Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

No, pa sem le dobil novo M6 malo za preizku?njo. Na prvi pogled bi lahko rekel mala me?anica

tamalega Lexusa. Precej ve?ja, bolj nabita. Ma?ina zaenkrat 1.8 bencin, lepo potegne, preseneti

te pa ti?ina v kabini, bixenon, ergonomija, uporabnost; vse na dosegu roke, najbolj sem se pa

razveselil funkcij na volanu, ki po novem vse opravlja? na njem (mo? ventilacije, klima, kam piha...)

vse pohvale pa tipki bluetoth tudi na volanu (odli?no 5). Vse je povezano z jezikovnim izbiranjem.

Najprej dolo?i? jezik nato te po meniju glasovno vodi gospodi?na in ponavlja? besede za njo=>

sprejem besed odli?no 5. In vsaki? ko se vsede? v vozilo te avtomatsko seznani s telefonom.

Posebnost barve - mislim da so perle

 

Skratka vse pohvale novi ?estici, komaj ?akam prihod diezlov

 

 

Cene limuzina : cca. 21.000 - 30.000 eur => slednja bo GT z vso opremo + navigacijo, 18" alu...

 

Cene karavan : + 1000eur ve?

 

Cene diezlov : ?e ni znano

 

Za cene so mi potrdili, da so informativne

 

Grafitno sem slikal v skladi??u

post-815-1200521255_thumb.jpg

post-815-1200521391_thumb.jpg

post-815-1200521418_thumb.jpg

post-815-1200521461_thumb.jpg

lp

retail

Napisano

Kaj pa ob?utk v vo?nji? A je zoom-zoom tko k pr ostalih mazdah?

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

Jap... prodaja bo stekla v roku 2 tednov... cene za diesel motorje so pa znane ?e ve? ?ase.... prav tako tudi cene za opremo.

 

In ja... tudi naro?ila ?e veselo sprejemajo. :aaaaa:

 

 

LP David

 

 

P.S. Retail... lahko pove? na katerem servisu si jo testiral?? A-Cosmos Celov?ka??

Feel free....

Napisano

Jaz sem bral primerjavo v zadnjem Autobildu, kjer je ?estica za passatom in mondeom, grajajo volan brez filinga, ki razvodeni ?portni ob?utek zaradi podvozja, kao da je passat top, jaz v passatu nisem imel nevemkak?nega hudega ob?utka, tko da ne vem odkod jim taki superlativi

 

sicer jemljem to avtorevijo z rezervo, ker vedno zmaga VW, ampak vseeno - tam je 2.0 na testu, pi?e velika poraba in je porabila 8,7 passat pa mala poraba in je porabil 8,4, ima pa turbo 1.8 motor, ki menda res dobro vle?e

 

ima mogo?e ?e kdo bolj direktno primerjavo med passatom in ?estico? (sicer passata se ne dotaknem niti v sanjah, ampak realen je pa treba bit)

Napisano

?udno da v Nem?kih revijah vedno nemci zmagujejo :whatever:

Nemci so itak najja?i :hohoho:

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

J

 

ima mogo?e ?e kdo bolj direktno primerjavo med passatom in ?estico? (sicer passata se ne dotaknem niti v sanjah, ampak realen je pa treba bit)

 

 

Glej.... z novim passatom sem naredu kakih 800 km.... in to z diesel motorjem 2.0.

 

Trenutno ?akam na novo 6ko diesel katero bi mogu dobit nekje v drugi polovici aprila.... tako da zaenkrat ne morem ?e dat neke legitimne primerjave...

 

Dejstvo je da so novi motorji pri mazdi6 oziroma stari motorji common rail baje kar ok... kot sem spremljal malo po netu sem naletel tudi na ruski test nove 6ke... in to celotne palete motorjev, in seveda najbolj hvalijo nov 2,5 bencinski motor, kateri naj bi dejansko bil velik korak naprej od prej?njega 2,3 motorja. Kar se diesla ti?e pravijo da je motor dovolj posko?en, stabilnost in obna?anje avta pa fantasti?na.

 

Ta podatek z volanom se mi zdi malo za jajc prvle?en glede na to da pri vseh zgoraj omenjenih testi hvalijo prav to. Torej elektromehanizem ki prilagaja trdoto volana....

 

 

No... pravo primerjavo bom pa lahko dal malo kasneje.... ?ez kak mesec.... :bravo:

 

 

LP DAvid

Feel free....

Napisano

Ko je sla ta moja 6-ka ven, je zmagala na testu v auto bildu, tako da to ne drzi povsem :)

 

Enkat v dveh desteletjih pa mora tud k?n drug avto k nemc zmagat :D

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

volan ni naravnan kot pri novi bmw m3, ampak je ?e zdale? odli?en => dovolj trd in ob enem mehak

 

odg. za Davida (testiral sem ga preko uvoznika)

lp

retail

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • dobra Uroš, dobra 🤣   Pri tolk km bi jaz osebno dal to delat enmu profiju, ki se ukvarja s tem DPF filtri. Sploh, če imaš namen avto še met nekaj časa.   Unga pri Sežani neki hvalijo, kaj že, aja Strajnar.
    • Verjemi, da nisi edini od forumašev, ki pozna te ceste tako na Lovčen kot potem spust ali dvig iz Kotorja pa na drugo stran v Cetinje. Verjetno si mislil samostan Ostrog - been there. Pa v Nikšiču, Danilovgradu pa v nekih makedamskih vukojebcih, kjer sem pomotoma prešel mejo in se znašel v Bileči. Itd itd. Aja z prejšnjo Mazdo 6 dizel 2.0 140KM pa nikol ni bilo niti najmanjših problemov kljub temu, da ni imela hill holderja in je bila MT. Mogoče ima zasluge pri tem, da znam vozit, poznam vozilo in me ne grabi panika, ko nekaj ne gre kot sem si zamislil. Kaj pa vem ... mogoče je to vzrok in ja Črna gora mi je kr dost pri srcu - mogoče tud zato, ker spominja na Slovenijo po geografskih značilnostih.
    • Še vedno je precej več kot 20% kot nabijaš... je 37% razlike v porabi med 110 in 130km/h. OK? To je razlika a boš naredil 250km al pa 350km z enim polnjenjem. Fak osnove fizke moram klele razlagat.
    • To je asfalt, ki gre v skladu z zelenim prehodom. Prav vidiš kako se dogaja zeleni prehod. Najprej je malo plevela, potem je pa vse zeleno pa še samo brener ali pa boomefekt pomaga.
    • Pri taki kvaliteti asfalta se sploh ne čudim, da so naše ceste non-stop gradbišče...       Pri taki kvaliteti asfalta se sploh ne čudim, da so naše ceste non-stop gradbišče...       Pri taki kvaliteti asfalta se sploh ne čudim, da so naše ceste non-stop gradbišče...      
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.