Skoči na vsebino

Dve majhni stvarci

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdrav vsem,

 

Minilo je skoraj dve leti, odkar sem se zadnji? oglasil na tem forumu in sicer s to temo:

http://www.mazda-si.net/index.php?showtopic=2252

(saj ne, da bi bil ne vem kako aktiven:)

 

Nekaj ?asa za tem sem ?e bil na forumu in prebiral sporocila, a kaj, ko sem si s tem le lu?te nabiral.

Vmes se je pa? odvijalo ?ivljenje...

...sedaj pa sem ?e pol-leta ponosni lastnik 323F (l.99) -- kdor ?aka, do-?aka :) in, kot verjetno vsi vi, prav u?ivam v tem.

 

Pa da ne bom preve? pel, bi postavil kar dva vpra?anja:

(avto sem kupil od "ziher" osebe, ohranjenega, 110.000 km, vse kot mora biti).

 

1. za??itni pleh (?eprav to naj ne bi bil pleh, aluminij ali sli?no, ampak nek drug material) med rezervarjem in cevjo ispuha se mi je na eni strani odlomil in med vo?njo se pa? ?uje "rajsanje". Mehanik mi je zagotovil, da se ta pleh le dol odlomi do konca in da ne bo nobenega problema... sem res lahko brez te za??ite?

 

2. do sedaj mi je 3x v pol leta rahlo zaropotalo pri po?asnem zaviranju. 1x se je celo ?ulo, kot da bi se iz "celindra" spustil luft. Sedaj ?e en cajt ni? nisem sli?al. En mehanik pravi, da mi verjetno ABS prej zagrabi in da to ni problem... je to lahko res?

(aja, lu?ka za ABS se, na armaturni plo??i, ne pri?ge).

 

?e mi kdo lahko svetuje (pomaga), verjamem, da ste to vi.

Thanx!

 

jossgood

Napisano

Lu?ka za ABS se pri?ge samo ko da? kontakt, pa ?e se ne motim ne pi?e ABS ampak je nek avtek na rumeni podlagi. Pri zaviranju pa se samo sli?i ropotanje in malo "miga" pedal za zavoro.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

meni je pri zaviranju ropotala stabilizatorska povezava... ampak tisto je ropotalo tudi po jamah in neravninah

 

 

kar se pa pleha ti?e, pa se na?eloma lahko odlomi, ali pa enostavno z nekaj plehnatimi nosilci nazaj pritrdi...

ni neka znanost :) ?e je pleh med auspuhom in rezervoarjem, bi ga jaz z nosilci nazaj pritrdil

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Ualaa... "problem numero 1. re?en!

Za??ita med auspuhom in bencin-keslom ponovno zakovi?ena.

(ponavadi je dobro ?uti ?e drugo mnenje ali kar sam podrobneje zadevo od blizu pogledati :)

 

 

Ugh!

Napisano

Pozdravljeni

Kar se ti?e zavor se oglasite na Lavrici pri mehaniku ( tel. 031-797.021 ali 01/366-60-42 ) in vam bo vse lepo povedal kaj vam je narediti pa ?e za ceno lahko vpra?ete ?e je potrebno kak?no popravilo.

Lep pozdrav

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.