Skoči na vsebino

Zvijanje karoserije

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Eno vpra?anje, glede raznih oja?itev in povezav karoserije. Koliko ?e sploh pomagajo razne povezave med amortizerji (strut), vezave po podnu avtomobila in ostale vezne?

 

Ker meni se recimo zadnji del karoserije kar preve? zvija (kdor se je z mano peljal je sli?al :P ). Nekaj se bo upam da drug teden saniralo in da bo bolj?, samo ?e ne bo pa najbolj da vr?em avto stran pa druzga. Ker celo kletko nebi dajal v avto.

Napisano

Nekaj se bo upam da drug teden saniralo

 

a je to tisto ko si na brncicevi rekel da imas v prtlazniku? :unsure:

smrt je dokaz da zivlenje cloveku skodi

 

5398_1.png

 

trevian

tribal wars

Napisano

... Koliko ?e sploh pomagajo razne povezave med amortizerji (strut), vezave po podnu avtomobila in ostale vezne?...

 

Te imam jaz na miati. Poleg tega pod havbo imam torej na podvozju enega spredaj, drugega zadaj ;)

Se pozna! Koliko ne vem, ampak v kombinaciji z ?portnimi vzmetmi in distan?niki, kar sem vse isto?asno s struti vgrajevala, je razlika veeeee? kot o?itna! Tak da... Go For It :bravo:

All I ask: the sky above and the road below me.
BlueSky

Napisano

Pozna se ful...vsaka podobna predelava je ve? kot dobrodo?la!

 

Sam imam spredaj namontirano in zadaj - med amortizerji. Na 1.6 ko sem jo spredaj dodatno montiral se je ful poznalo. Avto je prej "zagrabil" v ovinek in se malenkost manj nagnil. Vsekakor se ?uti, in to na bolje.

 

Najprej bi ti predlagal povezavo spredaj, ter zadaj med amortizerji. Verjetn je tvoj model 1.6, zato tudi nima dodatne povezave spodaj tam ko so roke priterjene - dokupi iz razibte. Pa vzadaj na mostu nima? ene povezave - dokupi. Razlika bo ve? kot o?itna.

 

Jst mam ?e vse te omenjene oja?itve. Bil sem pred odlo?itvijo al naj kupim nove amortizerje al pa fedre. Odlo?u sem se za nove bilsteine - navadne. Ne more? verjet kaka razliko lahko naredijo novi serijski amortizerji. Super se avto pele, pa ?e udobn je.

 

Ko bom pa mel 1k ? preve?, bom pa kupil gewinde. Ni? ve? ne kupujem na pol, ker je brezveze. Isto je pr bremzah. Ka naj dam te obnovit cilindre? pa nove plo??ice kao hude? pa diske? Pa daj no...?e je pa dist tak mali da...eh...ko bo dnar, pride custom made big brake kit da ne bo ?la manj?a felga kot 17 gor, ampak je bol? tak, ?eprav potegne kar dekaj nabav s sabo:

- distan?nike za nove cilindre oz. kle??e

- seveda nove kle??e oz. cilindre

- potem druge diske

- plo??ice

- nove cevi (kovinske)

- in ker se razmerje bremzanja podre, ?e ventil za nastavljanje le tega...

 

ampak...potem je to to. In ?e dela? enkrat ?e drugo mx-3 samo pre?raufa?. Z drugimi diski recimo dobi? samo manj gumijasto zavoro ko je topla, tu pa dobi? neki ?ist drugega...

 

itd...

 

:D:D:D

 

sam bi lahko nadaljeval s predelavami, ampak sem se tu ustavil. Montiral sem MS in videl da gre, sedaj pa ?akamo ??? da bomo nadaljevali postopoma (vpetje rok itd...). Velik je stvari preden je avto primeren za 250-300kojev. Uporabnih seveda. Ka mi pomaga ?e prehitim M3, ?e pa nimam vzmetenja, zavor itd? Ena taka stvar je tut ?pera...

 

dost je blo :P

:)
Napisano

a sam tok!!!? :hohoho::hohoho:

 

lepo poro?ilo :bravo:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Verjetno ma? samo tisto spredaj med bla?ilniki ter ono spodaj pri rokah (plo??ato ?elezo, malo ukrivljeno, 4 vijaki).

 

Te v priponki verjetno nima? - ta je AM, ne serijska, je pa podobna.

 

Druga?e pa bi toplo priporo?al tudi mo?nej?e stabilizatorje :D

 

 

 

Vpetje rok? Ja...gumice so stare ravno 13 let...hm...to ni glih dobro ne? Pa tut serijski material pu? ni namenjen XXX konjem ter 215/40/17 (sanjam) gumam, ter gewindam...tak da to mora? vse skup porihtat, posamezno je brezveze.

 

Ima? pa ?e eno predelavo rok, kjer zmanj?a? pomik roke naprej nazaj (pri speljevanju in zaviranju):

 

http://turboklze.com/tbars/IMG_0061.jpg

 

Vidi se tudi big brake kit :ouje:

 

To so zadeve, ki iz lojtrskega voza, naredijo avto :hohoho:

post-318-1202638830_thumb.jpg

:)
  • 2 meseca kasneje...
Napisano

da ne odpiram nove teme ... sam kratko vpra?anje

od H&R-ja dobim vzmeti za 260?, od FK-ja za 170? (nove)

 

a je kle tut u kvalitet taka razlika kokr v ceni? da ni tista fora isti material pa druge nalepke gor ... :D

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pol se boš lahko pridružil mojemu Klubu :) ...če boš obupal seveda
    • Prehitevanje kolone z motorjem je dovoljeno po CPP. Enako na mejnem, tud preverjeno s policisti Zal je to prednost motorja, poglej s pozitivne strani motor veca pretocnost prometa.
    • Ker bi lahko bil kulturen voznik?   Ko se pelješ po avtocesti in se nekdo na koncu pospeševalnega pasu želi vključiti na avtocesto, naj bi se, ČE JE MOŽNO, ti prestavil na prehitevalni pas, da mu omogočiš lažje vključevanje. Tu je podobna situacija: nekdo bi se iz odstavne niše rad vključil v promet, in bi se lahko avtor posnetka že prej prestavil na vozni pas in se nato vrnil nazaj, saj je očitno imel dovolj prostora. In mislim, da vsi tu toliko poznamo stanje na naših cestah, da vemo, da če bi tisti siromak v odstavni niši čakal na prazno avtocesto, da bi tam lahko tudi penzijo dočakal... Ampak, nekje smo že ugotavljali, da se pri nas vozi zmerno do pretežno egoistično. In zelo malo se jih zaveda, da, če mu na nagrobnik napišejo "imel je prednost", njegovim domačim ne bo zaradi tega nič lažje...     Je pa ta odstavna niša postavljena na precej nenavadnem mestu, vsaj za moje pojme. Ker se iz nje vključuješ praktično v križišče. In če bi želel potem nadaljevati po avtocesti naprej in ne zaviti desno? Te pravzaprav prisilijo v neke čudne manevre...
    • Hmmm... kolikor vem, tole ni vključevalni pas ampak odstavna niša ... in tip absolutno nima prednosti... Boss je na svojem pasu, ker zapušča obvoznico ... Zakaj bi se moral umakniti?  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.