Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

bok

 

pri speljevanju v rikverc se slisi kovinski pok nekje pri masini. ce se nadaljujem speljevanje v rikverc ne poka vec dokler spet ne speljem naprej in nato spet v rikverc. gre za mazdo 3 1.6 bencinar.

bit podgurc je luksuz!

ni ga vitamina ?ez liter vina!

Napisano

Imel enake probleme z Mazdo3 1.6 bencinar. Zapeljal do Gama servisa v BTC.

Zamenjali neke vijake, podlo?ke... in sedaj je OK. Garancija.

Napisano
  je BOJMAR napisal:

Imel enake probleme z Mazdo3 1.6 bencinar. Zapeljal do Gama servisa v BTC.

Zamenjali neke vijake, podlo?ke... in sedaj je OK. Garancija.

 

a se lahko pozanima? kaj so menjal pa na katerem delu, lahko pa mi po?lje? tvoj gsm na klavd-ales@volja.net

bit podgurc je luksuz!

ni ga vitamina ?ez liter vina!

Napisano

hvala za odgovor

sem se tudi pri AC Cosmos pozanimal pa so mi djali da je to serijska napaka,V bistvu je pa treba dva vijaka zamenjat. sem jih narocil.

bit podgurc je luksuz!

ni ga vitamina ?ez liter vina!

  • 4 let kasneje...
Napisano
  je lesko napisal:

hvala za odgovor

sem se tudi pri AC Cosmos pozanimal pa so mi djali da je to serijska napaka,V bistvu je pa treba dva vijaka zamenjat. sem jih narocil.

 

kolk si pla?av''??

Not drink when Drive

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Pogačar pritisnil konkretno. Upam, da zdrži.
    • Ja direktor ma ta velko, prodaja pa ta rdeco
    • Je že montiran. Podvečer grem en krog, da ga naštimam.
    • Tooorej... izkušnje po dve letih! Prvič ever sem mojstru peljal avto, brez da bi ga prej videl. Nekak prešaltal na totalno zaupanje Simonu Pelkotu in majke mi, ni mi žal! Avto je nov pil cca liter na leto oz. na cca 15.000 km. Tik pred servisom je pil liter olja na 400 km.  Po servisu? Zero. Nič. Nula. Tolk nič ne pije olja, da se zdaj vidi rja na koncu izpušne cevi Poraba olja dejansko nula, olje se tudi skozi ves interval le nežno temneje obarva. Poraba tudi bistveno nižja, cca kot liter manj mi žre dolgoročno povprečno, kot je prej. Jasno, motor zdaj normalno dela.    Menjani so bili batni obročki, tefloni ventilov, ležaji na glavni gredi, brušena glava in nova tesnila, ki pridejo zraven. Mojster Pelko mi je ob prevzemu avta dal enoletno garancijo, pa "zagrozil" mi je, da je avto zdej zrihtan in da to zdaj ni za prodajat!!!   Skupna cena s servisom in takrat še hkrati tehničnim pregledom pred registracijo je bila 1200 €. Komurkoli sem omenil, kaj je bilo narejeno, je rekel, da je to ugodna cena.   Sam sem ZELO zadovoljen z rezultatom, od takrat je avto na rednem servisu samo pri Pelkotu. FUL mi je žal, da ga nisem že ves čas vozil tja, ampak jebat ga, za nazaj je simpl bit pameten.    Mazda 3 2.0 GTA, 150KS, 240.000 km, letnik 2008. Še vedno krasen avto za vozit, potegne kot hudič, ceste se drži kot klop, je pa "davek" na starost, da vsako leto rukneš še jurja v neko vzdrževanje. Letos bo na vrsti malo ličarskega/kleparskega, pikico je rja začela delat na zadnjem levem blatniku, pa na sprednjem odbijaču se je olupil lak (no, pa na en štor sem ga nasadil in polomil vse plastike pod motorjem  ).    Srečno vožnjo vsem!
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.