Skoči na vsebino

Pok in ogenj iz auspuha

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Zadnji? sem na sre?anju mazd videl eno hondo (verjetno smo jo vsi) ki ji je pri izpu?nem loncu sekal ven ogenj in mo?no pokalo pa me zanima kako je to narejeno in kdo to dela pa vsaj koliko pribli?no to stane. Sli?al sem da je to tam nekje okoli 600 ?...

 

Hvala za va?e odgovore :D

Napisano

:blink:

Zadnji? sem na sre?anju mazd videl eno hondo (verjetno smo jo vsi) ki ji je pri izpu?nem loncu sekal ven ogenj in mo?no pokalo pa me zanima kako je to narejeno in kdo to dela pa vsaj koliko pribli?no to stane. Sli?al sem da je to tam nekje okoli 600 ?...

 

Hvala za va?e odgovore :D

 

Looooool. :hohoho: Ve? tisti nima tisto pokanje kar za okras. :whatever: On ima notri turbino in preprogramiran ra?unalnik. ?e bi poslu?al njegov interviju bi sli?al v ?em je hec. To je neke sorte blokada oziroma launch control. Tip aktivira launch control pohodi gas in blokada je naprimer pri 4000 obratih. Ker pa je blokada narejena tako, da vzame iskro, bencina pa ne gre ta bencin samo ?ez cilinder v avspuh kjer pa zaradi vro?ine (turbine in avspuha) eksplodira.

 

Lahko pa nabavi? prav namenski launch control imenovan Bee R Rev Limiter ki stori to?no to. Koliko je zadeva zdrava za avspuh in (morebitno) turbino pa ne vem. :P Je pa vpra?anje, ?e bi tebi na navadnem neturbo motorju metalo toliko ognja oziroma bi moral imeti prej fajn segret avspuh.

 

Druga (ghetto) varianta je pa (ponovno) odkrita topla voda. Luknja na koncu zadnjega lonca oziroma celo na koncu cevi iz zadnjega lonca. Notri pri?raufa? en ?rauf ki je na koncu pobru?en v konus, da se konica prej in fajn segreje. No in ko se segreje, se ti ves neizgoren bencin vname ?isto na koncu zaradi ?esar ima? za sabo metrske ognje. Spet ne vem kako bi to delalo na navadnem neturbo motorju vem pa, da na turba?ih z blow off ventilom dela odli?no saj ko pre?alta?, MAF zazna da gre zrak noter, v resnici ga BOV spu??a pred motorjem ven, ra?unalnik pa vseeno dozira bencin v motor zaradi ?esa gre spet bencin v avspuh in babababa BANG! Sem videl ?e lepe plamen?ke na youtube samo s tem sistemom. :P

 

Tretja varianta je pa namenski flame thrower s plinsko jeklenko in vsem pripadajo?im. :hohoho: In, da se razumemo to se celo prodaja samo iskati se mi pa zdajle res ne da, ker sem ?e v slu?bi.

 

PS: in ni bilo sre?anje Mazd ampak JAP Meet.

Napisano

Zadnji? sem na sre?anju mazd videl eno hondo (verjetno smo jo vsi) ki ji je pri izpu?nem loncu sekal ven ogenj in mo?no pokalo pa me zanima kako je to narejeno in kdo to dela pa vsaj koliko pribli?no to stane. Sli?al sem da je to tam nekje okoli 600 ?...

 

Hvala za va?e odgovore :D

 

to dela skoraj pri vsakem avtu,z malo vec konji samo moras znat kdaj gas dat in spustit,mojemu kolegu plavi streli aka meglic symon pozna je na prejsnem vti-u(pac spet honda)seakal ogenj kar vredi vun in pokalo in je imel se serijski izpuh gori razen pac neki nastavek zasvasan :jupiii:

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

?e nima? INOX freeflow izpuha pozabi :D to je prvo

 

poleg vseh variant ste pozabli opisat anti-lag oz. tako imenovani "bang"

 

:D

 

je pa nooor filing ja :ouje::ouje::ouje:

:)
Napisano

Ja pa seveda to kar je rekel BOBI. Nekaterim ?e serijsko dosti poka, ?e samo odstrani? vse lonce ali pa vsaj katalizator. Yavarye je rekel, da je na bratovi VTI metalo ogenj (na visokih obratih pri pravilnem ?altanju) ne ?e samo zato ker ni bilo katalizatorja.

Pa ?e en (gheto) stil je pa to, da odvzame? v?ig kar s klju?em potem pa spet pri?ge?. :hohoho:

Da se marsikaj samo vpra?anje je koliko se spla?a zaradi zdravja motorja in avspuha. :blink:

Napisano

Majstri ki se na to bolj spoznajo (beri on tip ko je naredo Hondo Integro turbo) je reko, da s tem ne uni?uje? motorja, ?e uporablja? v mejah normale (recimo do 5s skupaj) in se zadeve ne za?enjajo pregrevati (ventili itd).

 

Kar se ti?e izpuha, pa itak more? met nekega freeflow, novega, ker druga? bi ti dobesedn dol padu. :D

 

To, kar si ti vido, je biu verjetn launch control. Napi? to not na youtube pa u?ivi :D

:)
Napisano

heh... tole pokanje pa ogenj sem jaz mel pri serijski MX-3 V6 :)

 

v vi?jih obratih pri ?altanju je kar ve?krat po?ilo zadaj :)

 

je reko sodelavec enkrat, ko sva se zjutraj v slu?bo peljala, da se ni ve? upal za manno peljat :)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Saker tud to dela, samo ga je potrebno prej "malo" ogreti. :bravo:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Uf sedaj sem se spomnil. Ko sem imel (po nesre?i) odklopljen senzor lopute plina je tut men ene parkrat na AC pri ?altanju vrglo ogenj ven iz avspuha (pri?a sta bila Zelc in Marko ?e se prav spomnim). :bravo: Kr ?koda, da gre, bi mogu naredit INOX freeflow avspuh pa magar ?e ?rauf na koncu pa spet odklopit, potem bi mi polmetrski ognji ne uidejo. B) Ah ja bom pa na SXu probal enkrat... :P

Napisano

Sam ti ognji so minimalni, napram tistemu pravemu :D Najbol hud je bang, potem launch control ter flatshift (to je tak al tak enako), potem pa vse ostalo...tist je bol zanemarljivo :P

 

Potrebno je pa pribli?no tole:

post-318-1221768325_thumb.jpg

post-318-1221768353_thumb.jpg

post-318-1221768365_thumb.jpg

post-318-1221768375_thumb.jpg

:)
Napisano

:blink:

Looooool. :hohoho: Ve? tisti nima tisto pokanje kar za okras. :whatever: On ima notri turbino in preprogramiran ra?unalnik. ?e bi poslu?al njegov interviju bi sli?al v ?em je hec. To je neke sorte blokada oziroma launch control. Tip aktivira launch control pohodi gas in blokada je naprimer pri 4000 obratih. Ker pa je blokada narejena tako, da vzame iskro, bencina pa ne gre ta bencin samo ?ez cilinder v avspuh kjer pa zaradi vro?ine (turbine in avspuha) eksplodira.

 

Lahko pa nabavi? prav namenski launch control imenovan Bee R Rev Limiter ki stori to?no to. Koliko je zadeva zdrava za avspuh in (morebitno) turbino pa ne vem. :P Je pa vpra?anje, ?e bi tebi na navadnem neturbo motorju metalo toliko ognja oziroma bi moral imeti prej fajn segret avspuh.

 

Druga (ghetto) varianta je pa (ponovno) odkrita topla voda. Luknja na koncu zadnjega lonca oziroma celo na koncu cevi iz zadnjega lonca. Notri pri?raufa? en ?rauf ki je na koncu pobru?en v konus, da se konica prej in fajn segreje. No in ko se segreje, se ti ves neizgoren bencin vname ?isto na koncu zaradi ?esar ima? za sabo metrske ognje. Spet ne vem kako bi to delalo na navadnem neturbo motorju vem pa, da na turba?ih z blow off ventilom dela odli?no saj ko pre?alta?, MAF zazna da gre zrak noter, v resnici ga BOV spu??a pred motorjem ven, ra?unalnik pa vseeno dozira bencin v motor zaradi ?esa gre spet bencin v avspuh in babababa BANG! Sem videl ?e lepe plamen?ke na youtube samo s tem sistemom. :P

 

Tretja varianta je pa namenski flame thrower s plinsko jeklenko in vsem pripadajo?im. :hohoho: In, da se razumemo to se celo prodaja samo iskati se mi pa zdajle res ne da, ker sem ?e v slu?bi.

 

PS: in ni bilo sre?anje Mazd ampak JAP Meet.

 

?e ?etrta varjanta:

U tunelu pri 100 km/h ugasne? motor, pa dvakrat popumpa? gas pa ga spet pri?ge? pa wooooom po?i pa ogenj, pa ?e ma? sre?o ostane auspuh cel ... :hohoho: tko je blo v ?asu jugotov :jupiii:

Napisano

A mi zna kdo povedat kako dobim ogenj iz dizla...? :D:hohoho:

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Napisano

A mi zna kdo povedat kako dobim ogenj iz dizla...? :D:hohoho:

 

ne ?el si tega ;) ker ?e bo? imel ogenj iz diesla je nekaj ?e hudo narobe... :P

 

 

aja, a mi kdo zna obrazlo?it kak?na je prednost, da ti poka iz auspuha :ne vem:

33112_1.png

Napisano

ne ?el si tega ;) ker ?e bo? imel ogenj iz diesla je nekaj ?e hudo narobe... :P

aja, a mi kdo zna obrazlo?it kak?na je prednost, da ti poka iz auspuha :ne vem:

 

Vem, vem, saj si ne ?elim... :D

 

Da poka iz auspuha...? Show time, maybe??? :ne vem:

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Napisano

To je skoraj isto kot bejbe ki grejo vun v minicah ki po moji definiciji spadajo pod pasove... hm...

 

 

Something like attention wh**ore?? :aaaaa::hohoho:

Feel free....

Napisano

?e je ogenj in pokanje v pravilni kombinaciji s spojlerji, na kerih manka samo ?e k?n korit z ro?ami, in vsemi drugimi jeba?kimi dodatki na avtu,..baje lul?ek mal zraste lastniku taga avta :P

 

 

 

 

 

zdj se grem pa skrit :ph34r:

NiKoLi Ne ReCi NiKoLi!
 

Napisano

?e je ogenj in pokanje v pravilni kombinaciji s spojlerji, na kerih manka samo ?e k?n korit z ro?ami, in vsemi drugimi jeba?kimi dodatki na avtu,..baje lul?ek mal zraste lastniku taga avta :P

zdj se grem pa skrit :ph34r:

 

 

Se strinjam, ker beybe kr same not letijo... :P:D

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Napisano

misl? re?t mladoletne zmedenke? :D

 

 

Ne bo? verjela.... padajo celo 25+ mladoletnice,.... :aaaaa:

Feel free....

Napisano

hm,..nebi vedla,..ampak recimo da ti na podlagi bogatih izku?enj verjamem :P

 

 

?igavih bogatih.... kdo je bogat?? ?zmeden?

 

 

Pokysan na loto zadel?? :ouje:

Feel free....

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.