Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

V zadnjih dneh imam eno te?avo, za katero ne najdem odgovora oz. se mi ne sanja kaj bi lahko bilo. ?e se peljem po vsakodnevnih cestah (AC, HC, mestna vo?nja) je vse v najlep?em redu. Zadnji? pa sem moral nekaj km voziti po makadamski, zelo ovinkasti in dokaj strmi cesti. Tako se nekaj ?asa lepo po?asi vozim v 2. prestavi ko pa ho?em prestaviti je bilo pedalo sklopke mehko, upora ko sklopka prime skoraj ni bilo in za povrh pedalo ni sko?ilo nazaj v prvotni polo?aj ?zmeden? . Po 2 do 3 kratnem prestavljanju je bilo vse zopet tako kot mora biti. ?ez teden dni se peljem po isti poti in glej - ponovi se zgodba :whatever: . Pojma nimam kaj bi lahko bilo, saj je sicer na "normalnih" cestah vse ok, sklopka ni skurjena in avto se popolnoma normalno obna?a... Km imam 134k

Mogo?e kdo ve kaj bi lahko to bilo, ker ob?utek obakrat ni bil prav prijeten :ne vem: ?

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Napisano

V zadnjih dneh imam eno te?avo, za katero ne najdem odgovora oz. se mi ne sanja kaj bi lahko bilo. ?e se peljem po vsakodnevnih cestah (AC, HC, mestna vo?nja) je vse v najlep?em redu. Zadnji? pa sem moral nekaj km voziti po makadamski, zelo ovinkasti in dokaj strmi cesti. Tako se nekaj ?asa lepo po?asi vozim v 2. prestavi ko pa ho?em prestaviti je bilo pedalo sklopke mehko, upora ko sklopka prime skoraj ni bilo in za povrh pedalo ni sko?ilo nazaj v prvotni polo?aj ?zmeden? . Po 2 do 3 kratnem prestavljanju je bilo vse zopet tako kot mora biti. ?ez teden dni se peljem po isti poti in glej - ponovi se zgodba :whatever: . Pojma nimam kaj bi lahko bilo, saj je sicer na "normalnih" cestah vse ok, sklopka ni skurjena in avto se popolnoma normalno obna?a... Km imam 134k

Mogo?e kdo ve kaj bi lahko to bilo, ker ob?utek obakrat ni bil prav prijeten :ne vem: ?

 

Zrak ima? nekje v cevi za sklopko, in ko se zelo segreje ni pedal tak kot bi moral biti, je kot bi bil "gumijast" oziroma kot bi pritisnil v prazno. Tako da samo zrak ven spusti pa bo ql.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Zrak ima? nekje v cevi za sklopko, in ko se zelo segreje ni pedal tak kot bi moral biti, je kot bi bil "gumijast" oziroma kot bi pritisnil v prazno. Tako da samo zrak ven spusti pa bo ql.

 

Hvala za odgovor, ja to?no tak ob?utek je kot si napisal. A je za to potreben servis ali je kak?na home made varianta? :ne vem:

 

LpB

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Napisano

Hvala za odgovor, ja to?no tak ob?utek je kot si napisal. A je za to potreben servis ali je kak?na home made varianta? :ne vem:

 

LpB

 

Ti se da doma zrihtat, ne rabi? nekega hudega orodja, rabi? pa olje da ga dolije?.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Tle je se en drug problem in sicer, da je pri starih M6 dizel sklopka poddimenzionirana (faceliftana ima ze vecjo sklopko)

In tako ko pride do "mucenja" sklopke se zgodi to kar si opisal...

Pri meni recimo na smucanju pri parih vrtenj v prazno (po snegu) je zacelo smrdet in pedal je bil cist "zanic"...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

V?eraj sem bil v Gami in so pogledali kaj naj bi bilo narobe z mojo sklopko :whatever: . Posku?ajo pedal, svetijo in gledajo v ma?ino ter zraven pritiskajo sklopko in ugotovijo, da jo je treba zamenjati. Me je skoraj kap, saj ima avto komaj 134kkm. Res je, da ima zadeva na trenutke gumjast ob?utek, ?e je obremenjena in da, ko da? nogo ne?no na pedal in ga rahlo pritisne? ?uti?, da pedalo trese... O kak?nem zraku v cevi ali podobnem no?ejo niti sli?at. In seveda, da bi bila mera polna sem jaz pred dopustom... Informativna cena: Zamenjava sklopke 750?, ?e pa je zraven ?e vztrajnik(?) in ?e nekaj stvari(?) pa cca. 1400? vse skupaj ?zmeden??zmeden?:vskalo::vskalo:

Zanimivo pri vsem tem pa je, da med vo?njo niti slu?ajno ne ?utim kakr?negakoli spodrsavanja, smradu ali ?esa podobnega kar nakazuje, da je zadevo potrebno zamenjat. Avto normalno vle?e in sploh se mu na vo?nji ni? ne pozna. :ne vem:

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Napisano

ouch...not good. Mal hiter je to, razen ?e niso kilometri realni - lahko pa ti jo je Rakitna tolk prej popapala. :ne vem:

33112_1.png

Napisano

ko je ?e govora o sklopki, a je pri vseh dizelcah prve generacije 6k tako robata sklopka,

meni namre? ?e od takrat, ko sem avto kupil, neverjetno trese pri speljevanju, ?e ne speljem z malo ve? gasa...

 

pa fora je, da ko sem ?el ene 2 druge 6ke testirat, mi je to prvo padlo v oko, in pri prvi sem mislil, da mora meti milijon kilometrov, ker je bla uvo?ena...

 

no na moji 6ki se to zdaj dogaja ?e ?ez 18k km, se pravi v tem ?asu ko jo mam, pa ni ni? bolj?e in ni? slab?e

 

:(:blink:<_<

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

ne vem, jaz lahko startam brez gasa pa nc ne trese...

imam pa cca. 170.000km

 

s klanci pa ma probleme to je res...

ne vem kaksen je klanc za rakitno, ampak, ce je hujsi klanc pol je to "smrt" za nase sklopke

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

ne vem, jaz lahko startam brez gasa pa nc ne trese...

imam pa cca. 170.000km

 

s klanci pa ma probleme to je res...

ne vem kaksen je klanc za rakitno, ampak, ce je hujsi klanc pol je to "smrt" za nase sklopke

 

Rakitna je polo?na zadeva, samo se pa vle?e za popizdit.

Kuplunge pa trpijo zato ker motor nima nobene mo?i do 1500 rpm, potem pa se bolj hitro obrabi ker je pa? potrebno speljevat z ve? obrati, sploh ?e mora? speljevt v kak klanec.

Moja ima 270 kkm pa dela bp - zaenkrat.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

ne vem, jaz lahko startam brez gasa pa nc ne trese...

imam pa cca. 170.000km

 

s klanci pa ma probleme to je res...

ne vem kaksen je klanc za rakitno, ampak, ce je hujsi klanc pol je to "smrt" za nase sklopke

 

hmm... jaz pa mam cca. 80800km, mogo?e pa ?e ni not zvo?ena B)

 

?eprav ne poznam rakitne, na Roglo pa se je izredno lepo blo pelat :)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

ne vem, jaz lahko startam brez gasa pa nc ne trese...

imam pa cca. 170.000km

 

s klanci pa ma probleme to je res...

ne vem kaksen je klanc za rakitno, ampak, ce je hujsi klanc pol je to "smrt" za nase sklopke

 

 

Saj men avto ni? ne trese. Tresljaji se ?utijo samo na pedalu sklopke, pa ?e to, ?e si zelo pazljiv pri speljevanju s 1. prestavo, med vo?njo in ostalim prestavljanjem se to ne ob?uti, je pa res, da takrat hitreje prestavi?, kot pa ?e po?as testira? v 1.

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Napisano

Meni tudi ni? ne trese,samo v?asih malo ?kripa,ko jo stisnem.Verjetno je potrebno malo WD-ja.

 

Aja,v klanec pa res mora? nabijat gas,da se kam premakne.Res je verjetno pre?voh. :whatever:

 

 

Napisano

Pozdravljeni

Kot so ?e ostali svetovali se pridru?ujem mnenju, da se prvo samo odzra?i ( stro?ek zavorne teko?ine 8,34? za 1L ). Potem se lahko ?e zmeraj menja v kolikor ne bi bilo dobro.

Lep pozdrav

Napisano

Quga je model, je kaj bolj? al je isto ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Quga je model, je kaj bolj? al je isto ?

 

Meni se zdi v redu. Na pedalu je malce druga?en ob?utek, tisto tresenje o katerem sem pisal se je zmanj?alo, sicer pa tudi prej pri vo?nji nisem nikoli imel ob?utka, da bi sklopka spodrsavala ali kakorkoli nakazovala, da je kaj narobe. So me pa na servisu kar konkretno prestra?ili...

?e enkrat na, naj, naj hvala za tvoj trud in dobro voljo :bravo: Sem potola?en. Je pa res, da smo se toliko zaklepetali, da sem te pozabil vpra?ati kako je bilo na testni vo?nji... :D Kolikor razumem je sedaj po tvoje bp. :ouje:

 

?e enkrat hvala!

 

LpB

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.