Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Furam se v kranj do kolega pa mi po tem ko smo se ustavili crknejo prednje lampe , ok jih startam rocno na knof v kabini , pa grejo gor in gorijo , fino , hocem nadaljevati pot , pa ugotovim da mi ne dela osvetlitev armaturke, nakar me se kolega opozori da mi ne delajo zadnje lu?i.Odprem varovalke v kabini , evo varovalka 15A pregorena , zamenjam , mi jo skuri u sekundi k przgem luci na open.Moja domneva je da je neki narobe z motorcki za pop-up lampe. ker ko se te uzdignejo , jo skuri, kokr sm do zdj opazu , se je komu ze kej tazga zgodl ?

Napisano

Identi?en problem sm meu na bgjki, neki je blo narobe zvezan pr lu?er, sam nism dau n? rihtat ker bi ra?un od elektri?arja presegu vrednost avta (n? ni biu vredn) :D

Mislm pa da ni neka huda napaka. Usak ?tromar zna pogledat kaj je narobe, zapel se do enga pa naj pove mnenje.

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

res sm en lame stromar , kajti menga ne rata zrihtat :/

 

 

hvala nisde

Napisano

tista je uredu , ker luci mi na gumb uzdigne (samo uzdig) pa prizge tut, sm prisel nakonc do sklepa da je vrjetno tale salter u kabini levo od volana za luci gor dol +pozicijske+kratke

Napisano

pelu na servis, in kaj je blo ? , avtoradio je mel kratek stik , k gre na isto varovalko , mislm kriza.

 

Ma kdo shemo elektrike kaj gre kam (v bodoce bi prov prsl) pa ksn service manual za 323f bg.

 

Namrec trenutno sm ponosn lastnik 2 mazd 323f bg :)

 

eno sem dobil za dele zraven pa je skor da bolsa od moje , samo za zrihtat je ker je stala 3 leta , jo grem ob prilki pofotkat.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • A to je "trust me bro" trditev?
    • Ja verjetno bo treba odbiti 70k, da bo top zadeva. Če bi avto v roku 2 let padel na 40k, bi me zanimal, ker je dober paket, pa sem vedno vpil, da BMW ne bo pri hiši.
    • Mi smo imeli na preizkušnji mini-dinota z ročnim menjalnikom. Non 4x4.  Razlika na enaki poti,  enaka hitrost je bila cca 1 liter. Vedeti moramo,da x motor deluje po podobnem principu kot dizel motor. Od tod je normalno ,da je tudi manjša poraba.  Primerjal sem porabo cx30 z 6-ko dizelco (ok,6-ka je večja in težja) in je poraba vedno (na enakih poteh)  približno enaka. Po mestu pa jo cx 30 celo šiša z manjšo porabo.
    • Zato pa sem vzel 16" in nekaj privarčeval tudi na gumah.  Na prejšnjem avtu sem tudi imel 16" pozimi in 18" poleti.  Pa 16" platišča so imela plastične pokrove. 😄 Torej običajna jeklena platišča.    -----   Kakšna je razlika v končni hitrosti med X186 in G140, nisem gledal...?   LP    
    • Veliko bolj kot to se pozna ali je automatic ali manual in ali je 2WD ali 4WD. Zato imam tukaj občutek, da se vse preveč meša jabolka in hruške. Razlika v porabi med dinotom in iksom je verjetno precej minimalna in se meri v decilitrih. Med 2WD ročni menjalnik in 4WD automatic pa je verjetno res liter razlike, če ne celo več. Sploh pri iksu je ta razlika celo večja, kot pri dinotu, saj se avtomatski menjalnik bolje znajde z večjim navorom, kot pa s potrebo po višjih obratih.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.