Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

No, pa sem le dobil novo M6 malo za preizku?njo. Na prvi pogled bi lahko rekel mala me?anica

tamalega Lexusa. Precej ve?ja, bolj nabita. Ma?ina zaenkrat 1.8 bencin, lepo potegne, preseneti

te pa ti?ina v kabini, bixenon, ergonomija, uporabnost; vse na dosegu roke, najbolj sem se pa

razveselil funkcij na volanu, ki po novem vse opravlja? na njem (mo? ventilacije, klima, kam piha...)

vse pohvale pa tipki bluetoth tudi na volanu (odli?no 5). Vse je povezano z jezikovnim izbiranjem.

Najprej dolo?i? jezik nato te po meniju glasovno vodi gospodi?na in ponavlja? besede za njo=>

sprejem besed odli?no 5. In vsaki? ko se vsede? v vozilo te avtomatsko seznani s telefonom.

Posebnost barve - mislim da so perle

 

Skratka vse pohvale novi ?estici, komaj ?akam prihod diezlov

 

 

Cene limuzina : cca. 21.000 - 30.000 eur => slednja bo GT z vso opremo + navigacijo, 18" alu...

 

Cene karavan : + 1000eur ve?

 

Cene diezlov : ?e ni znano

 

Za cene so mi potrdili, da so informativne

 

Grafitno sem slikal v skladi??u

post-815-1200521255_thumb.jpg

post-815-1200521391_thumb.jpg

post-815-1200521418_thumb.jpg

post-815-1200521461_thumb.jpg

lp

retail

Napisano

Kaj pa ob?utk v vo?nji? A je zoom-zoom tko k pr ostalih mazdah?

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

Jap... prodaja bo stekla v roku 2 tednov... cene za diesel motorje so pa znane ?e ve? ?ase.... prav tako tudi cene za opremo.

 

In ja... tudi naro?ila ?e veselo sprejemajo. :aaaaa:

 

 

LP David

 

 

P.S. Retail... lahko pove? na katerem servisu si jo testiral?? A-Cosmos Celov?ka??

Feel free....

Napisano

Jaz sem bral primerjavo v zadnjem Autobildu, kjer je ?estica za passatom in mondeom, grajajo volan brez filinga, ki razvodeni ?portni ob?utek zaradi podvozja, kao da je passat top, jaz v passatu nisem imel nevemkak?nega hudega ob?utka, tko da ne vem odkod jim taki superlativi

 

sicer jemljem to avtorevijo z rezervo, ker vedno zmaga VW, ampak vseeno - tam je 2.0 na testu, pi?e velika poraba in je porabila 8,7 passat pa mala poraba in je porabil 8,4, ima pa turbo 1.8 motor, ki menda res dobro vle?e

 

ima mogo?e ?e kdo bolj direktno primerjavo med passatom in ?estico? (sicer passata se ne dotaknem niti v sanjah, ampak realen je pa treba bit)

Napisano

?udno da v Nem?kih revijah vedno nemci zmagujejo :whatever:

Nemci so itak najja?i :hohoho:

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

Ko je sla ta moja 6-ka ven, je zmagala na testu v auto bildu, tako da to ne drzi povsem :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

J

 

ima mogo?e ?e kdo bolj direktno primerjavo med passatom in ?estico? (sicer passata se ne dotaknem niti v sanjah, ampak realen je pa treba bit)

 

 

Glej.... z novim passatom sem naredu kakih 800 km.... in to z diesel motorjem 2.0.

 

Trenutno ?akam na novo 6ko diesel katero bi mogu dobit nekje v drugi polovici aprila.... tako da zaenkrat ne morem ?e dat neke legitimne primerjave...

 

Dejstvo je da so novi motorji pri mazdi6 oziroma stari motorji common rail baje kar ok... kot sem spremljal malo po netu sem naletel tudi na ruski test nove 6ke... in to celotne palete motorjev, in seveda najbolj hvalijo nov 2,5 bencinski motor, kateri naj bi dejansko bil velik korak naprej od prej?njega 2,3 motorja. Kar se diesla ti?e pravijo da je motor dovolj posko?en, stabilnost in obna?anje avta pa fantasti?na.

 

Ta podatek z volanom se mi zdi malo za jajc prvle?en glede na to da pri vseh zgoraj omenjenih testi hvalijo prav to. Torej elektromehanizem ki prilagaja trdoto volana....

 

 

No... pravo primerjavo bom pa lahko dal malo kasneje.... ?ez kak mesec.... :bravo:

 

 

LP DAvid

Feel free....

Napisano

Ko je sla ta moja 6-ka ven, je zmagala na testu v auto bildu, tako da to ne drzi povsem :)

 

Enkat v dveh desteletjih pa mora tud k?n drug avto k nemc zmagat :D

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

volan ni naravnan kot pri novi bmw m3, ampak je ?e zdale? odli?en => dovolj trd in ob enem mehak

 

odg. za Davida (testiral sem ga preko uvoznika)

lp

retail

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Saj ni fora v tem, komu je vsec ali komu ni vsec ... Dejstvo je, da "baby dino" ni tako slab, kot ga nekateri zelijo prikazati... in je po mojem mnenju, trenutno boljsa izbira... predvsem je bolj "future proof" ... Ker X motor izgleda, da je na koncu svoje razvojne poti... in ga bo verjetno doletela podobna usoda, kot Wankel motor... Sama tehnologija je OK... ima pa svoje hibe ...   
    • No, končno en realen zapis. Vzrok za to, da ga ne bodo več proizvajali je- predraga proizvodnja. In, ker vsi proizvajalci samo še seštevajo dobiček, so se pač odločili, da bo proizvodnja čim cenejša in so izbrali dinota, saj je dobiček na koncu večji.  Poglej, občutek med vožnjo pri treh ljudeh ne more bit napačen.  Saj smo napisali prednosti enega in drugega. Ni vse slabo pri dinotu.  A če se odločiš za enega, ki nekomu drugemu ni všeč, kaj je s tem narobe? 
    • Zanimive razlike v barih,, jat vozim moje Mezcal-ke na 1,8bar(po posvetovanju). Sem tudi na 2bar testiral pa je človek počasnejši na makadamu
    • In vsi trije popolnoma nepristranski - imajo sami avto z X motorjem. Točno tako, kot se je zgodilo z Mitsibushijevim GDI motorjem, se je zgodilo z Mazdinim X motorjem. Obda dokaj v redu motorja, a kompliciranost in posledično višji stroški izdelave in vzdrževanja ni bilo ekonomsko vzdržno - ne za proizvajalca kot tudi ne za kupca. In GDI je dobro vlekel že pri nižjih obratih medtem ko X motor šele pri visokih, ki jih vsaj jaz uporabljam zelo redko. 99,9% časa vozim pod 4.000 obratov. Zakaj bi pri zdravi pameti danes nekdo doplačeval 2.000€ za navit, kompliciran X motor z GPF filtrom, motor, ki zahteva še enkrat pogostejše menjavanjem svečk (si mislim zakaj) - z dražjim vzdrževanjem, ko je na razpolago cenejši klasičen G140, ki ima pri najbolj uporabljenih obratih opazno boljši navor? Razumljivo, da ste revolucionarne X motorje kupovali nekaj let nazaj - Mazda je v njihovo reklamo vlagala skoraj toliko, kot v reklamo vlaga CocaCola. 😃     https://siol.net/avtomoto/testi/mazda-cx-30-se-vedno-odlicen-vsaj-malo-tudi-premijski-in-po-meri-voznikov-stare-sole-669097  
    • Tezko je realno ocenit avto, ki ga imas na testni voznji  nekaj ur. Dejstvo pa je, da ce si ze v startu nenaklonjen nekemu izdelku, je se vezje realno oceniti dejansko stanje. Seveda pa imas lahko svoje mnenje ... ki pa ni nujno enako kot mnenje drugih...     
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.