Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Groza in strah...cvili mi jermen in mi pije ?ivce skoraj za vsako, ko zakurblam.

 

Kot kak stari golf!

 

In to ?e od za?etka, kar sem jih zamenjal, ?eprav smo pol tudi zategovali jermen, po prevo?enih 500km. Smo pa? rekli, da se mora ule?at. Pa se ni!

 

Zacvili, pri prvem v?igu, hladen ali ogret motor. Avto pol ugasnem in ?tartam na novo, pa stvar utihne.

 

Kaj bi lahko blo?

 

En od mehanikov je povedal, da je jermenica zguljena in jermen drsi. Ma prav?

 

Hvala za predloge.

Mister polizman...go get a DONUT!!!

Napisano

Poiskusi jermen namazati s suhim milom, res posu?enim. To ponavadi pomaga.

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano

mal WD-ja pa bo! :bravo:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Tko kot klopko pravi, mal enga lubrikanta na?pricat po jermenu in mora bit ok. ?e pa je res videti spolirana jermenica pa jo mal z kak?nim ne preve? grobim "?mirglom" podrgne?

Napisano

Oj Uklopko?....ka ni kao, da WD40 raz?ira gumo?

 

Eldo, to je pa druga opcija, ki je ?e dogovorjena s mehanikom.

 

Suho milo...to pa ?e nism sli?u...bom poskusu.

Mister polizman...go get a DONUT!!!

Napisano

Poiskusi, ziher deluje. Mam fotra mehanika ;).

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano

Mally vsaj ve? da ga ma? :hohoho:

No sej meni tudi cvili, seveda samo takrat ko je vla?no vreme. Jermen je novi, na?ponan je lih prav. No, vsaj opa?en sem :hohoho:

Napisano

Moj soimenjak Grega...opa?en sem ?e itak, ?e najbl od policajev...me skori vsi poznajo po avtu, ker so v tem koncu dokaj redki.

 

Ne rabim ?e dodatne reklame...negativne...dost so policaji. :D

Mister polizman...go get a DONUT!!!

Napisano

Jermen ?e vedno cvili, ?eprov je bil po reklamaciji zamenjan. Danes ga grem ?e enkrat u?ponat, pol pa, ?e bo ?e naprej cvilu, pa ?ajfa!!!

Mister polizman...go get a DONUT!!!

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Meni tudi cvili ta ?it od Goodyeara (nov in dobro napet, te?e lepo). V?eraj menjal gume in mehankra mi je rekel da so BOSCH-evi jermeni ne cvilijo, so tudi bolj "kosmati", tale Goodyear je pa gladek in na stiku s kovino cvili.

  • 3 tedne kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.