Skoči na vsebino

My new ride..


qwerty

Priporočeno sporočilo

Labi da ni ta tvoja koda koda barve od mazde, ne pa ta ki je v prometni?

 

Ker tovarni?ka koda moje rde?e je SQ v prometni je pa S3M

 

No to mas pa prav...ne vem kaj mi pise na prometni, govoril sem pa o mazdini kodi.

No evo "skrekal" si :bravo:

Torej, fabrika ima eno kodo, prometna drugo.

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 93
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

No to mas pa prav...ne vem kaj mi pise na prometni, govoril sem pa o mazdini kodi.

No evo "skrekal" si :bravo:

Torej, fabrika ima eno kodo, prometna drugo.

 

Ja,to tudi pri meni dr?i. :D Samo pitor si z to kodo v prometni, bore ni? ne pomaga.Vedno gleda po kodi od Mazde(v Katalogu ima te mazdine kode,ki so nekatere enake tudi za Ford).

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Malo nas je res zaneslo,ja. :P:P:P Druga?e pa-najs motorin z temi nalepnicami. :bravo:

 

jp :bravo: poleti razmi?ljam samo ?e da bom nabavil en stage6 izpuh samo zaradi ve?je preto?nosti motorja :bravo: 100? pa pride nakaj tak?nega za moj motor :rispekt:

 

aja pa motor je regitriran, barvo so popravl pla?al smo pa 52? z popustom B)

If in doubt, flat out... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

jp :bravo: poleti razmi?ljam samo ?e da bom nabavil en stage6 izpuh samo zaradi ve?je preto?nosti motorja :bravo: 100? pa pride nakaj tak?nega za moj motor :rispekt:

 

aja pa motor je regitriran, barvo so popravl pla?al smo pa 52? z popustom B)

 

Samo pazi,da ga ne bo? kaj friziral preve?(spreminjal kon?no in podobne stvaritve).Tukaj pri nas na obali so zdej te dni zasegli kar lepo ?tevilo predelanih skuterjev in motorinov.Pamet v glavo in po predpisih...

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Samo pazi,da ga ne bo? kaj friziral preve?(spreminjal kon?no in podobne stvaritve).Tukaj pri nas na obali so zdej te dni zasegli kar lepo ?tevilo predelanih skuterjev in motorinov.Pamet v glavo in po predpisih...

 

auspuh pride pa konec tuninga :P

omejavalec bo montiran, da ko bom hotel ne bo presegel 45km/h ;)

If in doubt, flat out... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Lepo si to naredo :bravo: ?e ena stvar ki bo 100% polep?ala motor je barvanje feltn. Jest ti priporo?am mat ?rno ker bo res noro izpadlo :bravo:

 

Jest sm mojga komlet cevga pre?trihav v mat ?rno, iz feltnami vred, samo zavorne ?eljusti v rde?o, in auspuh u sivo in zgleda res noro :ph34r:

Je pa kar nekaj dnarja vlo?enga not, sam glede na to da ma nore pospe?ke in kon?no 110kmh mi ni ?al :bravo:

Uglavnem je notr vse od Polinija(variomat, sklopka, cilindr 70cmm, bat,...), razn gred je od mallossi.

Gor je leovince izpuh RR. In verjetno sm ?e kej pozabu :) Folk sam gleda ko prehitim avto ki vozi 90khm zadej pa rumeno tablico :jupiii:

Zvok je res nor, niti mal podobn drugim sesavcom :bravo: Dere se tolk da se ga 1km dale? sli? :bravo:

Drga? je pa glih danc ?el na tehni?ni :D sm se prpelev do tehni?nga vsi sam gledal kwa tolk ropota. Pol sm pa sam reku, a boste nrdil al morm drgam pelet? So rekl sam nej ga na stran zapelem pa papirje dam, ga niso nit pogledal, tako da tehni?ni opravljen brez problema :jupiii:

 

Evo dve stare slikce(nove ?e pridejo):

post-798-1211536232_thumb.jpgpost-798-1211536247_thumb.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Pa? motor naenkrat ne gre ve? kot 25-30kmh :( za?ne trokirat ko dose?e to hitrost... sve?ka je vredu, fergazor sm vse tri lukne oz. dize spucal,... kaj bi ?e lahko bilo.. :( motor sm na mestu gonil do konca in ?telal ferg un ?ravfek da vidim kje bi mo? dobil pa le v skrajnih to?kah ugasne :( POMO? :(

If in doubt, flat out... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A ti je kak?na ?lehtnoba kak?no pizdarijo v tank zlila? Si preve? hrupa delal pa te jenekdo imel poln kufer. :ne vem:

 

Ne vem no, jaz bi benz filter spucal, spraznil tank in nato?il sve?e gorivo. Potem pa poglej, ?e ti mogo?e kaj na kablu za sve?o prebija. Lahko ti pa tudi kak?na vlaga nagaja, glede na to, da ?e nekaj dni pada.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ja jz bom danes sve?ko menjal pol se bom pa igral z ?ravfon za luft ?telat <_< sam kje bi lahko bla vlaga ?e je cel ferg spucan z dizo vred, bencin je bil med obnovo vn zlit spucan tank pa nov agipov benz + agipova sintetika noter :whatever: kok pa vem da mi kabl kje prebija? :ne vem:

If in doubt, flat out... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sli?at bi moral iskro, ki prebija. Kdaj se ti je to za?elo dogajati? A zdaj ko je fajhtno, al ?e prej?

 

Poglej a je sve?a kaj ?udno zapacana pa a se ti zelo kadi zadaj. Kaj pa zaug (ne vem a majo te zadeve ?e ro?nega al je ?e avtomatski), mogo?e ti ne deluje v redu in ti fila prebogato me?anico (goriva glede na zrak) pa ga zato du?i. :ne vem:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

fora je bla da je motor dobil premalo lufta in nwm zakaj :blink: smo dal filter dol in glej ga zlomka motor potegnil 50 :blink: pol smo dal pa ?portn filter gor pa zgleda da dobiva ma?ina preve? lufta al pa mam ferg u kurc...u :hohoho:

If in doubt, flat out... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?ak mal, kak filter ima? zdej gor in kak je bil prej gor?

Dvotaktni motorji rabijo nekaj upora pri sesanju v valj, da ne odnese vse me?anice naprej v izpuh

 

Al pa mal kontra upora v auspuhu, pa je tud ql.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?ak , a jaz klele kaj ne razumem... a po menjavi filtra ni ?el nikamor, al kaj? Ker kakor sem dojel ni naredil ni? pa kar naenkrat ni ve? ?lo nikamor. :ne vem:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

hm...

prej sm mel navadn airbox in motor ni ?el nikamor <_<

nato smo dal pa airbox dol pa za?ravfal luft in je motor peljal ko marija :bravo:

pol smo dal pa ?prtni filter pa ?e mal preve? lufta v ma?ino vele?e ker ga na koncu du?i..

tko da motor bo dobil malenkost ve?jo dizo :bravo:

If in doubt, flat out... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

hm...

prej sm mel navadn airbox in motor ni ?el nikamor <_<

nato smo dal pa airbox dol pa za?ravfal luft in je motor peljal ko marija :bravo:

pol smo dal pa ?prtni filter pa ?e mal preve? lufta v ma?ino vele?e ker ga na koncu du?i..

tko da motor bo dobil malenkost ve?jo dizo :bravo:

 

Tako se dela, jaz sem pri svoji RS 50 - Race kit 16 km :bravo: , menjal dizo pri vsaki spremembi temperature zraka (do 10 stopinj ena diza do 20 stopinj druga tretja pa je bila od 25 do 40 stopinj), ?e temperatura, s ?emer je povezana gostota zraka, ni prava diza naredi pravo me?anico, tako da moped dela tako kot mora. :D

Samo poraba(Boss nimam ve? tega mopeda :( ), je pa bila od 9 litrov naprej. sramezljiv

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tako se dela, jaz sem pri svoji RS 50 - Race kit 16 km :bravo: , menjal dizo pri vsaki spremembi temperature zraka (do 10 stopinj ena diza do 20 stopinj druga tretja pa je bila od 25 do 40 stopinj), ?e temperatura, s ?emer je povezana gostota zraka, ni prava diza naredi pravo me?anico, tako da moped dela tako kot mora. :D

Samo poraba(Boss nimam ve? tega mopeda :( ), je pa bila od 9 litrov naprej. sramezljiv

 

kolega ?akam da zmiga svojo ri... pa mi ve?jo dizo prinese :D

If in doubt, flat out... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tjuning. :P Itak, ?ele zdaj mi je kapnilo, da je imel Yavarye svoje ?ase nekaj podobnega pa je menda ?lo kot sneta sekira. Samo toliko, za namig na koga se obrni po nasvete.

 

Ja ?e tista njegova rumena zadeva leti k nora :bravo:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Zanimiv razplet kvalifikacij.
    • Ampak, tista proslava vsako leto na štadionih je bila za tiste čase kar paša z oči in meni kot mulcu takrat je bla všeč. Mislim, bla je vsaj veliko bolj normalna kot Eurovizija dan danes.
    • Te usmeritve je izdala Grška vlada na osnovi pobude trajektnih prevoznikov. Močno dvomim, da bi si prevozniki pljunili v lastno skledo, če ne bi bilo nekaj na tem, da na trajektih so EV-ji pač potencialna nevarnost, ki ni zanemarljiva.   pa še seznam omejitev: Prevod ukrepov, ki se nanašajo na električna in hibridna vozila pri prevozu s trajekti v Grčiji Med nakladanjem vozil z alternativnimi viri energije (AFV) je potrebno: Evidentiranje: Zabeležiti tip vozila in njegovo lokacijo na ladji ter namestiti ustrezne oznake na vidno mesto na vozilu. Preverjanje temperature baterije: Pri vseh električnih in priključnih hibridnih vozilih je treba preveriti temperaturo baterije. Obveščanje posadke: Vozniki/potniki morajo nemudoma obvestiti posadko, če prejmejo kakršno koli opozorilo ali alarm iz vozila. Omejitve pri nakladanju AFV: Električna in priključna hibridna vozila: Raven napolnjenosti baterij ne sme preseči 40 % njihove skupne zmogljivosti. Vozila z drugimi alternativnimi gorivi (UNP, zemeljski plin): Rezervoarji za gorivo ne smejo biti napolnjeni več kot 50 % njihove skupne zmogljivosti. Poškodovani sistemi napajanja, rezervoarji ali baterije: Vozila z poškodovanimi sistemi napajanja, rezervoarji ali baterijami se ne smejo nalagati, razen če so ti deli odstranjeni. Vozila, pri katerih ni jasno, ali so baterije poškodovane, se prav tako ne smejo nalagati in prevažati. Odgovornost lastnika: Odgovornost za zagotovitev, da ni poškodb na sistemu napajanja, rezervoarjih ali baterijah vozila, je izključno na strani lastnika vozila. Dodatni varnostni ukrepi: Upoštevanje teže pri zlaganju: Pri zlaganju vozil je treba upoštevati njihovo težo, zlasti pri električnih vozilih, ki so v povprečju 25 % težja od običajnih vozil. CCTV nadzor: Vozila AFV je treba nalagati na območjih z neoviranim CCTV nadzorom. Prezračevanje: Med nakladanjem/razkladanjem in med plovbo je treba zagotoviti delovanje sistema umetnega prezračevanja nakladalnega prostora (če gre za zaprt prostor za tovor ro-ro ali posebno kategorijo, kot je določeno v Direktivi 2009/4/ES). Prednostno nalaganje na odprtih prostorih: Vozila je treba prednostno nalagati na odprtih prostorih, če so taki prostori na voljo in je to praktično in izvedljivo.
    • Poglej tam od 37:30 pa sploh ni govora o bateriji ampak nek pretvornik in to na letniku 2016 in kasnejših. Zadeva zagori in del stane preko 4 jurje, če pa oni zrihtajo pa 1800€.   Ker tako rad naštevaš je popravljanje je servis EV motorja 1500€, baterije 1500€, tega konverterja 1800€. Pa to so popravila z rabljenimi komponentami, ker če se gre na novo je cena krat 3. Vse našteto pri dizlu se popravlja z novimi deli pa prideš tam nekje v območje popravil komponent EV-jev z rabljenimi deli.   Ampak kaj je pa najbolj pomembno. ZA ICE imaš servisov veliko , tudi specializiranih za DPF pa turbine, injektorje itd. Tukaj pa model pove, da so v Evropi samo trije taki, ki se s tem ukvarjajo. Se pravi ni ne tradicije ne razpršenosti znanja. Enostavno si ali prisiljen na uradnem servisu menjat po astronomskih cenah ali pa iskat med temi tremi ali boš lahko poservisiral svojo težavo.   Bom povedal še 1x - za lastništvo EV-ja je tko kot praviš, čim manj moraš razmišljat in verjet v srečo, da bo vse OK. Enostavno moraš biti zelo velik optimista (eni bi sicer rekli nekaj drugega) in računat na to, da boš šel lepo brez pretresov skozi lastništvo EV-ja. A bo kdaj bolje? Verjetno da ja, ampak zdaj se še vedno orje ledino, ker EV zgodba pri večini proizvajalcev sploh še nima tradicije oziroma pri novih firmah je nikoli sploh še ni imela.
    • Samo pazi, da bo baterija dovolj prazna, preden bos sel na trajekt   Grški trajekti: sprejeli so veliko omejitev za baterijske avtomobile SIOL.NET Grki so na svojih trajektih sprejeli omejitev, da bodo na krov sprejeli električne avtomobile in priključne hibride le takrat, ko bodo njihove baterije napolnjene kvečjemu 40-odstotno...  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.