Skoči na vsebino

Mazda5 110TX vs. S-Max 2.0TDCi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Tukaj vam napi?em eno primerjavo med zgoraj omenjenima voziloma, ki sem jih dobro stestiral, tako mal za informacijo (enega si lastim, drugega uporabljam slu?beno).

 

MOTOR = zmaga za Mazdo

Motor v mazdi je ti?ji, hrup z obrati ne nara??a preob?utno, se hitreje ogreje, avto v drugi pri po?asnem speljevanju ne ugasne tako hitro. Na AC hrup vetra preglasi motor.

 

S-max ima precej bolj?o zvo?no izolacijo in zato je znotraj ti?ji, predvsem pri vi?jih hitrostih (dvojno tesnenje), se pa sli?i motor, ki nad 2500 obrati malce bobni. Menjalnik je v Fordu hitrej?i. Glede na to da ima Mazda 110 in S-max 140 konjev je S-max zmogljivej?i, je pa S-max tudi 200 kg te?ji. S-max porabi pri enakem re?imu 0.5 do liter ve?, mu pa potovalni ra?unalnik hitro in to?neje deluje, medtem ko je v mazdi ta bolj za okras. Na Fordovem ra?unalniku lahko nastavi? kar precej zadev tudi sicer (dodaten grelec, opozorila ...)

 

VO?NJA = 1:1

oba se dobro peljeta, itak sta oba na Fordovih podvozjih, volan daje dober ob?utek pri obeh, v S-maxu je ?e malo tr?i, sedi se zelo dobro v obeh. Zaparkiranje je Mazda5 ?e ravno prave velikosti in z lahkoto pre?ivi? brez senzorjev, medtem ko je S-max ?e kar glomazen, tako po dol?ini kot po ?irini in na?a parkirna mesta so mu ?e kar majhna.

 

NOTRANJOST = 1:1

Mazda ima ve? uporabnih predalov, nekoliko natan?nej?o izdelavo, Ford pa ima bolj?e materiale. Z vi?jo stopnjo opreme S-max ?e kar presti?no izgleda, medtem ko pri Mazdi ne more? individualno opremljati avta kot pri Fordu (na voljo je vse, le izbira barv za zunaj in noter ni bogvekaj). Pri mazdi ima? skoraj vedno isto trdo plastiko noter.

Zadaj ima S-max tri manj?e sede?e z ogromno prostora za noge, medtem ko je nad glavami ca. 5cm manj prostora zaradi spu??ajo?e strehe kot v Mazdi. Drsna vrata so neprimerno prakti?nej?a.

 

STRO?KI = 1:0 za Mazdo

Ford je dra?ji pri zavarovanju, gumah (min 16 col, 215/60), pri gorivu ?e najmanj, nakupna cena pa je lahko zelo blizu, saj se da dogovoriti za zelo dobro ceno, zato sem tudi dal primerjavo.

 

Best buy je definitivno Mazda in tudi racionalnej?a odlo?itev, sam pa se raj?i vozim v S-maxu.

 

?e denar ni ovira, izbere? ?e 2.2 biturbo dizel in si zmagal. Menda bo ta motor na voljo kmalu tudi v CX-7 ... Nikakor pa ni dobra izbira S-max 1.8 TDCi, ki je veliko preglasen, da bi ga prena?al. Sem ljubitelj dizlov, ?e so dovolj tihi, sicer pa ne.

Napisano

Bom sproti ?e kaj napisal, ?e bo zanimivo - kot na primer:

>> klima v Fordu je dvopodro?na, vendar se v mazdi bolj neopazno odziva, mazda ima ECO mode, ki deluje avtomatsko, pri Fordu mogo?e tudi, vendar ni videti

>> motor v fordu ima ve?jo zakasnitev kot mazdin, ko ga pohodi?

>> pri 180km/h na AC je ob?utek v S-maxu za razred bolj?i

 

Glede zanesljivosti bom pa tudi poro?al, kako se Ford dr?i, za Mazdo tu ni treba pisat, ker ni kaj pisat

Napisano

?e denar ni ovira, izbere? ?e 2.2 biturbo dizel in si zmagal. Menda bo ta motor na voljo kmalu tudi v CX-7 ... Nikakor pa ni dobra izbira S-max 1.8 TDCi, ki je veliko preglasen, da bi ga prena?al. Sem ljubitelj dizlov, ?e so dovolj tihi, sicer pa ne.

 

Jaz imam 1,8TDCi pa se mi ne zdi ni? kaj bolj glasen kot 2.0TDCi...
Napisano

Jaz imam 1,8TDCi pa se mi ne zdi ni? kaj bolj glasen kot 2.0TDCi...

 

Oba brundata in se sli?ita, ker je vetra zelo malo, da bi motor preglasil, predvsem na AC - vendar pa se 2.0 vrti pri isti hitrosti v isti prestavi z nmi?jimi obrati. 2.0 je pri 140 v 6. prestavi malo nadle?en, potem pa se umiri, vem pa da ima 1.8 pri enih slabih 3000 obratih izjemno nadle?no resonanco, mogo?e je to slu?ajno, Ko sem testiral sem vozil sem dva 1.8 in je2.0 druga pesem, to je potrdil tudi sodelavec, i ?aka mondeota. Razlika je tudi v turbo luknji in navoru, 2.0 je prijetnej?i in veliko pro?nej?i.

 

Zdaj ko sem se navozil ?e enih 2 tiso? km in avto bolje poznam, lahko re?em da med podobnimi (enoprostorci) nima konkurence pri dinamiki vo?nje - podvozje, volan in kar vabi k divjanju po ovinkih...

Napisano

Oba brundata in se sli?ita, ker je vetra zelo malo, da bi motor preglasil, predvsem na AC - vendar pa se 2.0 vrti pri isti hitrosti v isti prestavi z nmi?jimi obrati. 2.0 je pri 140 v 6. prestavi malo nadle?en, potem pa se umiri, vem pa da ima 1.8 pri enih slabih 3000 obratih izjemno nadle?no resonanco, mogo?e je to slu?ajno, Ko sem testiral sem vozil sem dva 1.8 in je2.0 druga pesem, to je potrdil tudi sodelavec, i ?aka mondeota. Razlika je tudi v turbo luknji in navoru, 2.0 je prijetnej?i in veliko pro?nej?i.

 

Zdaj ko sem se navozil ?e enih 2 tiso? km in avto bolje poznam, lahko re?em da med podobnimi (enoprostorci) nima konkurence pri dinamiki vo?nje - podvozje, volan in kar vabi k divjanju po ovinkih...

 

Odvisno kolk km je imel 1.8. Moj je bil na za?etku ful zamorjen in zelo "nepro?en". Sedaj pri 5k, pa dela veliko bolje. Ko sem jaz testiral, je bila najve?ja razlika v prid 2.0 nad 3000 obrati. Ima pa 1,8 ve?ji navor v ni?jih obratih. Pa? razlika 8/16 ventilska tehnika. Moj gre ?e na ?ipanje, tk da bo mo?i in navora preko glave za na?e omejitve. ?e koga zanima za kaj sem se odlo?il za 1,8:

 

Prednosti 1,8 pred 2,0:

- ni?ji premijski razred pri pla?ilu cestnine

- ni?ji premijski razred pri pla?ilu osnovnega zavarovanja (ob min. razliki pri mo?i)

- 2000? ni?ja izhodi??na cena

- vi?ji navor v ni?jih obratih

 

Slabosti 1,8 pred 2,0:

- jermen (potreba po velikem servisu)

- konec veselja pri 3000 obratih

 

Je pa to res avto, ki te vabi k divjanju ?ez ovinke. No, ?e bi danes kupoval, bi vzel 2,2TDCI :ljubezen:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ne to z modelom, debata naprej o izvedbi napada. Moje mnenje, kot sem napisal - svoboda govora ima svoje meje, tudi Hitlerja bi bilo dobro tam okrog leta 39, 40 pihniti, pa je tudi začel za govornim odrom. Stojim za to izjavo. Trumpu se pa tudi naj malo hlače zatresejo, verjetno je že marsikateri metek v saržerju in čaka na pravi trenutek. Kar sejejo z besedami, to naj tudi žanjejo.   Kako določiti mejo svobode govora? To dragi moji, je pravo vprašanje.
    • Nesreča pri delu: 59-letnik umrl v eksploziji med menjavo olja na vozilu WWW.RTVSLO.SI V ponedeljek dopoldne se je v enem izmed podjetij na območju ljubljanskih Most zgodila nesreča pri delu, v kateri je umrl 59-letni moški. Po prvih podatkih policije je umrl zaradi tlačne eksplozije...   Hudiča no..
    • Dolgo časa nazaj sem imel, dobre gume, ampak mehke...jaz jih nisem imel več kot 3 sezone....
    • Danes, 15.septembra jedel prvi kostanj nabran v gmajni za hišo. Tole globalno segrevanje je ful OK da ni treba več čakat na slano (pozebo).  
    • Res ne razumem zakaj enim ni všeč to, da se nekateri razumemo na ostrostrelstvo.   Uglavnem, 130m je strel z bližine, za natreniranega je to tik pred nosom, enostavno ne moreš zgrešit pa če maš en promil v krvi. Na primerljivo razdaljo (ok, 110m) smo nekoč streljali, in tudi kaj zadeli s pištolo (škorpijon).        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.