Skoči na vsebino

Mazda 3 1.6 diesel


Guest Radoveden

Priporočeno sporočilo

jaz se ne hecam, moj dober prijatelj je kupil 1.6 TE SPORT z vso opremo, pa ma porabo 7-8 zdaj ?e ene 5000 km ... v?asih 8.5

 

?al se bolj malo ogla?a na forumu...

 

avto pa se pelje kot kak?en mercedez... res, mene je navdu?il :)

 

in za to kar sem povedal dam roko v ogenj... mogo?e ma Lela pa? ena redkih tako izku?njo.. kdove... jasno pa je da taka izku?nja bistveno pokvari vtis o vozilu... ampak... sja ma 3 leta garancije...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz samo ?elim da me nekdo tehtno prepri?a da kupim mazdo3 dizel... :)

ti kupi, pa te bo voz sam prepri?al ! ;):D
Ne se hecat, bencinc tudi 'prepri?a'...z visoko porabo...(baje) :angry:
Imam Mazdo 3. Tisto malenkost ve?jo porabo odtehta veselje pri vo?nji, udobnost in kvaliteta materialov v notranjosti...

 

Sme?no je prit na MAZDA forum kritizirat avte te znamke.

 

LP

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Imam Mazdo 3. Tisto malenkost ve?jo porabo odtehta veselje pri vo?nji, udobnost in kvaliteta materialov v notranjosti...

 

Sme?no je prit na MAZDA forum kritizirat avte te znamke.

 

LP

koliko je to malenkost vi?ja poraba ?

 

cifre... da vidimo ?e se je res za sekirat... :D

 

mogo?e niti ne kritizira, se pa na podlagi govoric mogo?e boji kupit avto, ker nekateri znajo srat po avtomobilih ki jih nimajo (pa ne samo po mazdi)

 

zato mu moramo dati ?imve? realnih izku?enj...

 

p/s: ?e ma? mazdo, se prijav na forum, bo? lahko kaj izku?enj doprinesel :D

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ojla ma cujte....... jaz ni da mazdo kritiziram, pac sem imela to te?avo pri bencincu.... in ne gre za to da mi ni v?ec - avto je BO?ANSKI in tudi vo?nja je WAW !!!!!!

 

Ma konec koncev ce cmo bit realisti je potrebno povedati, tudi kadar se pojavi kak problem in ne si takrat zatiskati oci.

 

Da ne gre za slab avto povejo ?e odgovori na moje pisanje "Porazna poraba" - saj je takoj jasno, da gre za napako in standard - kajti vsi odogovori, ki sem jih prejela zanikajo tako porabo!!!!!!! Tako vsaj vem, da je nekaj narobe pri mojem avtu in ni to standardna napaka, se strinja??

 

Kdor se za tak avto ne more odlocit, naj se v LJ dogovori v istem dnevu za eno urno vo?njo najprej npr. s kakim pe?ojem 300 in nekaj ali pa astro,.... in potem naj gre direkt v mazdo in naj se prova z njo pelat !!!!!!! Razlika med avti bo ocitna !!!!!!!! MAZDA prevlada..... sicer je tudi vo?nja s Toyoto Corllo primerljiva z mazdino, sam potem je le ?e stvar okusa ali avto ki je ?portnega videza (mazdo) ali klasicni avto (corollo) - ki me spominja celo na ?kodo felicijo :o)

 

Pri corolly so sede?i malenkostno pre-visoki, kar ne prispeva k tolik?nemu udobju nog za sovoznika (na dalj?i vo?nji).

 

 

Osebnih komentarjev nekaterih, pa ne bom niti komentirala, ker so cist mimo. Sorry

Veliko smeha in dobre volje - pa varno vo?njo, seveda !

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Khmmm, no, kar pa se tega 1.6 dizla ti?e, MISLIM, da je bil najprej v Fordu Focus-u T-maxu? V glavnem, prej v Fordu kot v Mazdi, se mi zdi. Saj glede na to, kaj pi?ejo v avtorevijah, nikjer ni sicer pisalo konkretno ''ta motor je prvi? zabrnel v tem in tem avtu'', sklepam iz prebiranja testov in prvi? sem ta motor zasledil ravno pri T-max-u. Zato mislim, da je to Fordov motor (saj tako je pisalo v reviji)?

Correct me if I'm wrong. Je pa bil motor hvaljen ?e takrat (cca. slabo leto nazaj).

Ja, kar se pa razlike v ceni ti?e... Vsak naj sam prera?una, pred pol leta nazaj sem bil zaprise?en dizela?, samo potem se je za?ela nafta dra?it, stane skoraj tok kot bencin, na kurilca si ne upam vozit, preve? kontrol, da o mrzlih dizlih ne govorim (pa naj bo TDI, dCi, D4D, Tdci ali karkoli, vsak je mrzel kot traktor, razlike so opazne potem). In potem je najprej padel 1.8T, ko pa sem poskusil ?e V6, je ?el od hi?e ?e drugi dizel. Ostanek denarja pa ob menjavi pa sem porabil za asfaltiranje dvori??a. :D Zdaj pa na mesec pa? malo ve? dam za gorivo, u?ivam pa neprimerno bolj. ?eprav se da tudi bencinarja var?no vozit, kot je napisal Kaalmann, samo oba moja avtomobila (1.8T in V6) kar kli?eta po priganjanju. Samo se malo umirjam. :ph34r:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Focus "C"-Max ! :)

 

ampak.... stari.... 6cilinder je ZAKON!

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

VW TDI 1.9 ima skoraj iste lastnosti kot 'mazdin' 1.6. Se majhni dizli ve? matrajo (in s tem v zvezi ve? kvarijo)? :huh:

To vprasanje je na mestu.

1.6 CD (hdi tdci, karkol) je se nov motor tko da je prezgodaj govort ce je dobr al ne.

1.9 tdi je pa legendaren motor.

Spet pa je prezgodaj (only time will tell) govort kaj je boljs: common rail ali pa crpalka-soba.

 

Dejtsvo pa je da Mazda 3 s tem motorjem je predrag. (za mal vec ze dobis mazdo 6)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Focus "C"-Max !

:ph34r::ph34r::ph34r:;););)

 

 

ampak.... stari.... 6cilinder je ZAKON!

Yep. Kako to lepo zagrgra... :rolleyes::D:) Res ga je te?ko po?asi (normalno) vozit. Saj meni. A sem res samo jaz tak?!?! Se bom potrudil ta tank, da vidim, na koliko lahko pridem s porabo. Mogo?e me bojo pa slabe (zasne?ene) ceste umirile.

 

Druga?e pa, a bi kdo vedel zagotovo, ?isto iz firbca, a je ta 1.6 dizel torej Mazdin ali Fordov?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Skozi ve? nas je 6 cilidra?ev. Js pravim ko ga enkrat ima? ga ne da? ve? od sebe.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

kak dolgi cajt brez lelice...

Kaj te tale lelica tako muci, ce smem vpra?at??
Pa ?enska v mazdi...dve lepoti skupaj...pustim se muciti... ;):P:rolleyes:
Cem rect, mazda je ziher zakon......... ma kaj pa ve? ce ne jaz v njej ?kifiram?!

:P

Veliko smeha in dobre volje - pa varno vo?njo, seveda !

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • No pol se pa pejt EV, prvo se boš tresel kje boš polnil, potem računal oddaljenost do trajekta da primerno sprazniš baterijo, no potem pa se boš spet tresel kje ga boš najbližje napolnil ko zapustiš trajekt. Sem prepričan da tudi cena prevoza ne bo enaka kot za ICE, časovno zamudno bo tole, pa še vsi čehi bodo nate s prstom kazali  lej tega k nam dela gužvo.
    • Zanimiv razplet kvalifikacij.
    • Ampak, tista proslava vsako leto na štadionih je bila za tiste čase kar paša z oči in meni kot mulcu takrat je bla všeč. Mislim, bla je vsaj veliko bolj normalna kot Eurovizija dan danes.
    • Te usmeritve je izdala Grška vlada na osnovi pobude trajektnih prevoznikov. Močno dvomim, da bi si prevozniki pljunili v lastno skledo, če ne bi bilo nekaj na tem, da na trajektih so EV-ji pač potencialna nevarnost, ki ni zanemarljiva.   pa še seznam omejitev: Prevod ukrepov, ki se nanašajo na električna in hibridna vozila pri prevozu s trajekti v Grčiji Med nakladanjem vozil z alternativnimi viri energije (AFV) je potrebno: Evidentiranje: Zabeležiti tip vozila in njegovo lokacijo na ladji ter namestiti ustrezne oznake na vidno mesto na vozilu. Preverjanje temperature baterije: Pri vseh električnih in priključnih hibridnih vozilih je treba preveriti temperaturo baterije. Obveščanje posadke: Vozniki/potniki morajo nemudoma obvestiti posadko, če prejmejo kakršno koli opozorilo ali alarm iz vozila. Omejitve pri nakladanju AFV: Električna in priključna hibridna vozila: Raven napolnjenosti baterij ne sme preseči 40 % njihove skupne zmogljivosti. Vozila z drugimi alternativnimi gorivi (UNP, zemeljski plin): Rezervoarji za gorivo ne smejo biti napolnjeni več kot 50 % njihove skupne zmogljivosti. Poškodovani sistemi napajanja, rezervoarji ali baterije: Vozila z poškodovanimi sistemi napajanja, rezervoarji ali baterijami se ne smejo nalagati, razen če so ti deli odstranjeni. Vozila, pri katerih ni jasno, ali so baterije poškodovane, se prav tako ne smejo nalagati in prevažati. Odgovornost lastnika: Odgovornost za zagotovitev, da ni poškodb na sistemu napajanja, rezervoarjih ali baterijah vozila, je izključno na strani lastnika vozila. Dodatni varnostni ukrepi: Upoštevanje teže pri zlaganju: Pri zlaganju vozil je treba upoštevati njihovo težo, zlasti pri električnih vozilih, ki so v povprečju 25 % težja od običajnih vozil. CCTV nadzor: Vozila AFV je treba nalagati na območjih z neoviranim CCTV nadzorom. Prezračevanje: Med nakladanjem/razkladanjem in med plovbo je treba zagotoviti delovanje sistema umetnega prezračevanja nakladalnega prostora (če gre za zaprt prostor za tovor ro-ro ali posebno kategorijo, kot je določeno v Direktivi 2009/4/ES). Prednostno nalaganje na odprtih prostorih: Vozila je treba prednostno nalagati na odprtih prostorih, če so taki prostori na voljo in je to praktično in izvedljivo.
    • Poglej tam od 37:30 pa sploh ni govora o bateriji ampak nek pretvornik in to na letniku 2016 in kasnejših. Zadeva zagori in del stane preko 4 jurje, če pa oni zrihtajo pa 1800€.   Ker tako rad naštevaš je popravljanje je servis EV motorja 1500€, baterije 1500€, tega konverterja 1800€. Pa to so popravila z rabljenimi komponentami, ker če se gre na novo je cena krat 3. Vse našteto pri dizlu se popravlja z novimi deli pa prideš tam nekje v območje popravil komponent EV-jev z rabljenimi deli.   Ampak kaj je pa najbolj pomembno. ZA ICE imaš servisov veliko , tudi specializiranih za DPF pa turbine, injektorje itd. Tukaj pa model pove, da so v Evropi samo trije taki, ki se s tem ukvarjajo. Se pravi ni ne tradicije ne razpršenosti znanja. Enostavno si ali prisiljen na uradnem servisu menjat po astronomskih cenah ali pa iskat med temi tremi ali boš lahko poservisiral svojo težavo.   Bom povedal še 1x - za lastništvo EV-ja je tko kot praviš, čim manj moraš razmišljat in verjet v srečo, da bo vse OK. Enostavno moraš biti zelo velik optimista (eni bi sicer rekli nekaj drugega) in računat na to, da boš šel lepo brez pretresov skozi lastništvo EV-ja. A bo kdaj bolje? Verjetno da ja, ampak zdaj se še vedno orje ledino, ker EV zgodba pri večini proizvajalcev sploh še nima tradicije oziroma pri novih firmah je nikoli sploh še ni imela.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.