Skoči na vsebino

Pok in ogenj iz auspuha

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

kaj na obali ne govorijo ve? slovensko??? TI - tebi verjamem,..na podlagi tvojih izku?enj,..

 

tko kot na podlagi izku?enj vem, da te ne bo vidt 4.10.2008 :P

NiKoLi Ne ReCi NiKoLi!
 

Napisano

kaj na obali ne govorijo ve? slovensko??? TI - tebi verjamem,..na podlagi tvojih izku?enj,..

 

tko kot na podlagi izku?enj vem, da te ne bo vidt 4.10.2008 :P

 

 

Jaz sem hibrid... sploh ne spadam ve? nikamor.---- sem ?e ko Labi ratal... :aaaaa:

 

 

Ammm... sicer pa ..... NIMA? POJMA!! Pridem!!!!! :aaaaa:

Feel free....

Napisano

ne ?el si tega ;) ker ?e bo? imel ogenj iz diesla je nekaj ?e hudo narobe... :P

aja, a mi kdo zna obrazlo?it kak?na je prednost, da ti poka iz auspuha :ne vem:

 

 

Ponavadi je ta pok stranski produkt neke predelave/dodelave (bang bang pri turbo avtih, flatshift kot ima tich, launch control kot ima ta siva honda, ......)

 

Je ?e tich povedal za kaj se uporablja :D

 

 

 

off topic preselite se v kr neki!!!

Napisano

npr. ?e je turbina na avtu, se temu re?e anti-lag. uporablja se predvsem, da turbina med menjavo brzine ne izgubi vrtljajev ker se odve?no gorivo vname v njej in ji to zadr?i vrtljaje. ni pa to nekaj dobrega za turbino. zato je potem pokanje pa ogenj ven iz izpuha. je pa zanimivo :P:bravo:

282170693.png

 

 

kdor zgodaj ustaja, ni direktor :)

Napisano

Stepski volk, pa ne tega delat! <_<:hohoho:

 

Se povsem strinjam z Bossom, zakaj le ti ?e to nucat! :whatever:

 

No to je samo moje mnenje, oz. predlog. Men se je tisto pokanje zdel katastrofa, zvok je bil lih tak kot da en z otro?ko pi?tolco strelja! :whatever:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Stepski volk, pa ne tega delat! <_<:hohoho:

 

Se povsem strinjam z Bossom, zakaj le ti ?e to nucat! :whatever:

 

No to je samo moje mnenje, oz. predlog. Men se je tisto pokanje zdel katastrofa, zvok je bil lih tak kot da en z otro?ko pi?tolco strelja! :whatever:

 

 

He, he, Devil, ?e u?ge, nej u?ge vsaj tako kot Patria... :hohoho::hohoho::hohoho:

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Napisano

?e je ogenj in pokanje v pravilni kombinaciji s spojlerji, na kerih manka samo ?e k?n korit z ro?ami, in vsemi drugimi jeba?kimi dodatki na avtu,..baje lul?ek mal zraste lastniku taga avta :P

zdj se grem pa skrit :ph34r:

 

Objavljena slika

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Otro?ko pi?tolico? No ja :P:P:P je kr mo?n tale ogenj iz 2.5 motorja :D

 

Zakaj to nucat? Flatshift...to pomeni da ga nabije? na 8k rpm, pa potem sam dobesedno udari? po kuplungi, potegne? v 2. prestavo (ali 3.,4.) ter ?e spusti? kuplungo. Prestavi? ful hitr, gasa sploh ne spu??a?, pa ?e samo prestavljanje je brez cukanja in zelo teko?e. Vmes se pa? nate?e benzin (vmes mu je vzel sve?ko in...) hehe...

:D

 

Launch control je pa da se ne zakoplje?... pr obeh ti pa grejo kocine po konc ko ma? vkloplen :ouje:

 

PS: Vsako tele ma svoje vesele. Jst nisem kupo MS zato da bom to mel, ampak za turbo ali SC projekt ki bi sledil oz. bo sledil na belem avtu. Prvo mor? met mo?nost pove?anja dotoka benzina, nato pa sam "pri?raufa?" gor turbo ali SC.

:)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.