalitetnim interjerjem bo pač treba počakat. Lahko se vsi fani EV-jev zaletavajo s hvaljenjem, ampak EV-ji so še v fazi veliko denarja za malo kvalitete. Ko pridejo v fazo za malo denarja, malo kvalitete in kontra za veliko denarja veliko kvalitete se bomo pa spet pogovarjali kaj kupiti in ne ali sploh kupiti.   Ja, jebat ga Mazda 6 me je pač razvadila.
    • Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem.   Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.
    • Sej veš kje je glavni problem? Kupuje rabljen avto in tam se ne ve kaj je počel prejšnji lastnik. Načeloma z zadnjim FL od leta 2018 ne bi smelo biti nekih večjih težav saj so odpravljene večinoma vse porodne in tudi zamenjali so način čiščenja NOX, ki je zdaj preko AdBlue ssistema, kar zmanjšuje nabiranje saj v sesalnem kolektorju.   V glavnem servisna "knjižica", pregled kilometrov pri menjavi in da je opravljeno po navodilih proizvajalca. Testna vožnja pa bi moralo biti OK.
    • Tole me je fejst nasmejalo... ampak ok, go on.   Dejmo bit realni, če bo 2 litra razlike v povprečju bo kr v redu rezultat.
    • Ne težava je bila že pred manjavo olja in filtra. Avto v mirovanju na 1500 obratih ne trese, samo med vožnjo. In samo na 1500 obratih. Če vozim pod 1500 obratih ne trese.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.