Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

mene zanima ?e slu?ajno kdo ve ?e ma 1.5 motor od BA in 1.6 mx5 enake izpu?ne kolektorje oziroma ?e pa?ejo kateri drugi gor. lahko tud od katerga druzga avta?

Napisano

ma ne zanima me to da bi dal gor kak?en nov ''?portni''kolektor.

 

potem ena varianta bi bla tud od 1.6 323BG

Napisano

Tudi jest sem ?e iskal "?portne" izpu?ne kolektorje za 1.5 motor in na?el ni?. OK da ti nekdo naredi po naro?ilu se da ampak se ne spla?a, drago ko pes.

Napisano

MitjaMx3, ?e mi lahko samo nekaj svetuje?! :bravo:

 

In sicer glede moje MX5 1.6 115 KM, mam mo?nost dobit 1.8 Turbo motor, iz BG serije, pa me zanima kolk bom mel problemov s preureditvijo usega kar rabm, da se bom lahko vozu, sploh glede na to da mam vzdol?no postavlenga, 323 pa ma pre?nega? :ne vem:

 

TNX za odgovor! :bravo:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

ma ne zanima me to da bi dal gor kak?en nov ''?portni''kolektor.

 

Ne obstaja. Je pa pri nas vec kot dovolj mojstrov, da ti ga naredijo po meri.

 

 

 

In sicer glede moje MX5 1.6 115 KM, mam mo?nost dobit 1.8 Turbo motor, iz BG serije, pa me zanima kolk bom mel problemov s preureditvijo usega kar rabm, da se bom lahko vozu, sploh glede na to da mam vzdol?no postavlenga, 323 pa ma pre?nega? :ne vem:

 

TNX za odgovor! :bravo:

 

 

Rabis nov sesalni in izpusni kolektor, ker bo motor sedaj vzdolzno. Sesalni kolektor od MX-5 1.8. Izpusni pa na novo narjen za turbino.

Rabis novo motorno elektroniko. (motor v MX-5 nima razdelilca, tako da elektronika od 323 ne pase). Rabis razno razne cevi za vodo od MX-5 1.8, ker so pri vzdolznem motorju povsem drugace speljane. Ne mislim samo gumijastih cevi, ampak one zelezne, ki gredo okoli bloka.

 

Vse se da narediti, rabis samo dobrega mehanika in dovolj denarja, za nabavo, izdelavo, predelavo vseh potrebnih delov. Ce bi na obstojeci motor montiral turbo kit bi bilo precej ceneje.

Napisano

Ne obstaja. Je pa pri nas vec kot dovolj mojstrov, da ti ga naredijo po meri.

Rabis nov sesalni in izpusni kolektor, ker bo motor sedaj vzdolzno. Sesalni kolektor od MX-5 1.8. Izpusni pa na novo narjen za turbino.

Rabis novo motorno elektroniko. (motor v MX-5 nima razdelilca, tako da elektronika od 323 ne pase). Rabis razno razne cevi za vodo od MX-5 1.8, ker so pri vzdolznem motorju povsem drugace speljane. Ne mislim samo gumijastih cevi, ampak one zelezne, ki gredo okoli bloka.

 

Vse se da narediti, rabis samo dobrega mehanika in dovolj denarja, za nabavo, izdelavo, predelavo vseh potrebnih delov. Ce bi na obstojeci motor montiral turbo kit bi bilo precej ceneje.

 

Seveda mora? imeti ???. :P

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Po Mazdinih lastnih navedbah bo motor skyactiv-z, ki bo nadomestil motorja skyactiv-g in -x, nadgradnja slednjega.     Več na 👇 Where Engine Dreams Meet Possibilities: The SKYACTIV-Z Challenge and Mazda’s Internal Combustion-Focused Electrification Strategy WWW.MAZDA.COM While the move toward electrification for carbon neutrality intensifies across the automotive industry, Mazda remains committed to...   Meni je všeč, da se Mazda v času vsesplošnega pompa okoli elektrifikacije trudi razviti čim bolj učinkovit motor z notranjim izgorevanjem.
    • To ni moja trditev ampak Mazdina.
    • Glede na to, da vemo, da se zavore že tako ali tako na M6 pregrevajo, jih lahko to še dodatno segreva?   Jaz se vozim hitreje kot 130kmh in vsakodnevno preživim kar nekaj časa na AC..   Bi mi jih ziher priporočila? EDIT: Še to... ko doma pozimi zalaufaš peč na drva in so radiatorji na 40 stopinj, ga ne morš več držat kot 3 s.. si ziher @50keda, da bi lahko držal gumo pri 60?  
    • Ker vsi škrtarite za par jurjev, pa vzamete tisto, ki je bolj poceni. Če bi bil motor 1.5 bi vzeli to, samo da čim ceneje. 😄 Pa kako je bolj dovršen, če je že enih 15 let nespremenjen na trgu. To je isto, kot bi primerjal golfa 4-ko z zadnjo verzijo golfa. To je takšna primerjava , kot recimo kaseta vs CD, da boš lažje razumel. 😉
    • Osebno mnenje avtorja, ki najbrž trpi, da ta motor ni prišel na ameriško tržišče. Komentarji pod člankom povedo vse, še posebej ta: "You have no idea what are you talking about. Period."
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.