Skoči na vsebino

Vzmeti


Don

Priporočeno sporočilo

To mora biti feder, ker z fedrom vi?amo-ni?amo avto ne z amortizerjem. :ne vem:

 

jst tut tko mislem, al pa se ti feder ni lepo "usedel". za 626 ne vem, vem pa da majo nekter tut fedre, ki se razlikujejo (levi - desni)

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 67
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Hm, tudi ti bi blo mo?no. Samo mi ni jasno kje bi se zataknila. Recimo, ko se zasko?i, grem pa se naslonim na avto pa "pade" nazaj na enako vi?ino kot je na levi. A mislite, da poka zaradi fedre?

Icewoman is here!
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hm, tudi ti bi blo mo?no. Samo mi ni jasno kje bi se zataknila. Recimo, ko se zasko?i, grem pa se naslonim na avto pa "pade" nazaj na enako vi?ino kot je na levi. A mislite, da poka zaradi fedre?

 

Pa kej po?i k pade nazaj dol (v trenutku spremeni polo?aj?), al se pa? samo stisne k goba?

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

kaj pa vem, je mo?no, da bi crknu zdaj, ko sem menjala fedre?

Ker prej ni :rolleyes:

 

Velik mo?nosti je da crkne po tem ko si dala kraj?e fedre. BTW kolk kraj? pa so?

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne diplomirat To je ravno tako lahko amortizer! :whatever: To se je zgodilo na na?em Sunnyu. Sicer je bil morebiten krivec udarec v podvozje in za mogo?e kak mm zvit cilinder ampak vseeno. Ko si avto prijel za blatnik in potegnil gor, je ostal kar gor, ko si ga pritisnil dol je bil spet na normalni poziciji. :blink:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

<_< ce ma avto res se prve amortizerje sploh ne vem zakaj jih se nisi menjala ker zdaj ko je spuscen sigurno ne delujejo tak kot bi mogli,kljub temu da je trd in se drzi zdaj ceste,sedaj so bolj obremenjeni,res da spet vse stane samo ce se enkrat nekaj dela se posebno na starejsih avtih se mora prav naret,avto se bos verjetno dolgo mela tako da priporocam menjavo vseh stirih amortizerjev,pol pa bos videla razliko pri voznji

:( drugace pa mam jaz tudi en primer od nase skode felicije ki smo jo pred leti imeli pa je se en zaleto odzadi pa so avto popravli in pol se moja mati vozi in avto na eni strani obcasno ostane doli ko ki rukne in gre na servis in tam pusti avto dva dni in ji recejo da ni nic narobe da so se vozli in tudi obtezli avto :blink: mati pride domu in opet isto,in je bla jeza na visku,potem pa jaz lepo avto dvignem,odstranim amortizer ven in seveda vidim zakaj se to dogaja,ker je bila batnica kar fajn zvita in gremo na servis jim vrzem amortizer na pult se zderem kako so nesposobni in pol dobimo drugiga in grem domu :P

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Tako je zdaj na stvari...

1. Obnova in tr?anje obstoje?ih je 68? (x2)

2. Nov pride 72? Monroe (original) (x2)

 

Demonta?a in monta?a pri Amortizeru je 16,80? x 2, ?e pa kupim nove in "privat" menjam pa mi bo ra?unal ene 20-30? monta?o...

 

V soboto pa grem preverit k ASR-u v MB koliko bi pri?li novi malo ala sportive Monroe... ki bi ?li k mojim -30mm fedram...

 

Kaj svetujete oz. za katero opcijo bi se vi odlo?li?

 

tnx :D

Icewoman is here!
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 leto kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Mogoče si se res nagaral, ampak si vsaj vozil "varčnega" bencinarja.
    • Tako je to...vsak ima "svoj" predalček😄
    • Enake znamke vozilo, enak model vozila, enak letnik vozila, enako veliko vozilo, še barve je enake, enkrat štirikolesni pogon in dvolitrski turbo dizel (poraba 6,7), drugič 1,5 litrski ne-dizel s sprednjim pogonom (poraba 8,8).    Zame ni več dileme, kakšen motor je edina prava izbira.
    • DANES SEM PA SPREMENIL VERO IN TRDIM, DA JE AVTOMATIK NEKAJ NAJBOLJŠEGA NA TEM SVETU!   Sem danes dobil kot nadomestno vozilo enakega, kot je naš dvolitrski dizelaš, le da nima štirikolesnega pogona in da je 1,5 litrski bbeeee eeenn eeennn ciiii narr brrr (me trese že če moram samo napisat). Se pravi težko vozilo z majhnim motorčkom.  Dragi moji, to pa je "trajben getriben"... Saj po avtocesti od Kopra mimo Trsta in do Monfalcona je lepo šlo, nič posebnega. Itak je pol poti omejitev 80 in s tujim avtom sem se omejitve držal kot klop. Ko se je omejitev dvignila, je bilo pa zmerno do pretežno vodoravno in je tudi kar šlo. Od Monfalcona do Solkana je pa polovico poti skozi naselja (50), ostalo pa 70. Nato sem v Solkanu počakal, da so trije otroci končali s športnim plezanjem in en otrok z avtošolo, pa še sosed me je prosil za prevoz, ker se je skregal s punco in dobil čevelj... In tako sen štartal s polnim, že tako velikim in težkim, vozilom v te naše hribe. Sem prekladal tisti menjalnik, da me zdaj bolita noga in roka. In že na pol poti do doma sem si zaželel, da bi bil avtomatik...    Zdaj razumem, kaj so nekateri tu razlagali. Dokler sem vozil dvolitrskega dizla, tega nisem razumel.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.