Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zadnji? mi je ?la xsenonka. Kolega jo pregleda in pravi, da je v?igalna tuljava fu?. Sem jo zamenjal(celo lu?), sto?ek 511?- zavarovalnica Maribor, ampak lu? ne dela, je trebalo ?e menjat ra?unalnik 175? (dobil rabljenega, ?e modificiranega 70?- po FL so drugi ra?unalniki, ker do FL so se preve? kvarili in so ve?ino mogli pod garancijo menjat). Pri popravilu xsenonke mi ugotovi, da te?e hladilnik turbine- spet serijska napaka. Stro?ek material+ delo 900-1000?. Mi je kolega zrihtal, da so mi menjali pod garancijo, ?eprav je avto ?e prestar.

Grem na dopust, pa mi crkne zaklepanje na ?oferovi strani, tak da sem mel avto na Hrva?kem celi dopust odklenjen. V pondelek bomo vidli kaj je tu narobe, pa za servis pri 120000 km se moram zmenit.

Spet bodo rde?e ?tevilke nekaj mescov.

Napisano

Zadnji? mi je ?la xsenonka. Kolega jo pregleda in pravi, da je v?igalna tuljava fu?. Sem jo zamenjal(celo lu?), sto?ek 511?- zavarovalnica Maribor, ampak lu? ne dela, je trebalo ?e menjat ra?unalnik 175? (dobil rabljenega, ?e modificiranega 70?- po FL so drugi ra?unalniki, ker do FL so se preve? kvarili in so ve?ino mogli pod garancijo menjat). Pri popravilu xsenonke mi ugotovi, da te?e hladilnik turbine- spet serijska napaka. Stro?ek material+ delo 900-1000?. Mi je kolega zrihtal, da so mi menjali pod garancijo, ?eprav je avto ?e prestar.

Grem na dopust, pa mi crkne zaklepanje na ?oferovi strani, tak da sem mel avto na Hrva?kem celi dopust odklenjen. V pondelek bomo vidli kaj je tu narobe, pa za servis pri 120000 km se moram zmenit.

Spet bodo rde?e ?tevilke nekaj mescov.

 

Glede xenonk imam podobne enake te?ave kot ti in vem da samo dnar vle?ejo. ?e bi vse na uradnem servisu menjaval brez garancije, sem izra?unal, da bi me ena xenonka z vsem kar zraven spada stala 10% avta (imam 2003 letnik). To pa ni ve? normalno. Moj naslednji avto definitivno ne bo mazda, ravno zaradi stro?kov servisiranja. Druga?e sem z njenimi lastnosmi vo?nje zadovoljen, samo kar je preve? je pa preve?. Aja servis pri 120.000 cca. 1.100 eur. Pak kamion servisiram al kaj?

 

Tak zdaj sem se spucal in grem dalje:)

Napisano

Zadnji? mi je ?la xsenonka. Kolega jo pregleda in pravi, da je v?igalna tuljava fu?. Sem jo zamenjal(celo lu?), sto?ek 511?- zavarovalnica Maribor, ampak lu? ne dela, je trebalo ?e menjat ra?unalnik 175? (dobil rabljenega, ?e modificiranega 70?- po FL so drugi ra?unalniki, ker do FL so se preve? kvarili in so ve?ino mogli pod garancijo menjat). Pri popravilu xsenonke mi ugotovi, da te?e hladilnik turbine- spet serijska napaka. Stro?ek material+ delo 900-1000?. Mi je kolega zrihtal, da so mi menjali pod garancijo, ?eprav je avto ?e prestar.

Grem na dopust, pa mi crkne zaklepanje na ?oferovi strani, tak da sem mel avto na Hrva?kem celi dopust odklenjen. V pondelek bomo vidli kaj je tu narobe, pa za servis pri 120000 km se moram zmenit.

Spet bodo rde?e ?tevilke nekaj mescov.

 

Ja,?al mi je,da ima? toliko nev?e?nosti z njo.Kaj ?mo,ni? ni ve? tako dobro kot neko?,ne? :ne vem:

 

 

Napisano

Ja,?al mi je,da ima? toliko nev?e?nosti z njo.Kaj ?mo,ni? ni ve? tako dobro kot neko?,ne? :ne vem:

 

z mojo 14 let staro ni ni? narobe (tok tok) :D:D:D:D

Icewoman is here!
Napisano

Ja,?al mi je,da ima? toliko nev?e?nosti z njo.Kaj ?mo,ni? ni ve? tako dobro kot neko?,ne? :ne vem:

 

Saj sem ?e razmi?ljal o prodaji, ampak vsi problemi so serijske napake, ki so jih pri nas, v Avsriji in Nem?iji zrihtali pod garacijo. Italjani pa poleg dalj?e garancijske dobe tega ne naredijo. Tega ne zastopim, ampak skoz to morem it, pol pa ?e bo. Vlki servis me pride okoli 650? z vsemi ogrginal deli- pri kolegu. Tudi drugi avti istega razreda niso ni? kaj cenej?i, ne pri servisih, kakor tudi ne pri ostalih popravilih.

Tak da, ko bo to vse zrihtano, bom vedo kaj mam. Pri kerem drugem bi mogo?e spet mogo skoz vse to it.

Ko sem mel reno 11, sem letno menjal dve polosovini, mese?no sem vsaj dve ?arnici menjal, pa gumice na stabilizatoru so ?le ko za stavo, da o kon?nikih ne govorim. Pa nobene opreme ni mel. Pa renojovi deli so tudi dragi ko pes.

Jaz sem z mazdo zadovolen, pa ?e forum je 1A.

lp

Napisano

Saj sem ?e razmi?ljal o prodaji, ampak vsi problemi so serijske napake, ki so jih pri nas, v Avsriji in Nem?iji zrihtali pod garacijo. Italjani pa poleg dalj?e garancijske dobe tega ne naredijo. Tega ne zastopim, ampak skoz to morem it, pol pa ?e bo. Vlki servis me pride okoli 650? z vsemi ogrginal deli- pri kolegu. Tudi drugi avti istega razreda niso ni? kaj cenej?i, ne pri servisih, kakor tudi ne pri ostalih popravilih.

Tak da, ko bo to vse zrihtano, bom vedo kaj mam. Pri kerem drugem bi mogo?e spet mogo skoz vse to it.

Ko sem mel reno 11, sem letno menjal dve polosovini, mese?no sem vsaj dve ?arnici menjal, pa gumice na stabilizatoru so ?le ko za stavo, da o kon?nikih ne govorim. Pa nobene opreme ni mel. Pa renojovi deli so tudi dragi ko pes.

Jaz sem z mazdo zadovolen, pa ?e forum je 1A.

lp

 

Ja,ma? prav.Tudi meni so zamenjali xenon v garanciji in je mir.Imam pa zdaj trenutno cirkus z EGR ventilom.

Vse bolj se mi zdi,da ni druge,kot ga menjat.Tudi pri meni je z Mazdo napram P306 prava malenkost z popravili.

Tam ni da ni stvari,ki je nisem menjal...in o ve?krat. :P

 

 

Napisano

Glede xenonk imam podobne enake te?ave kot ti in vem da samo dnar vle?ejo. ?e bi vse na uradnem servisu menjaval brez garancije, sem izra?unal, da bi me ena xenonka z vsem kar zraven spada stala 10% avta (imam 2003 letnik). To pa ni ve? normalno. Moj naslednji avto definitivno ne bo mazda, ravno zaradi stro?kov servisiranja. Druga?e sem z njenimi lastnosmi vo?nje zadovoljen, samo kar je preve? je pa preve?. Aja servis pri 120.000 cca. 1.100 eur. Pak kamion servisiram al kaj?

 

Tak zdaj sem se spucal in grem dalje:)

 

Gorenjci to druga?e porihtamo. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.