Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Kaj je to DPF? Ogledujem si M6 letnik 2003-2005, pa me zanima ta problematika s DPF. V ?em je tak problem? Zdej me ?e mal stra?ite glede tega. :unsure:

 

dej se mal potrud pa po zgodovini poglej, par postov nazaj ma? ?uda na to temo, sicer pa 120kw in 136kw nimajo tega filtra, ?e so model PRED "FACE LIFT-UP" 2003-2005.

 

lp,

D

Lp,

D

Napisano

dej se mal potrud pa po zgodovini poglej, par postov nazaj ma? ?uda na to temo, sicer pa 120kw in 136kw nimajo tega filtra, ?e so model PRED "FACE LIFT-UP" 2003-2005.

 

lp,

D

 

kaj a niso 120KM in 136KM.koker js vem..

 

?e se motim naj me kdo popravi.

www.trziskisladoled.si

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Em, od gradu Ludvika Bavarskega (Neuschwanstein) do naše garaže je 580 km dolga pot. In kje na tej poti sem bil 50 km od vaše garaže?   Sicer pa - škoda, da nisem prej vedel. Zdaj sem itak že doma...   Je pa očitno "prava luna" za skoraj-srečat... Tudi jaz sem skoraj srečal @YavarYe X6V6. On je bil pri meni, mene pa ni bilo pri meni...
    • Bil si potem cca 50km od naše garaže. 
    • Ampak vseeno, pri vožnji po mestu 50/ uro je poraba  okoli 4 l/100. Govorim za ročni menjalnik. Na semaforjih imaš itak start stop. Tako, da tudi če upoštevamo vse zastoje in čakanja, več kot 6,5/7 na 100 ne sme bit. 😉 Kot sem že napisal, štirje odrasli +poln prtljažnik kufrov in opreme, prevoženih okoli  1650 km, pri nas avtocesta od 140+----/uro, Avstrija po omejitvah (tam vsi vozimo po omejitvah 😄), Nemčija od 140-205 km /uro. Italija nekje 140km/ uro. Ostalo nekaj nad omejitvami. Skupna poraba 6,1/100. V Avstriji in Italiji sem tankal Esso benzin. Ali je boljši kot Shell, ne vem. V glavnem, poraba nekje enaka kot na dizelci. Mogoče kake tri dcl višja.  Vse klance prevozil. 😊
    • Glede na to, da se minimalno 1/3 časa stoji pri semaforjih...če teoretično porabo zmanjšamo za 1/3 pa smo tam na 6l... V mestu in na kratkih razdaljah ni pričakovati čudežev...
    • Še moj prispevek k porabi mazde cx-30 z motorjem x-186 in ročnim menjalnikom.   Moje vožnje so predvsem relacijske, po mestih se z avtom ne vozim veliko. Večinoma vozim po omejitvah, včasih malo čez 😁, predvidljivo, tudi z namenom, da je poraba manjša -- Helmuth ima nekaj dobrih nasvetov za takšno vožnjo.   V letu pa pol, odkar imam mazdo cx-30, sem prevozil 21.500 km in izračunana poraba v tem času znaša 5,75 l/100 km, po računalniku 5,5 l/100 km. Z zimskimi gumami je poraba 0,3 l/100 km višja kot s poletnimi gumami. Če bi se več vozil po mestih in na kratkih poteh, bi poraba gotovo bila višja.    Zadnja daljša relacija je bila v Nemčijo in nazaj čez tursko avtocesto. Bile je tekoče, brez zastojev, v Avstriji in Sloveniji sem vozil po omejitvah oziroma nekaj čez, v Nemčiji, kjer ni bilo omejitev na AC, sem vozil okoli 130 km/h. Mestne vožnje ni bilo veliko, nekaj malega po klancih. Gor sem se peljal sam, nazaj polno naložen. Izračunana poraba za 950 km je bila 5,86 l/100 km.   Za bencinski motor se mi zdi takšna poraba zelo dobra in se ne morem pritoževati 😄  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.