Marko_mx-3 Napisano 7. februar, 2008 Prijavi Napisano 7. februar, 2008 Eno vpra?anje, glede raznih oja?itev in povezav karoserije. Koliko ?e sploh pomagajo razne povezave med amortizerji (strut), vezave po podnu avtomobila in ostale vezne? Ker meni se recimo zadnji del karoserije kar preve? zvija (kdor se je z mano peljal je sli?al ). Nekaj se bo upam da drug teden saniralo in da bo bolj?, samo ?e ne bo pa najbolj da vr?em avto stran pa druzga. Ker celo kletko nebi dajal v avto. Citiraj
ice Napisano 7. februar, 2008 Prijavi Napisano 7. februar, 2008 Nekaj se bo upam da drug teden saniralo a je to tisto ko si na brncicevi rekel da imas v prtlazniku? Citiraj smrt je dokaz da zivlenje cloveku skodi trevian tribal wars
Marko_mx-3 Napisano 7. februar, 2008 Avtor Prijavi Napisano 7. februar, 2008 a je to tisto ko si na brncicevi rekel da imas v prtlazniku? Mogo?e ti misli? odmi?no od Z5 motorja taka ?udna stvar z zobnikom nakonc Citiraj
ice Napisano 7. februar, 2008 Prijavi Napisano 7. februar, 2008 ne o eni razpoki je blo govora Citiraj smrt je dokaz da zivlenje cloveku skodi trevian tribal wars
Marko_mx-3 Napisano 7. februar, 2008 Avtor Prijavi Napisano 7. februar, 2008 ne o eni razpoki je blo govora ja to se bo popravil, samo nekak sem skepti?en da bo deloval Citiraj
ice Napisano 7. februar, 2008 Prijavi Napisano 7. februar, 2008 mal bo zihr Citiraj smrt je dokaz da zivlenje cloveku skodi trevian tribal wars
wildcat Napisano 7. februar, 2008 Prijavi Napisano 7. februar, 2008 ... Koliko ?e sploh pomagajo razne povezave med amortizerji (strut), vezave po podnu avtomobila in ostale vezne?... Te imam jaz na miati. Poleg tega pod havbo imam torej na podvozju enega spredaj, drugega zadaj Se pozna! Koliko ne vem, ampak v kombinaciji z ?portnimi vzmetmi in distan?niki, kar sem vse isto?asno s struti vgrajevala, je razlika veeeee? kot o?itna! Tak da... Go For It Citiraj All I ask: the sky above and the road below me. BlueSky
Tich Napisano 7. februar, 2008 Prijavi Napisano 7. februar, 2008 Pozna se ful...vsaka podobna predelava je ve? kot dobrodo?la! Sam imam spredaj namontirano in zadaj - med amortizerji. Na 1.6 ko sem jo spredaj dodatno montiral se je ful poznalo. Avto je prej "zagrabil" v ovinek in se malenkost manj nagnil. Vsekakor se ?uti, in to na bolje. Najprej bi ti predlagal povezavo spredaj, ter zadaj med amortizerji. Verjetn je tvoj model 1.6, zato tudi nima dodatne povezave spodaj tam ko so roke priterjene - dokupi iz razibte. Pa vzadaj na mostu nima? ene povezave - dokupi. Razlika bo ve? kot o?itna. Jst mam ?e vse te omenjene oja?itve. Bil sem pred odlo?itvijo al naj kupim nove amortizerje al pa fedre. Odlo?u sem se za nove bilsteine - navadne. Ne more? verjet kaka razliko lahko naredijo novi serijski amortizerji. Super se avto pele, pa ?e udobn je. Ko bom pa mel 1k ? preve?, bom pa kupil gewinde. Ni? ve? ne kupujem na pol, ker je brezveze. Isto je pr bremzah. Ka naj dam te obnovit cilindre? pa nove plo??ice kao hude? pa diske? Pa daj no...?e je pa dist tak mali da...eh...ko bo dnar, pride custom made big brake kit da ne bo ?la manj?a felga kot 17 gor, ampak je bol? tak, ?eprav potegne kar dekaj nabav s sabo: - distan?nike za nove cilindre oz. kle??e - seveda nove kle??e oz. cilindre - potem druge diske - plo??ice - nove cevi (kovinske) - in ker se razmerje bremzanja podre, ?e ventil za nastavljanje le tega... ampak...potem je to to. In ?e dela? enkrat ?e drugo mx-3 samo pre?raufa?. Z drugimi diski recimo dobi? samo manj gumijasto zavoro ko je topla, tu pa dobi? neki ?ist drugega... itd... sam bi lahko nadaljeval s predelavami, ampak sem se tu ustavil. Montiral sem MS in videl da gre, sedaj pa ?akamo ??? da bomo nadaljevali postopoma (vpetje rok itd...). Velik je stvari preden je avto primeren za 250-300kojev. Uporabnih seveda. Ka mi pomaga ?e prehitim M3, ?e pa nimam vzmetenja, zavor itd? Ena taka stvar je tut ?pera... dost je blo Citiraj
uklopko Napisano 8. februar, 2008 Prijavi Napisano 8. februar, 2008 a sam tok!!!? lepo poro?ilo Citiraj 20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide
Marko_mx-3 Napisano 8. februar, 2008 Avtor Prijavi Napisano 8. februar, 2008 Od V6 ?e ima vse 3 povezave, zadnjo zgornjo bom pa ?e naredil (nekak ) Kaj pa mora? narediti pri vpetju rok? Gumice in pu?e zamenjati ali kaj? Citiraj
Tich Napisano 10. februar, 2008 Prijavi Napisano 10. februar, 2008 Verjetno ma? samo tisto spredaj med bla?ilniki ter ono spodaj pri rokah (plo??ato ?elezo, malo ukrivljeno, 4 vijaki). Te v priponki verjetno nima? - ta je AM, ne serijska, je pa podobna. Druga?e pa bi toplo priporo?al tudi mo?nej?e stabilizatorje Vpetje rok? Ja...gumice so stare ravno 13 let...hm...to ni glih dobro ne? Pa tut serijski material pu? ni namenjen XXX konjem ter 215/40/17 (sanjam) gumam, ter gewindam...tak da to mora? vse skup porihtat, posamezno je brezveze. Ima? pa ?e eno predelavo rok, kjer zmanj?a? pomik roke naprej nazaj (pri speljevanju in zaviranju): http://turboklze.com/tbars/IMG_0061.jpg Vidi se tudi big brake kit To so zadeve, ki iz lojtrskega voza, naredijo avto Citiraj
Don Napisano 13. april, 2008 Prijavi Napisano 13. april, 2008 ?ist tko, mal offtopic; Kje se da dobit gewinde za mx-3 Citiraj I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Tich Napisano 14. april, 2008 Prijavi Napisano 14. april, 2008 Mislim, da pri vseh ve?jih proizvajalcih le teh. Poglej malo apex, eibach, KW, H&R, FK, Toxico, Intrax itd... Citiraj
Don Napisano 15. april, 2008 Prijavi Napisano 15. april, 2008 da ne odpiram nove teme ... sam kratko vpra?anje od H&R-ja dobim vzmeti za 260?, od FK-ja za 170? (nove) a je kle tut u kvalitet taka razlika kokr v ceni? da ni tista fora isti material pa druge nalepke gor ... Citiraj I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.