Skoči na vsebino

nakup vozila-pomo? prosim

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

pozdravljeni sem nov na forumu in imam majhno te?avico.

 

Kupujem vozilo, rabljeno obvezno dizel, cena pa do 6000? naj ?e nekaj ostane za servis.Po pregledovanju razli?nih vw koncernov, ki nja bi bili zanesljivi in trpe?ni in oh in sploh mi je kolega namignil, da naj si ogledam mazdo, ker je vzdr?ljiv avtomobil.

 

Ker ne vem ?isto ni? o mazdinih dizlih sem prilimal linke do vozil na avto netu pa mi prosim razlo?ite razlike v td in ditd dizelskem motorju, ali se nakup spla?a, kak?ni so kaj stro?ki vzd?evanja in cene rezervnih delov.

 

vozilo bom primoran voziti vsaj 5 let in ne bi rad bil ve? na servisu kot pa na cesti.

 

hvala za pomo?

 

linki:

 

http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?ID=1916034

 

http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?ID=1896603

 

http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?ID=1904438

Napisano

No mazdin dizel je odlicen...

Ta isti blok se uporablja tudi pri 6-ki.

Mogoce je bolj robate sorte ampak tudi potegne lepo.

Sam bi pogledal tisto rdeco 323F, ker je novejsa.

Td in DITD je ena in ista stvar, v bistvu DITD je pravilno.

Poraba gotovo ne bo 5 litrov ampak kaksen liter vec.

Ce je v redu vzdrzevan (jermeni naj bi bili menjani) potem je to zanesljiv avto. Deli so redkost in dragi.

 

Se pa recimo Golf IV lepse pelje kot ta mazda (zame mal pretrda in "zivcna" pri hitri voznji

 

Aja se to: zdaj vidim da ima ta rdeca 323F nemske zacasne tablice...tko da je treba mal z rezervo vzet tiste kilometre.

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

?e mene vpra?a?, bi se jaz osebno odlo?il za 626-ko. Je najstarej?a, ampak prvi lastnik in najve? udobja ti ponuja. Kar se kilmetrov ti?e, jih imajo vse pribli?no enako, za dizla ma?ji ka?elj. Poraba tudi ne bo tolko vi?ja, ?e pogleda? kolko ve? udobja dobi? za manj?i denar.

 

LP

Moje osebno mnenje

Napisano

Deli so redkost in dragi.

 

 

Aja se to: zdaj vidim da ima ta rdeca 323F nemske zacasne tablice...tko da je treba mal z rezervo vzet tiste kilometre.

 

 

predvsem ta stavek glede delov me moti, kaj so res tako grozne cene in redki deli?

kak?ni so pa kaj servisni intervali in podobno?

 

aja tista rde?a je tudi meni padlo v oko, nem?ke tablice ampak sem jo dal gor samo za primerjavo

 

zaenkrat hvala za odgovore, bom ?el pogledat kaj pa kako, pa javim.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Mislim, da ni samo površinska... Ne vem. Grem itak na servis po en korekturni ker ga bom verjetno rabil... Pa bom tudi to pokazal. Ali pa bom probal s kakšno fino pasto... Na roke..🙃
    • Srečno, pa malo poročaj o vožnji, porabi....
    • Srečno vožnjo. Pa čestitke za barvno kombinacijo - tako zunanjost in notranjost bi izbral tudi sam.
    • Malo si pomešal... To sta dve različni stvari. Ne moreš primerjati nizkosignalni prenos in močnostni prenos....razlika je ogromna. Za to pa je v vsakem primeru bolje končna stopnja bližje viru kot pa bližje zvočnikom. Torej raje 10m zvočniškega kabla kot pa 10m nizkosignalnega koaksialca. Izjema je le AES/EBU oz. XLR...sem že pisal o tem...se uporablja za mikrofone...ve se za kaj... Ali pa seveda digitalni prenos,a to je že druga zgodba,in lahko v konkretnem primeru prinese več slabega kot dobrega...tako stroškovno kot zvokovno.   Povzetek-do cca. 10m razdalje od končne stopnje do zvočnika je več kot ok 2x2,5mm2,več je bolje,a ne v enem dvožilnem kablu.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.