Skoči na vsebino

MX-3 Klima

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Torej, zanima me zakaj se mi klima med vo?njo vklaplja in izklaplja. Sicer ni n? narobe, vse dela normalno, sli?i pa se rele in na gasu se ?uti kdaj je klima v?gana in kdaj ni.

 

Kak?en smisu ma to in kaj se pravzaprav dogaja?

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Napisano

:D to je cist normalno

 

Ne, sej praum da use v redu dela in da ni n? narobe. zanima me samo kaj se dogaja. ... firbec pa? :D

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Napisano

ko se avto ohladi do nastavljene temperature v kabini, je jasno, da stikalo izklopi nadaljno hlajenje, in ko zazna, da je potrebno zopet dohladiti, se vklopi.v?asih to poteka ful pogosto, na nekaj 10 sekund , ?e tako re?emo.

Napisano

ko se avto ohladi do nastavljene temperature v kabini, je jasno, da stikalo izklopi nadaljno hlajenje, in ko zazna, da je potrebno zopet dohladiti, se vklopi.v?asih to poteka ful pogosto, na nekaj 10 sekund , ?e tako re?emo.

 

Klima v MX-3 letniku '98 ?e ni avtomatska :hohoho:

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Napisano

Klima v MX-3 letniku '98 ?e ni avtomatska :hohoho:

 

Nimaveze princip je isti, samo da je avtomatska bolj komplicirana.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Nimaveze princip je isti, samo da je avtomatska bolj komplicirana.

 

In pol k se avto ohladi se naj bi ta klima ugasnila? :blink:

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Napisano

a se ti mogo?e izkljaplja ob pospe?evanju?

 

Ne, sm ?e probu. Sm tut mislu da se ob "naporu" ugasne. Ni va?no, ali se konstantno peljem, pospe?ujem ali stojim na mestu ... Ne vem, je mogo?e nekje umes prostor kjer se ta mrzel zrak nabere in ga po tem spusti v kabino??

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Napisano

Majster, klima dela skoz, samo kompresor se izklaplja. Izklopi pa se ko hladilnik v hladilninem kanalu(v armaturi) dose?e okrog 2 stopinji, potem pa spet vklopi ko se le ta hladilnik spet segreje na okrog 5 stopinj.

Tisto kar se ?uti med vo?njo je izklapljanje in vklapljanje komprsorja, huje bi bilo ?e se nebi niti vklopil ali pa bil skozi vklopljen.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Majster, klima dela skoz, samo kompresor se izklaplja. Izklopi pa se ko hladilnik v hladilninem kanalu(v armaturi) dose?e okrog 2 stopinji, potem pa spet vklopi ko se le ta hladilnik spet segreje na okrog 5 stopinj.

Tisto kar se ?uti med vo?njo je izklapljanje in vklapljanje komprsorja, huje bi bilo ?e se nebi niti vklopil ali pa bil skozi vklopljen.

 

No vse lepo in prav. Zdej me moti pa to: Kompresor je "vezan" na jermen, je? Zdej pa, al se jermen skos vrti (in se samo kompresor vklaplja/izklaplja :blink: ) al pa jermen skos cuka, in kokr vem to glih ni najbol?.

 

Pa pri Civicu mi je kompresor delal neprestano, isto pri mazdi 323 sedan 98 ... Al se pri teh dveh avtomobilih tegfa ne ?uti? (sam ne verjamem ker sta oba ?vohnej in ko pristisne? gumb za klimo se ?e bolj pozna na izgubi mo?i kot pri MX-3

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Napisano

jermenj se skoz vrti, v jermenici na klimi je el. sklopka katera se vklopi ko ti stisne? stikalo za klimo!

 

ne zastopmo se mi :P

se bomo na pikniku zmenl :mi pijemoo:

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Napisano
:bravo: vsi zastopmo samo ti ne,brez zamere se bomo na pikniku zmenli :mi pijemoo: :mi pijemoo:

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

No vse lepo in prav. Zdej me moti pa to: Kompresor je "vezan" na jermen, je? Zdej pa, al se jermen skos vrti (in se samo kompresor vklaplja/izklaplja :blink: ) al pa jermen skos cuka, in kokr vem to glih ni najbol?.

 

Pa pri Civicu mi je kompresor delal neprestano, isto pri mazdi 323 sedan 98 ... Al se pri teh dveh avtomobilih tegfa ne ?uti? (sam ne verjamem ker sta oba ?vohnej in ko pristisne? gumb za klimo se ?e bolj pozna na izgubi mo?i kot pri MX-3

 

Vidim da nisi neki jaki tehni?ar :unsure: , ko kompresor ne dela, se jermenica vrti v prazno, ko pa naraste temperatura v hladilnem kanalu(armatura), pa elektromagnet, potegne sklopko ki "zaklene" jermenico in os kompresorja da le ta za?ne delovat, tako imajo vsi avti pa neglede na firmo in ali je navadna klima ali pa avtomatska.

Kdaj dela kompresor in kdaj ne, jahko tudi vidi?, ko se vrti jermenica sama ali pa ?e neka "plo??ica z 3mi bulami" takrat dela, ?e pa tista plo??a stijo pol pa kompresor ne dela. Najla?je je ?e enega posede? v avto in ti vklaplja in izklaplja klimo pa ti bo takoj jasno. Pa ?e kompresor skozi laufa, potem ima? verjetno premalo plina v hladilnem sistemu.

 

Je sedaj kaj bolj jasno vse skupaj ? ?zmeden?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Vidim da nisi neki jaki tehni?ar :unsure: , ko kompresor ne dela, se jermenica vrti v prazno, ko pa naraste temperatura v hladilnem kanalu(armatura), pa elektromagnet, potegne sklopko ki "zaklene" jermenico in os kompresorja da le ta za?ne delovat, tako imajo vsi avti pa neglede na firmo in ali je navadna klima ali pa avtomatska.

Kdaj dela kompresor in kdaj ne, jahko tudi vidi?, ko se vrti jermenica sama ali pa ?e neka "plo??ica z 3mi bulami" takrat dela, ?e pa tista plo??a stijo pol pa kompresor ne dela. Najla?je je ?e enega posede? v avto in ti vklaplja in izklaplja klimo pa ti bo takoj jasno. Pa ?e kompresor skozi laufa, potem ima? verjetno premalo plina v hladilnem sistemu.

 

Je sedaj kaj bolj jasno vse skupaj ? ?zmeden?

 

Lej, to jst vse zastopm ?e ceu cajt. samo pravim, da pri 323 in pri civicu klima nikoli umes med vo?njo ne ugasne. Pri obeh avtomobilih dela klima super, mazda ma samo 80 000 prevo?enih kiolometrov. Samo zakaj se samo pri MX-3 pozna, in to zelo o?itno, dase je klima ugasnila oz. pri?gala.

 

Res nism neki jaki tehni?ar, samo pri navadnih klimah kompresor skos dela, razn ?e je bla montirana dodatno, in to mislim da je blo mo?no tudi pri meni. Mi boste lahko na pikniku povedal, kr se verjetno vidi al je original ali ne.

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
  • 2 tedna kasneje...
Napisano

kratko in jedrnato :bravo::rispekt:

 

Sej ne spra?ujem ?e je vse ok, spra?ujem zakaj tko dela, oz. kaj se dogaja :D

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.