Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pomo???

 

?e malo pa se mi bo zrolalo zaradi smotanih xenonk na M6.

 

Najprej se mi je dogajalo, da se ?arnica ni pri?gala. Na uradnem servisu "ugotovijo" da je kriv starter za ?arnico, in ker tega ni posebej je potrebno zamenjat celoten ?aromet. To naredimo nakar je bil nekaj ?asa mir. To mislim 3 tedne, nakar crkne ?arnica, zamenjam ?arnico, in spet problem.

 

?arnica se pri?ge, gori cca. 1 min. parkrat utripne in ugasne vmes pa migeta. ?e postopek ponovim se to dogaja ponovno, potem pa spet kak teden dni dela normalno in spet za?ne zajebavat

 

help wanted.

 

Zdaj mi manjka ?e samo da menjam elektroniko:((( in da se mi potem to ponovi ?e pri drugi lu?i

Napisano

Za ?estico ne vem podoben pojav pa sem pred nekaj dnevi videl na novem Audiju TT, le da je prvemu simptomu sledil ?e drugi. Po za?etnem utripanju xenon diode je sledil popolni mrk omenjene lu?i, ko je gospa pri?gala smernik in zavijala. Kot pri starih kantah...pri?ge? eno lu? pa odvzame ?trom drugi :hohoho: Po ugasnjenem smerniku pa znova veselo utripajanje xenonke naprej....

 

 

Napredna tehnologija, ni kaj.

58461.png
Napisano

Mazdacon3, da si nau? kaj naredu, mojstru crkava, oziroma je ?e crknil balast, sem imel podoben primer kake 14 dni nazaj.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Mazdacon3, da si nau? kaj naredu, tebi crkava, oziroma je ?e crknil balast, sem imel podoben primer kake 14 dni nazaj.

 

To da crkava balast je verjetno blo namenjeno meni?

 

Kdo to kvaliteno in poceni menjava na ?tajerskem? Da jih je poceni mo?no dobit pri Mateju ?e vem:)

Napisano

Zdravo.... mislim da ima? naslov dobrega "serviserja" en post nad svojim ?e opisan...

 

Yavarje se s tem ?e precej let ukvarja.... in mislim da kar se xsenona ti?e... ima najve? konkretnega znanja.

 

Jaz bi na tvojem mestu njega za pomo? vpra?al... :bravo:

 

LP David

Feel free....

Napisano

Mazdacon3, da si nau? kaj naredu, modelu crkava, oziroma je ?e crknil balast, sem imel podoben primer kake 14 dni nazaj.

 

 

 

 

YavarYe, zaenkrat me ?e H7 oskrbujejo s svetlobo... :rolleyes:

58461.png
  • 3 meseci kasneje...
Napisano

Eno vpra?anje v zvezi s xenonkami. Kak?ne so va?e izku?nje s tehni?nim pregledom za podalj?anje registracije v primeru neoriginal xenonk?

 

Meni je moder mo? :policaj: zate?il samo enkrat in sicer pri pr?kanju meje s Hrva?ko. Sicer me je spustil naprej, cilj mu je bil samo, da se poka?e s svojo strokovno podkovanostjo pred "luknjo v zakonu", ki je zdolgo?asena stala poleg njega.

 

Lp M

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

 

 

Napisano

Eno vpra?anje v zvezi s xenonkami. Kak?ne so va?e izku?nje s tehni?nim pregledom za podalj?anje registracije v primeru neoriginal xenonk?

 

Meni je moder mo? :policaj: zate?il samo enkrat in sicer pri pr?kanju meje s Hrva?ko. Sicer me je spustil naprej, cilj mu je bil samo, da se poka?e s svojo strokovno podkovanostjo pred "luknjo v zakonu", ki je zdolgo?asena stala poleg njega.

 

Lp M

 

Vedno povsod in brez problema in to vsa ?lahta.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.