Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

No, pa sem le dobil novo M6 malo za preizku?njo. Na prvi pogled bi lahko rekel mala me?anica

tamalega Lexusa. Precej ve?ja, bolj nabita. Ma?ina zaenkrat 1.8 bencin, lepo potegne, preseneti

te pa ti?ina v kabini, bixenon, ergonomija, uporabnost; vse na dosegu roke, najbolj sem se pa

razveselil funkcij na volanu, ki po novem vse opravlja? na njem (mo? ventilacije, klima, kam piha...)

vse pohvale pa tipki bluetoth tudi na volanu (odli?no 5). Vse je povezano z jezikovnim izbiranjem.

Najprej dolo?i? jezik nato te po meniju glasovno vodi gospodi?na in ponavlja? besede za njo=>

sprejem besed odli?no 5. In vsaki? ko se vsede? v vozilo te avtomatsko seznani s telefonom.

Posebnost barve - mislim da so perle

 

Skratka vse pohvale novi ?estici, komaj ?akam prihod diezlov

 

 

Cene limuzina : cca. 21.000 - 30.000 eur => slednja bo GT z vso opremo + navigacijo, 18" alu...

 

Cene karavan : + 1000eur ve?

 

Cene diezlov : ?e ni znano

 

Za cene so mi potrdili, da so informativne

 

Grafitno sem slikal v skladi??u

post-815-1200521255_thumb.jpg

post-815-1200521391_thumb.jpg

post-815-1200521418_thumb.jpg

post-815-1200521461_thumb.jpg

lp

retail

Napisano

Kaj pa ob?utk v vo?nji? A je zoom-zoom tko k pr ostalih mazdah?

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

Jap... prodaja bo stekla v roku 2 tednov... cene za diesel motorje so pa znane ?e ve? ?ase.... prav tako tudi cene za opremo.

 

In ja... tudi naro?ila ?e veselo sprejemajo. :aaaaa:

 

 

LP David

 

 

P.S. Retail... lahko pove? na katerem servisu si jo testiral?? A-Cosmos Celov?ka??

Feel free....

Napisano

Jaz sem bral primerjavo v zadnjem Autobildu, kjer je ?estica za passatom in mondeom, grajajo volan brez filinga, ki razvodeni ?portni ob?utek zaradi podvozja, kao da je passat top, jaz v passatu nisem imel nevemkak?nega hudega ob?utka, tko da ne vem odkod jim taki superlativi

 

sicer jemljem to avtorevijo z rezervo, ker vedno zmaga VW, ampak vseeno - tam je 2.0 na testu, pi?e velika poraba in je porabila 8,7 passat pa mala poraba in je porabil 8,4, ima pa turbo 1.8 motor, ki menda res dobro vle?e

 

ima mogo?e ?e kdo bolj direktno primerjavo med passatom in ?estico? (sicer passata se ne dotaknem niti v sanjah, ampak realen je pa treba bit)

Napisano

?udno da v Nem?kih revijah vedno nemci zmagujejo :whatever:

Nemci so itak najja?i :hohoho:

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

Ko je sla ta moja 6-ka ven, je zmagala na testu v auto bildu, tako da to ne drzi povsem :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

J

 

ima mogo?e ?e kdo bolj direktno primerjavo med passatom in ?estico? (sicer passata se ne dotaknem niti v sanjah, ampak realen je pa treba bit)

 

 

Glej.... z novim passatom sem naredu kakih 800 km.... in to z diesel motorjem 2.0.

 

Trenutno ?akam na novo 6ko diesel katero bi mogu dobit nekje v drugi polovici aprila.... tako da zaenkrat ne morem ?e dat neke legitimne primerjave...

 

Dejstvo je da so novi motorji pri mazdi6 oziroma stari motorji common rail baje kar ok... kot sem spremljal malo po netu sem naletel tudi na ruski test nove 6ke... in to celotne palete motorjev, in seveda najbolj hvalijo nov 2,5 bencinski motor, kateri naj bi dejansko bil velik korak naprej od prej?njega 2,3 motorja. Kar se diesla ti?e pravijo da je motor dovolj posko?en, stabilnost in obna?anje avta pa fantasti?na.

 

Ta podatek z volanom se mi zdi malo za jajc prvle?en glede na to da pri vseh zgoraj omenjenih testi hvalijo prav to. Torej elektromehanizem ki prilagaja trdoto volana....

 

 

No... pravo primerjavo bom pa lahko dal malo kasneje.... ?ez kak mesec.... :bravo:

 

 

LP DAvid

Feel free....

Napisano

Ko je sla ta moja 6-ka ven, je zmagala na testu v auto bildu, tako da to ne drzi povsem :)

 

Enkat v dveh desteletjih pa mora tud k?n drug avto k nemc zmagat :D

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

volan ni naravnan kot pri novi bmw m3, ampak je ?e zdale? odli?en => dovolj trd in ob enem mehak

 

odg. za Davida (testiral sem ga preko uvoznika)

lp

retail

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • ja kak teden ali dva nazaj. sam nisem še nič objavljal  
    • Tale forum bo mogoče pravi za tole. Iščem rotor od Wankel motorja. Potrebujem ga za namene predstavitve. Super je, če je v dobrem stanju. Pozna kdo koga, ki bi se mu kaj podobnega "valjalo" naokrog in je pripravljen prodati?
    • Ja-po potrebi. Pač odvisno,kako bi rad vozil oz. "šaltal"...ali "na roke" ali na avtomatik. To je meni ena od "čokoladnih lastnosti pri mojem avtu. Lahko ga voziš umirjeno v avtomatskem načinu,lahko v avtomatskem načinu preklopiš na "sport" kjer je odzivnejše prestavljanje,in lahko komplet na roko (z obvolanskimi ali na ročici). Čisto po želji.   Sem pa pogruntal,da je "sport" modus super za prelaze in hribovja nasploh...tako navzgor,kot tudi navzdol (drži dalj v nižji prestavi in bolj oz. dalj zavira motor.)...poraba pa zna biti še manjša,ker se motor manj matra.   "Na roke" pa je brez veze omenjati-isto lahko po penzionersko ali na "pes-mater-koliko gre"
    • Vprašuje za cenejše gume in ne premium. Če premium, strogo Michelinke. Conti in kitajce ne vidijo moji avti.   Da se pa vrnem na temo. Hankook so zadnja leta najboljše gume pod premium segmentom.
    • Ali kaj uporabljate sport mode na vašem avtomatiku? Berem različna mnenja, eni pravijo, da je za motor škodljivo vozit z nizkimi obrati, če imaš zelo lahko nogo menjalnik cilja na nekje med 1000-2000 obrati, če se ne motim. Nekateri zato vedno vozijo v športnem načinu. Nisem probal da bi v enakih pogojih naredil enako turo enkrat  v športnem in enkrat v normalnem načinu, ter primerjal porabo... je razlika opazna ali malenkostna?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.