Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zadnji? mi je ?la xsenonka. Kolega jo pregleda in pravi, da je v?igalna tuljava fu?. Sem jo zamenjal(celo lu?), sto?ek 511?- zavarovalnica Maribor, ampak lu? ne dela, je trebalo ?e menjat ra?unalnik 175? (dobil rabljenega, ?e modificiranega 70?- po FL so drugi ra?unalniki, ker do FL so se preve? kvarili in so ve?ino mogli pod garancijo menjat). Pri popravilu xsenonke mi ugotovi, da te?e hladilnik turbine- spet serijska napaka. Stro?ek material+ delo 900-1000?. Mi je kolega zrihtal, da so mi menjali pod garancijo, ?eprav je avto ?e prestar.

Grem na dopust, pa mi crkne zaklepanje na ?oferovi strani, tak da sem mel avto na Hrva?kem celi dopust odklenjen. V pondelek bomo vidli kaj je tu narobe, pa za servis pri 120000 km se moram zmenit.

Spet bodo rde?e ?tevilke nekaj mescov.

Napisano

Zadnji? mi je ?la xsenonka. Kolega jo pregleda in pravi, da je v?igalna tuljava fu?. Sem jo zamenjal(celo lu?), sto?ek 511?- zavarovalnica Maribor, ampak lu? ne dela, je trebalo ?e menjat ra?unalnik 175? (dobil rabljenega, ?e modificiranega 70?- po FL so drugi ra?unalniki, ker do FL so se preve? kvarili in so ve?ino mogli pod garancijo menjat). Pri popravilu xsenonke mi ugotovi, da te?e hladilnik turbine- spet serijska napaka. Stro?ek material+ delo 900-1000?. Mi je kolega zrihtal, da so mi menjali pod garancijo, ?eprav je avto ?e prestar.

Grem na dopust, pa mi crkne zaklepanje na ?oferovi strani, tak da sem mel avto na Hrva?kem celi dopust odklenjen. V pondelek bomo vidli kaj je tu narobe, pa za servis pri 120000 km se moram zmenit.

Spet bodo rde?e ?tevilke nekaj mescov.

 

Glede xenonk imam podobne enake te?ave kot ti in vem da samo dnar vle?ejo. ?e bi vse na uradnem servisu menjaval brez garancije, sem izra?unal, da bi me ena xenonka z vsem kar zraven spada stala 10% avta (imam 2003 letnik). To pa ni ve? normalno. Moj naslednji avto definitivno ne bo mazda, ravno zaradi stro?kov servisiranja. Druga?e sem z njenimi lastnosmi vo?nje zadovoljen, samo kar je preve? je pa preve?. Aja servis pri 120.000 cca. 1.100 eur. Pak kamion servisiram al kaj?

 

Tak zdaj sem se spucal in grem dalje:)

Napisano

Zadnji? mi je ?la xsenonka. Kolega jo pregleda in pravi, da je v?igalna tuljava fu?. Sem jo zamenjal(celo lu?), sto?ek 511?- zavarovalnica Maribor, ampak lu? ne dela, je trebalo ?e menjat ra?unalnik 175? (dobil rabljenega, ?e modificiranega 70?- po FL so drugi ra?unalniki, ker do FL so se preve? kvarili in so ve?ino mogli pod garancijo menjat). Pri popravilu xsenonke mi ugotovi, da te?e hladilnik turbine- spet serijska napaka. Stro?ek material+ delo 900-1000?. Mi je kolega zrihtal, da so mi menjali pod garancijo, ?eprav je avto ?e prestar.

Grem na dopust, pa mi crkne zaklepanje na ?oferovi strani, tak da sem mel avto na Hrva?kem celi dopust odklenjen. V pondelek bomo vidli kaj je tu narobe, pa za servis pri 120000 km se moram zmenit.

Spet bodo rde?e ?tevilke nekaj mescov.

 

Ja,?al mi je,da ima? toliko nev?e?nosti z njo.Kaj ?mo,ni? ni ve? tako dobro kot neko?,ne? :ne vem:

 

 

Napisano

Ja,?al mi je,da ima? toliko nev?e?nosti z njo.Kaj ?mo,ni? ni ve? tako dobro kot neko?,ne? :ne vem:

 

z mojo 14 let staro ni ni? narobe (tok tok) :D:D:D:D

Icewoman is here!
Napisano

Ja,?al mi je,da ima? toliko nev?e?nosti z njo.Kaj ?mo,ni? ni ve? tako dobro kot neko?,ne? :ne vem:

 

Saj sem ?e razmi?ljal o prodaji, ampak vsi problemi so serijske napake, ki so jih pri nas, v Avsriji in Nem?iji zrihtali pod garacijo. Italjani pa poleg dalj?e garancijske dobe tega ne naredijo. Tega ne zastopim, ampak skoz to morem it, pol pa ?e bo. Vlki servis me pride okoli 650? z vsemi ogrginal deli- pri kolegu. Tudi drugi avti istega razreda niso ni? kaj cenej?i, ne pri servisih, kakor tudi ne pri ostalih popravilih.

Tak da, ko bo to vse zrihtano, bom vedo kaj mam. Pri kerem drugem bi mogo?e spet mogo skoz vse to it.

Ko sem mel reno 11, sem letno menjal dve polosovini, mese?no sem vsaj dve ?arnici menjal, pa gumice na stabilizatoru so ?le ko za stavo, da o kon?nikih ne govorim. Pa nobene opreme ni mel. Pa renojovi deli so tudi dragi ko pes.

Jaz sem z mazdo zadovolen, pa ?e forum je 1A.

lp

Napisano

Saj sem ?e razmi?ljal o prodaji, ampak vsi problemi so serijske napake, ki so jih pri nas, v Avsriji in Nem?iji zrihtali pod garacijo. Italjani pa poleg dalj?e garancijske dobe tega ne naredijo. Tega ne zastopim, ampak skoz to morem it, pol pa ?e bo. Vlki servis me pride okoli 650? z vsemi ogrginal deli- pri kolegu. Tudi drugi avti istega razreda niso ni? kaj cenej?i, ne pri servisih, kakor tudi ne pri ostalih popravilih.

Tak da, ko bo to vse zrihtano, bom vedo kaj mam. Pri kerem drugem bi mogo?e spet mogo skoz vse to it.

Ko sem mel reno 11, sem letno menjal dve polosovini, mese?no sem vsaj dve ?arnici menjal, pa gumice na stabilizatoru so ?le ko za stavo, da o kon?nikih ne govorim. Pa nobene opreme ni mel. Pa renojovi deli so tudi dragi ko pes.

Jaz sem z mazdo zadovolen, pa ?e forum je 1A.

lp

 

Ja,ma? prav.Tudi meni so zamenjali xenon v garanciji in je mir.Imam pa zdaj trenutno cirkus z EGR ventilom.

Vse bolj se mi zdi,da ni druge,kot ga menjat.Tudi pri meni je z Mazdo napram P306 prava malenkost z popravili.

Tam ni da ni stvari,ki je nisem menjal...in o ve?krat. :P

 

 

Napisano

Glede xenonk imam podobne enake te?ave kot ti in vem da samo dnar vle?ejo. ?e bi vse na uradnem servisu menjaval brez garancije, sem izra?unal, da bi me ena xenonka z vsem kar zraven spada stala 10% avta (imam 2003 letnik). To pa ni ve? normalno. Moj naslednji avto definitivno ne bo mazda, ravno zaradi stro?kov servisiranja. Druga?e sem z njenimi lastnosmi vo?nje zadovoljen, samo kar je preve? je pa preve?. Aja servis pri 120.000 cca. 1.100 eur. Pak kamion servisiram al kaj?

 

Tak zdaj sem se spucal in grem dalje:)

 

Gorenjci to druga?e porihtamo. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.