Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni prijatelji Mazd,

 

pred slabim letom sem kupoval svoj drugi avto in pri tem naletel na zelo dobro ohranjen avto, za katerega prej nikoli niti sli?al nisem :ne vem: - Mazdo Demio. Zdaj pa me je povsem prepri?al in sem z njim zelo zadovoljen. :bravo: Zato bi ga rad ?e naprej ohranil v dobrem stanju.

 

Vendar pa... servis pri uradnem serviserju se mi glede na tr?no vrednost avta in dejstvo, da mi zaradi starosti avta ne bodo podalj?ali Mazda Europe Service, ne spla?a

 

Kljub temu bi ?elel narediti kvaliteten servis (imam 88tiso? km), pri zaupanja vrednem mehaniku, najraje okolica LJ, mo?no tudi MS. Mi kdo od vas lahko pomaga s priporo?ilom?

 

Poleg tega me zanima, ?e je pri teh kilometrih ?e ?as za veliki servis, ali je ?e po?akati?

 

Hvala za pomo? in nasvete.

Napisano

Moja izku?nja je slede?a. V?asih ni racionalno, da upo?teva? nasvete napisane na tem forumu. Ko sem iskal mehanikarja za veliki servis sem prebral ta forum. Odlo?il sem se, da bom avto peljal v Medvode k Pelkotu. To je bil moj prvi in zadnji obisk pri tem mehaniku. ?lovek se ni dr?al dogovoru o pla?ilu. Tega mehankarja ti odsvetujem.

?e ima? mo?nost, ga pelji v Pomurje. Ceneje in bolj?e.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ne vem od kje folku da kitajci niso kvalitetni. Je res da marsikaj bi lahko rekli glede kvalitete materialov v avtomobilu ali pa o vozni izkusnji, ampak, pod havbo pa dvomim da so slabi. Malo pozabljamo da so kitajci pokupili kar nekaj evropskih znamk, in 100% od tam crpajo znanje, ali pa imajo razna partnerstva z japonci ali pa evropejci. Npr, forthing ima mitsubishijeve motorje, lynk&co je kitajska verzija volvota, lastnik Geelyja ima tudi lastnistvo volvota in lotusa. Tko da, znanje imajo, so ga ze dolg nazaj kupil, ocitno bojo pa naredil isto kot kia pa kdo drug, poceni avtomobili, vzdrzljivi, mogoce se na materialih v kabini prispara, ko se mal uveljavijo pa cene gor, pa boljse materiale, pa je
    • Ko se tisti slavni komet 3I/Atlas končno pricinga najbližje Zemlji, se pa vreme skisa, da se ga ne bo dalo opazovati...   Vseeno, če koga zanima, se bo dalo nekaj videti tukaj:    
    • Jaz sem imel podoben problem z maso na Peugeotu 306 GTI .Celo to so "pogruntali",da je pokvarjena čentralina (glavni računalnik). Občasno mi ni hotel vžgati . Na uradnem servisu so vse živo zamenjali pa ni bilo nič boljše.Šele lokalni avtoelektričar je ugotovil,da je bila slaba masa. Bdw,  Peugeot 306 GTI je bil daleč najslabši avto, kar sem jih imel kar se tiče okvar. 😎  
    • 266.192 Aufrufe · 3.458 Reaktionen | Slovenci patentirali 'Tita... WWW.FACEBOOK.COM Slovenci patentirali 'Tita to-go' Cijelu epizodu pogledajte na platformi Voyo! #voyohr #zoransprajc #stanjenacije  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.