Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni! Imam ford probe 2.5V6,letnik 1994.. vpra?anje pa postavljem tukaj, ker je skoraj cel avto sestavljen iz mazde..

 

Menjujem prednje zavorne diske,in zavorne plo??ice. Problem imam, da so nove plo??ice seveda debelej?e, in zavornega sistema ne morem sestavit. Sem probal bat potisnit nazaj v zavorni cilinder, pa ne gre niti milimeter. Zariban ni ker ko se ?e malo dotaknem zavore, ?e bat leze ven...sem ?e tudi poskusil odvit zra?nik pa vseeno bata ne morem nazaj stisnit…kaj je narobe ???

Napisano

Mogoce je vse skupaj malce zarjavelo na zunanjem robu. Kaksen zavorni servis bo hitro resil tezavo.

 

 

nee.. ni zarjavelo,lepo ?isto je, pa pravim, proti ven z lahkoto gre

Napisano

nee.. ni zarjavelo,lepo ?isto je, pa pravim, proti ven z lahkoto gre

 

Uporabi lesarsko spono, al kako se re?e pa bo ?lo, va?asih je potrebno mal?ek sile, Nekateri zadnji pa se res morajo vrteti ko jih stiska?.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ja tudi jaz sem mel problem z plo??icami in batem ven je ?el not pa do dolo?ene mere in sem na?el vijak in od znotraj je ?e en vijak na imbus klju? in ta se odvije in gre bat z lahkoto not nato ga pa privije? do meje da se ?e disk vrti to imam na zadnjih diskih mogo?e ima probe tudi odspredaj ta sistem

Napisano

Ja tudi jaz sem mel problem z plo??icami in batem ven je ?el not pa do dolo?ene mere in sem na?el vijak in od znotraj je ?e en vijak na imbus klju? in ta se odvije in gre bat z lahkoto not nato ga pa privije? do meje da se ?e disk vrti to imam na zadnjih diskih mogo?e ima probe tudi odspredaj ta sistem

 

Ne se moti?, ta sistem je samo zadaj, ker je tudi ro?na zavora in to je mehanizem zanjo, dela pa itak bol za en ku...

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

To je to, sem se hotel izognit prezra?evanju, ampak vseeno sem bat "spumpal" do konca ven, nazaj not pa je ?el brez te?av, ?e vedno mi ni jasno kaj je bilo narobe...ja pa hvala za odgovore, predloge...Sebastjan-Lendava

Napisano

?traus:

Ja tudi jaz sem mel problem z plo??icami in batem ven je ?el not pa do dolo?ene mere in sem na?el vijak in od znotraj je ?e en vijak na imbus klju? in ta se odvije in gre bat z lahkoto not nato ga pa privije? do meje da se ?e disk vrti to imam na zadnjih diskih mogo?e ima probe tudi odspredaj ta sistem

 

 

 

ja, odzadaj imam zgleda tak?en sistem, ta predlog mi je prav pri?el....

Napisano

Pozdravljeni! Imam ford probe 2.5V6,letnik 1994.. vpra?anje pa postavljem tukaj, ker je skoraj cel avto sestavljen iz mazde..

 

Menjujem prednje zavorne diske,in zavorne plo??ice. Problem imam, da so nove plo??ice seveda debelej?e, in zavornega sistema ne morem sestavit. Sem probal bat potisnit nazaj v zavorni cilinder, pa ne gre niti milimeter. Zariban ni ker ko se ?e malo dotaknem zavore, ?e bat leze ven...sem ?e tudi poskusil odvit zra?nik pa vseeno bata ne morem nazaj stisnit…kaj je narobe ???

 

 

 

Probaj vrtet oz kot da bi ?raufal(po doma?e) od leve proti desni pa bi moral it bat noter, sem imel enak problem pa sem dobesedno za?raufal nazaj bat. :D

Napisano

Probaj vrtet oz kot da bi ?raufal(po doma?e) od leve proti desni pa bi moral it bat noter, sem imel enak problem pa sem dobesedno za?raufal nazaj bat. :D

 

Ja zadaj ( pa ?e zadaj se tako ?raufa, samo ?e ti mehanizem ro?ne ne dela dobro), ?lovek je spra?eval za spredaj, tako ali tako pa je ?e re?il zadevo.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.