Skoči na vsebino

LU?KA NA ARMATURNI ZA NAFTNI FILTER


Priporočeno sporočilo

Pred 2 mescoma se kupil mazdo 6 sport C.. letnik 2004. Na armaturni plo??i se mi, ko dam kontakt nari?e nek ?uden znak, katerega sem kasneje na?el v navodilih. Pi?e da je voda v filtru za nafto. Filter sem menjal na servisu in to ne na servisu MAZDA temve? na servisu PEUGEOT-HYUNDAI v Se?ani servis se imenuje NOVA OLIMPIJA. La re?em, da je bilo delo opravljeno z ?isto petico in zelo poceni. Kot informacija menjava naftnega filtra, filtra klime ter delo je bilo 75 EUR. Nazaj na moje vpra?anje. ?e tudi sem filter za nafto menjal se mi vsaki? ko dam kontakt znova pri?ge ta ista lu?ka. Zanima me ali je to zato ker mi niso mogli na tem servisu resetirat servisnega intervala, ali pa je kaj drugega.

 

Lep pozdrav Uro?.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ajaj...ta se je meni prizgala, potem sem, kot pise v navodilih, dal tisto vodo ven iz filtra. In se je ugasnila.

No potem se je spet prizgala in kakih 700km zatem je avto obstal....diagnoza: fuc visokotlacna crpalka goriva!

 

Upam, da ni isto pri tebi. Sprazni tisto vodo, kot pise v navodilih, in poglej kako bo naprej.

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred 2 mescoma se kupil mazdo 6 sport C.. letnik 2004. Na armaturni plo??i se mi, ko dam kontakt nari?e nek ?uden znak, katerega sem kasneje na?el v navodilih. Pi?e da je voda v filtru za nafto. Filter sem menjal na servisu in to ne na servisu MAZDA temve? na servisu PEUGEOT-HYUNDAI v Se?ani servis se imenuje NOVA OLIMPIJA. La re?em, da je bilo delo opravljeno z ?isto petico in zelo poceni. Kot informacija menjava naftnega filtra, filtra klime ter delo je bilo 75 EUR. Nazaj na moje vpra?anje. ?e tudi sem filter za nafto menjal se mi vsaki? ko dam kontakt znova pri?ge ta ista lu?ka. Zanima me ali je to zato ker mi niso mogli na tem servisu resetirat servisnega intervala, ali pa je kaj drugega.

 

Lep pozdrav Uro?.

 

Ne,na servisu ti ne resetirajo ni?esar,le na uradnem servisu ti vpi?ejo servis v ra?unalnik,ki je potem vpisan v

centralni sistem(pri nas konkretno v Austriji).

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred 2 mescoma se kupil mazdo 6 sport C.. letnik 2004. Na armaturni plo??i se mi, ko dam kontakt nari?e nek ?uden znak, katerega sem kasneje na?el v navodilih. Pi?e da je voda v filtru za nafto. Filter sem menjal na servisu in to ne na servisu MAZDA temve? na servisu PEUGEOT-HYUNDAI v Se?ani servis se imenuje NOVA OLIMPIJA. La re?em, da je bilo delo opravljeno z ?isto petico in zelo poceni. Kot informacija menjava naftnega filtra, filtra klime ter delo je bilo 75 EUR. Nazaj na moje vpra?anje. ?e tudi sem filter za nafto menjal se mi vsaki? ko dam kontakt znova pri?ge ta ista lu?ka. Zanima me ali je to zato ker mi niso mogli na tem servisu resetirat servisnega intervala, ali pa je kaj drugega.

 

Lep pozdrav Uro?.

 

?e jaz to dobro razumem, se ti lu?ka pri?ge samo, ko da? kontakt, kar je normalno, razen ?e ne ugasne, ko za?ene? motor, ?e se pri?ge med vo?njo oz. med delovanjem motorja, bi znal biti problem... ali ?

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.