Skoči na vsebino

Nakup RX-8

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

?e se vozi? na 700km ture, pol RX sigurno ni zate. Itak si pa mislim da prvi k bi mel v RX 10inch lcd, da bi lahko gledal nanizanke ... mislim da bi v tem avtu mogli met ve? dela sopotniki z dr?anjem "kljukce" na strehi in jim med vo?njo "Esmeralda" niti pod razno ne bi pri?la na mislel .... :hohoho:

 

Jst sm mnenja, da ?e ma ?lovek denar za tak avto bi moral met denar tut za tankanje in servisiranje oz. vzdr?evanje. (druga?e ga nima :bravo: ) Namre? tisti cepci, ki nabvavijo tak avto da ga drugi v njem gledajo, sam pa med vo?njo samo gleda obratomer in ?uva da cager ne bo presegel 3000RPM, se v trgovino vozi s ponyekspresom zato da ne bi nabijal km, ker bojda crkne ?e pri 70000 .... :whatever:

 

Got the point? :ne vem:

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
  • 5 mesecev kasneje...
  • Odgovori 105
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

Kje je zdaj un model, ki vozi 330i bemfo! Ni ?ans, da mu 3.0 ma?ina pije 9L ?zmeden? ?e dizel 3.0 spije 11 litrov nafe. In taki se pol pizdijo glede RX8, da veliko pije. Moja 520i spije 10-11 ?e se lepo vozi pri preganjanju pa sko?i do 30 litrov porabe. Aja kaj se ti?e olja pri BMWju ?e uporablja? sintetiko in avto preganja? skoz ovinke je tudi treba doto?it olje katero pa spet ni ni? cenej?e od mineralnega :D

 

Tak?ni vozniki katerim ma?ine z 200+ konji pijejo manj kot 12L so nedeljski vozniki kateri bi bili lahko zadovoljni z cliom 1.0 :bravo:

 

No komaj ?akam, da kupim RX8.

 

Aja ?e to ni? nimam proti BMWju, ker ga tudi sam vozim in imam namen nabavit E60 vendar avto park mora obvezno vsebovat RX8 :ouje:

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Evo mene, ?e je zgornji post letel name.

 

330i je bp pil 9 litrov. Na relaciji si se moral ?e po?teno potruditi, da je poraba dosegla 11 litrov. Pa ne vozim po?asi in ne la?em, ker nimam za kaj. Povem koliko je pila RX-8 in povem koliko bavarija.

 

Saj ?e ti re?em, da sem pripeljal E92 330d iz LJ v NG po predpisih z 5,8 mi tudi nebo? verjel, ne? Samo je spet resnica!

 

Je pa razlika med mestno vo?njo in relacijo ter na?inom vo?nje! Po mestu mi je 330d pil bp ob lepi vo?nji 9-10 litrov, 330i pa 15. Ne vozim pa s stilom gas do konca, bremza do konca in spet gas do konca....

 

?e mi ?e vedno ne verjame? pojdi na bmw forum in poi??i porabe od VT 2008 ter malo preberi komentarje poleg kako se je vozilo.

 

Sicer je pa pogovor o porabi never ending story....

Napisano

Evo mene, ?e je zgornji post letel name.

 

330i je bp pil 9 litrov. Na relaciji si se moral ?e po?teno potruditi, da je poraba dosegla 11 litrov. Pa ne vozim po?asi in ne la?em, ker nimam za kaj. Povem koliko je pila RX-8 in povem koliko bavarija.

 

Saj ?e ti re?em, da sem pripeljal E92 330d iz LJ v NG po predpisih z 5,8 mi tudi nebo? verjel, ne? Samo je spet resnica!

 

Je pa razlika med mestno vo?njo in relacijo ter na?inom vo?nje! Po mestu mi je 330d pil bp ob lepi vo?nji 9-10 litrov, 330i pa 15. Ne vozim pa s stilom gas do konca, bremza do konca in spet gas do konca....

 

?e mi ?e vedno ne verjame? pojdi na bmw forum in poi??i porabe od VT 2008 ter malo preberi komentarje poleg kako se je vozilo.

 

Sicer je pa pogovor o porabi never ending story....

 

Ja no nedeljskim voznikom tud to uspe :) da z 3.0 ma?ino vozijo pod 10L. Ne mislim se prepirat o porabi pa? govorim kar sem imel mo?nost probat. E46 330xd je pila ve? kot 10L nafte prav tako E60 530d. Ne zanikam pa, da ni mo?no porabo spravit na zgoraj napisano porabo.

 

Saj ravno zarad tega grem na rx8, ker me ne moti poraba in pri hi?i je ?e drug var?nej?i bencinar :ouje: .

Napisano

Ja no nedeljskim voznikom tud to uspe :) da z 3.0 ma?ino vozijo pod 10L.

 

Kle pa nima? prav saj "nedeljski" vozniki ve?inoma nimajo nizke porabe in to ravno zaradi tega, ker so nedeljski vozniki in pospe?ujejo z desetino gasa, kar pomeni, da ri vsakem pospe?evanju to traja v nedogled gorivo pa veselo te?e v motor.

 

Veliko bolj?a so hitra pospe?evanja, do ?elene hitrosti potem pa v primerni prestavi enakomerno naprej. ?e pa ?e malo zna? predvidevat, kaj se bo zgodilo in da se ne zaletava? od semaforja do semaforja kot utrgan si pa ?e napol zmagal v boju s porabo.

 

Tako, da poraba trilitrske ma?ine je ?isto mo?na pri 9 litrih, ?e jo le zna? voziti pa bohnedej, da si nedeljski voznik ;)

33112_1.png

Napisano

Ko vas folk tukaj bere ga ?ist prestra?ite z nakupom RX8 :)

 

V Ameriki (Vegas) so imeli te?avo zarad prevelike dnevne temperature katera je negativno vplivala na hlajenje olja. Od tukaj so nastale potem govorice, da so motorji pri 50.000km zani? in ?e sem dobro razumel motorji sploh niso crknili le izbolj?ali so hlajenje, menjali olje in posneli drug software kateri je poskrbel za manj bogato zmes goriva in pove?ano koli?ino vbrizga olja.

 

Nemci so se pohvalili z 150.000+km prevo?enimi kilometri brez ve?jih okvar. Razen zadnjih lu?i :) in sen?nikov. So pa veliko govorili o menjavi softwerja in zmanj?ani porabi, saj naj bi mazda na za?etku naredila preve? bogato zmes goriva.

 

Sedaj ne vem ampak nekje sem prebral, da so tud sve?ke velikokrat bile slabe.

 

No v glavnem po?vi?gam se na vse in grem kupit tega hudi?a od RX8.

 

 

No to je nekaj o flashu in porabi:

 

Whatever Mazda's reason, I appreciate the "M" flash. Before the flash I was getting about 15mpg in city driving, after the flash I', getting 18mpg.

 

300 miles at 73 mph, a/c about half the time (rainy, had to defrost) - 22.5 mpg.

 

I get 17-18 mpg around town driving (60% city/40% country driving) and 23-24 mpg on highway driving. I think I can get 24-25 mpg if I do 100% cross country highway road trip. I'm pleased -- but sure would like to get more or be able to use 87 octane without lose of performance. I'm not a granny driver, but also not super aggressive.

 

 

 

P.S. olje ne pride 25? dobi se ga ?e po 15? ali pa ?e ima? veze ?e ceneje in to Dexelia Ultra

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.