Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni! Imam ford probe 2.5V6,letnik 1994.. vpra?anje pa postavljem tukaj, ker je skoraj cel avto sestavljen iz mazde..

 

Menjujem prednje zavorne diske,in zavorne plo??ice. Problem imam, da so nove plo??ice seveda debelej?e, in zavornega sistema ne morem sestavit. Sem probal bat potisnit nazaj v zavorni cilinder, pa ne gre niti milimeter. Zariban ni ker ko se ?e malo dotaknem zavore, ?e bat leze ven...sem ?e tudi poskusil odvit zra?nik pa vseeno bata ne morem nazaj stisnit…kaj je narobe ???

Napisano

probaj na probetalk.com in uporabi search funkcijo :bravo:

 

sam imam mx-3 pa vem da zavore niso iste. mogo?e so iste ko na mx-6? :( ne vem...

:)
Napisano

Mogoce je vse skupaj malce zarjavelo na zunanjem robu. Kaksen zavorni servis bo hitro resil tezavo.

 

 

nee.. ni zarjavelo,lepo ?isto je, pa pravim, proti ven z lahkoto gre

Napisano

nee.. ni zarjavelo,lepo ?isto je, pa pravim, proti ven z lahkoto gre

 

Uporabi lesarsko spono, al kako se re?e pa bo ?lo, va?asih je potrebno mal?ek sile, Nekateri zadnji pa se res morajo vrteti ko jih stiska?.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ja tudi jaz sem mel problem z plo??icami in batem ven je ?el not pa do dolo?ene mere in sem na?el vijak in od znotraj je ?e en vijak na imbus klju? in ta se odvije in gre bat z lahkoto not nato ga pa privije? do meje da se ?e disk vrti to imam na zadnjih diskih mogo?e ima probe tudi odspredaj ta sistem

Napisano

Ja tudi jaz sem mel problem z plo??icami in batem ven je ?el not pa do dolo?ene mere in sem na?el vijak in od znotraj je ?e en vijak na imbus klju? in ta se odvije in gre bat z lahkoto not nato ga pa privije? do meje da se ?e disk vrti to imam na zadnjih diskih mogo?e ima probe tudi odspredaj ta sistem

 

Ne se moti?, ta sistem je samo zadaj, ker je tudi ro?na zavora in to je mehanizem zanjo, dela pa itak bol za en ku...

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

To je to, sem se hotel izognit prezra?evanju, ampak vseeno sem bat "spumpal" do konca ven, nazaj not pa je ?el brez te?av, ?e vedno mi ni jasno kaj je bilo narobe...ja pa hvala za odgovore, predloge...Sebastjan-Lendava

Napisano

?traus:

Ja tudi jaz sem mel problem z plo??icami in batem ven je ?el not pa do dolo?ene mere in sem na?el vijak in od znotraj je ?e en vijak na imbus klju? in ta se odvije in gre bat z lahkoto not nato ga pa privije? do meje da se ?e disk vrti to imam na zadnjih diskih mogo?e ima probe tudi odspredaj ta sistem

 

 

 

ja, odzadaj imam zgleda tak?en sistem, ta predlog mi je prav pri?el....

Napisano

Pozdravljeni! Imam ford probe 2.5V6,letnik 1994.. vpra?anje pa postavljem tukaj, ker je skoraj cel avto sestavljen iz mazde..

 

Menjujem prednje zavorne diske,in zavorne plo??ice. Problem imam, da so nove plo??ice seveda debelej?e, in zavornega sistema ne morem sestavit. Sem probal bat potisnit nazaj v zavorni cilinder, pa ne gre niti milimeter. Zariban ni ker ko se ?e malo dotaknem zavore, ?e bat leze ven...sem ?e tudi poskusil odvit zra?nik pa vseeno bata ne morem nazaj stisnit…kaj je narobe ???

 

 

 

Probaj vrtet oz kot da bi ?raufal(po doma?e) od leve proti desni pa bi moral it bat noter, sem imel enak problem pa sem dobesedno za?raufal nazaj bat. :D

Napisano

Probaj vrtet oz kot da bi ?raufal(po doma?e) od leve proti desni pa bi moral it bat noter, sem imel enak problem pa sem dobesedno za?raufal nazaj bat. :D

 

Ja zadaj ( pa ?e zadaj se tako ?raufa, samo ?e ti mehanizem ro?ne ne dela dobro), ?lovek je spra?eval za spredaj, tako ali tako pa je ?e re?il zadevo.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
    • Tole je problem na sesalnem delu in ne ne izpušnem. Dej poskusi sčistit MAF senzor (jaz bi šel sicer v menjavo) pa preveri, da nimaš kje kaj losano al pa pretrgano od zračnega filtra do sesalnega kolektorja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.