Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Od leta 2005 sem lastnica Mazde 3 sport GTA. Od samega za?etka mi neki ne ?tima v?ig in ?e tri leta te?im na servisu, zamenjal so mi ?e pol avta in po?asi so me za?eli imeti za noro, ?e?, da ne znam avta v?gat in da naj si preberem pripro?nik...in podobno...

 

Kak?en teden nazaj mi kon?no uspe prepri?at serviserja, naj imajo moj avto na servisu tako dolgo, dokler ne bodo sli?ali, kako ?udno se vsake toliko vede pri v?igu.

 

In glej ?udo, ?et tri dni me pokli?e in pove, da sem imela prav, da neki ni vredu.............ooooooooooooooo, ne ga srat....

 

In zdej mi bodo pa ?e cel kup stvari zamenjal, ker mi ?ez 3 mesece pote?e garancija..............in kaj naj pol, ko mi pote?e garancija.......?????

A bom morala vse te pizdarije sama pla?evat, ?e jim ga ne uspe popravit?????????????'

 

V glavnem, me to z v?igom zafrkava ?e od samega za?etka, kar pomeni, da so mi prodali neizpraven avto.....

 

A ima kdo kak?no podobno izku?njo oziroma ali bi mi znal kdo kaj svetovat??? :rispekt:

Napisano

Hm, mislim da problema z v?igom pri mazdi 3 ?e nismo imel. Vem sam da so bli problemi s xenon ?arnicami ki so utripale, pa da je nekaterim, ko so avto v?gali, mal ropotal ene 30 sec, ene dvema mislm da jima je sklopka razpadla, kj huj?ga pa ?e ni blo. Mj?kn po?ak da se majstri pojavjo na forumu, mrbit oni vejo za kaj se gre.

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

Mogo?e bi blo fajn ?e bi malo bolj podrobno opisala problem pri v?igu, ker iz tvojega posta ni razvidno kaj to?no te heca.....

 

LP David

Feel free....

Napisano

Glej, karkoli je, ne bo? ni? sama pla?evala. Avto je v garanciji, serviser vidi, da je nekaj narobe, opozarja? jih ?e ves ?as... Nobene bojazni ni, da bi karkoli sama pla?ala :bravo:

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

  • 2 tedna kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Zimske zame ne. 
    • Zdravo prijatelji!   Vozim Mazdo 6 2.2D, 178KM, letnik 2016 z 250 000 prevoženimi kilometri. Avto ima avtomatski menjalnik. Dnevno prevozim 50km+.   Pred kratkim sem se odločil da bi rad več moči iztisnil iz svoje mazde. Eden izmed načinov, da to naredim naj bi bil zaprtje EGR ventila. Želim narediti le elektronsko zaprtje (brez vstavljanja ploščice pred sam ventil). DPF filter želim obdržati, saj želim narediti tehničnega. Zasledil sem, da je močno priporočano po taki predelavi, da se naredi ECU tuning.   Naprošam zgolj tiste, ki so to "nadgradnjo" že izvedli, da napišejo svojo izkušnjo. Kakšne težave so se pojavile, + in -, ki ste jih izkusili.   Na avtu so zamenjani naslednji deli/elementi: nova odmična gred Menjana turbina Menjana zračna loputa Novi senzor pretoka zraka Očiščen sesalni kolektor (speskan)
    • Tocno zato pravim da dokler ne bo nove infrastrukture gre samo na dol Ne rabis biti nek inziner da ves da tud ce so cestninsko umaknili da dva pasova z gorenjske, dva z vzhodne in dva z zahodne na vse skupaj dva na brezovici ne morejo pogoltniti prometa
    • Continental 4ever 💪
    • To še ne pomeni, da so zakon, če so na CX-30...  Ne vozim CX-30, pa imam zimske gume DUNLOP in GOODYEAR. Imam pa 3 mazde 6. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.