Skoči na vsebino

Mazda 3 CD110TX-DIESEL

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Kupujem avto in sem gledal Mazdo 3 CD110TX-DIESEL. Cena avta je 11.900 in je letnik 2004. Prodaja se pri SELMARJU v Celju. Povezava: http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=2069880#

 

A je kdo tu ko ima Mazdo 3 in lahko pove svojo izku?njo? Zanima me kako je avto vzdr?ljiv in kak?na je dejanska poraba goriva?

 

kak?ni stro?ki pa so glede servisov in podobnega?

 

A mogo?e kdo ve kje izdelujejo mazdo 3?

 

Hvala za Va?e odgovore

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Mazdo 3 izdelujejo na Japonskem. Imam mazdo 3, sicer bencinarja 1.6 in doslej nisem imel nikakr?nih te?av. Mojo porabo si lahko ogleda? tukaj http://www.poraba.com/usage_view.php?carid=5846 , pri dizlu lahko ra?una? z do dvema litroma manj?o porabo od moje (seveda, ?e nima? spodnjih ekstremitet z ute?mi popolnjenih). Pojdi pa vsekakor na splet pogledat www.poraba.com, izberi modele mazde 3 dizel in si oglej dejasnke porabe lastnikov. Osebno sem se odlo?il za bencinarja tudi zaradi cenej?ega vzdr?evanja saj te pri dizlu na 120.000 km ?aka veliki servis zaradi pogonskih jermenov (600 eur, ?e ne ve?), medtem ko imajo bencinarji zaradi pogonske verige ta dra?ji servis ?ele pri 240.000 km. Zato je klju?nega pomena, da kupi? trojko s potrjeno servisno knjigo oz. avto z preverjeno zgodovino. Najbolje bo, ?e i??e? opcijo nakup na domu, se pravi od 1.lastnika, z realno kilometra?o (preverljivo na servisu), pa glej,da ne bo? ti tisti, ki bo moral takoj veliki servis pla?ati. Pogajaj se za toliko ni?jo ceno, pa?. Vsekakor pa riskiraj tistih 90 eur in se dogovori s prodajalcem za preventivni pregled pri AMZS (kompletni pregled vozila, dokumentacije in pregled debeline laka z laserjem). :policaj:

 

Osebno sem svojo trojko kupil na popolnoma identi?en na?in kot je zgoraj opisano in imam mir :vesel: . Ogleda? si jo lahko s klikom na moj nick. Glede servisov pa je tako...pri mojem bencinarju jih imam na 20.000 km oz. 1 leto (kar je prej), ra?uni od 1.lastnika na poobla??enih servisih (rednih) v Ljubljani pa ne presegajo 228 eur (oz. so bili manj?i od navedenega).

 

 

Veliko pa si lahko o trojki prebere? tudi tu http://www.avto-magazin.si/avtomobilski-testi/?n=2627

 

Gre sicer za test bencinarja kakr?en je moj, ampak kjer ni omenjan motor oz. zmogljivosti lahko smatra?, da gre za v bistvu enak avto.

 

 

 

Upam, da bo kaj v pomo?. Predvsem pa.....

 

NE ZALETAVAJ SE PRI NAKUPU, ?E VE?JA PREVIDNOST PRI NAKUPU UVO?ENIH AVTOV!

 

 

Lp!

58461.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Meni so se pa takrat črne črke zbrisale.  Itak, da sem vzel čopič pa črno barvo, malo selotejpa in so bile kot nove.    Zanimivo mi je bilo, ko sem kupil v začetku osemdesetih stoenko in sva šla z kolegom  v trgovino z barvami za čolne in barke in  kupila kr eno belo barvo. Snežno belo.😊 Nato sva v njegovi garaži stoenko prebarvala s pištolo, ki je bila drugače mamenjena za lakiranje pohištva ( to so njegovi starši delali). Itak, da sva pištolo uničila.😇 Nato sva iz Italije prešvercala motor in  menjalnik od Fiat regate (70 konjičkov) . Ker je bil preširok (pet brzin) , sva z fleksarco izrezala del pločevine v kolo teku, tako, da je gledal en kos menjalnika ven pri kolesu. 🤣 Vgradila sva tudi nižje, športne amortizerje in vzmeti od Fiata 128 sport. Spredaj sva dodala home made spojler. Takrat sem delal na Tomusu in so mi na tomosovem inštitutu, kjer sem imel kolega ( ki je bil v razvojnem oddelku za auspuhe) izdelali iz inoxa cel auspuh, vključno z obema loncema. Stoenka je šla kot avion, tudi glasna je bila tako.  In na tehničnem ni bilo nikoli nobenega problema. 😄 Policaji so nas tudi velikokrat ustavili, ko smo se vračali z kakega špila z goriškega in nikoli ni bilo nobenih problemov. Lepo je bilo takrat "rihtat avte". 😊    
    • Evo, pa še bi se našlo kaj... 😊 Je pa zato cx-30  skupaj s ProCeed najnižji crossover....  Vsedi se not in boš presenečen kako je nizek....🤗😉  
    • Če bojo jih boš pa nazaj menjal za 5 min..... 😊😉
    • Res, da sem bil mlad junec takrat, to je blo 1x v 90 ih, še Wartburga sem mel.  In to so ble prva generacija tablic, ki so mele slabo barvo ampak črni napisi so bli pa OK in tud grb je bil lep. EU oznak pa takrat še ni bilo.   Ampak res nisem nič sikal ali pametoval, avto je bil pa res BP takrat. Sem se tolažil, da mogoče majo pa normo kolk jih vršt na dan pa jo še niso izpolnili.
    • To se dejansko drži Novalje in vem, da je tam malo boljši kemp👍   Jaz sem pa danes osvojil najvišji vrh Paga, ki ni bog ve kaj zahteven je pa zato toliko bolj razgleden in se vidi daleč na okoli npr. veliko otokov Rab, Krk, Cres, Lošinj, Silba,Olib, Ist, Dugi otok in seveda Velebit...  Na skrajnem severu Paga pa leži rt Lun kjer je tudi čudovit razgled proti severu Jadrana... 👌🤗😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.