Skoči na vsebino

Prezimovanje kabrioleta

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

Zanima me, kaj postoriti, da bo kariolet lahko po?akal do naslednje pomladi.

Ima kdo kaj izku?enj? A avto kar pustiti v gara?i, ali kako stvar postoriti?

LP

RMM

Napisano

in ne pozabi na gume, napolni jih na predpisan tlak, kajti, ?e bo stal avto celo zimo na enem mestu, znjao biti spomladi malo jaj?aste; druga?e je pa s kabrioleti isto k z motorji :).

Napisano

?e no?e? gum s "flat spotom" na pomlad jih napolni bistveno ve? kot je predpisano. Jaz bi jih napolnil tja nekje med 3,5 in 4 bari (oz. maximalno dovoljeno), ko pa se bo? za?el voziti pa spet spusti? nazaj na pravi tlak.

33112_1.png

Napisano

Jaz pa bi enostavno avto postavil na lesene klocne,toliko da so gume v zraku,pa ?e zalavfa? lahko in se vozi? na mestu da malo prestave razmiga?,kar se ti?e strehe je pa pomoje bolje da je napeta,ker ?e bo celo zimo nagubano spu??ena potem se zna to spomladi poznat(ziher obstaja kaka krema za to inpregnirat!

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Ja najbolje je dati avto na klocne za streho je pa neki sprej. Jaz ga dobim v ?en?urju pri enemu ki se ukvarja s tem,sicer imam jaz iz takega blaga kot je recimo pri bmw,audi... Prej sem imel plastificirano,a so mi jo lansko leto na dvori??u zrezali...

post-2443-1222103283_thumb.jpg

Napisano

Hvala za odgovore, druga?e pa sem imel namen avto dvigniti na lesene klocne, ker sem ?e pred leti videl, kako zgledajo gume po parih mesecih na mestu. Kaj pa okoli motorja? A tam ni ni?esar, kar bi se "zale?alo", a se s tem potem ukvarjat spomladi?

LP

RMM

Napisano

Ja vsake tolko cajta ga zakurbla?,da se zagreje,pa je stvar re?ena. ;)

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

ok, pa lepo po vrsti:

 

- oprati, obrisati, mogo?e spolirati in konzervirati z voskom

- platneno streho zapreti in konzervirati s primerni sredstvom

- preveriti in dopolniti vse potrebne teko?ine, nekateri priporo?ajo celo menjavo olja, da pred zimskim spanjem odstranimo ve?ino starih usedlin ( ?e bo avto stal na hladnem, kjer so temperature mo?ne tudi pod ni?lo, nikar pozabiti na teko?ine, ki so odporne na zmrzal)

- ?e bo avto stal na svojih kolesih, potem gume napumpati na +30% tlaka ( ne prekora?iti dovoljenega tlaka)

- ?e bo avto stal na lesenih (ali kak?nih druga?nih) podstavkih, ga obvezno podpreti na za to namenjenih to?kah, in nikar pustiti kolesa prosto bingljati v zraku, ampak jim nuditi minimalno podporo

- ?e bo avto stal na mestu, kjer je mo?no, da do njega pridejo majhne ?ivalce ( kune, mi?i, itd...) potem ob?asno preveriti tudi da se ne vgnezdijo pri vozilu, in pregrizejo kakih kablov ( tu ne pomaga ni? drugo, kot pasti in dnevna kontrola, ali pa zaprt prostor, kamor te ?vali nimajo vstopa)

- enkrat na mesec zalaufati motor, vklju?iti gretje, da teko?ina lepo zaokro?i, ?e boste vrteli menjalnik, nikar ne pozabite odstraniti podporo za kolesa ( ki sem jo omenil prej )

- razmigati tudi servo mehanizem volana

- ?e je mo?no, se zapeljite kak?en krog

- ne pretiravati z laufanjem na mestu, saj to ne polni akumulatorja dovolj :)

- preveriti in namazati vitalne dele ( na vratih, zglobe, te?aje, vodila, kdor ?eli lahko tudi na podvozju) in za??ititi proti povr?inski rji

- nekateri za??itijo ?e tesnila, ob?asno pa jih razbremenijo (npr. odpreti vrata za nekaj ur, da tesnilo stopi v prvotno lego)

- pokriti s kvalitetno ponjavo, da za??itimo pred prahom, tako preventivno delno za??itimo avto pred vstopom prahu v dovodne kanale zra?enja in notranjost

 

mogo?e sem kaj pozabil, mogo?e kdo kaj izpusti, ampak v glavnem je to to :)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Kupi si trdo streho pa se vozi tudi pozimi ;):P

 

:bravo:

Zakaj bi imel avto samo za 3 letne ?ase, ?e Taft je za 4 letne ?ase. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

ok, pa lepo po vrsti:

 

- oprati, obrisati, mogo?e spolirati in konzervirati z voskom

- platneno streho zapreti in konzervirati s primerni sredstvom

- preveriti in dopolniti vse potrebne teko?ine, nekateri priporo?ajo celo menjavo olja, da pred zimskim spanjem odstranimo ve?ino starih usedlin ( ?e bo avto stal na hladnem, kjer so temperature mo?ne tudi pod ni?lo, nikar pozabiti na teko?ine, ki so odporne na zmrzal)

- ?e bo avto stal na svojih kolesih, potem gume napumpati na +30% tlaka ( ne prekora?iti dovoljenega tlaka)

- ?e bo avto stal na lesenih (ali kak?nih druga?nih) podstavkih, ga obvezno podpreti na za to namenjenih to?kah, in nikar pustiti kolesa prosto bingljati v zraku, ampak jim nuditi minimalno podporo

- ?e bo avto stal na mestu, kjer je mo?no, da do njega pridejo majhne ?ivalce ( kune, mi?i, itd...) potem ob?asno preveriti tudi da se ne vgnezdijo pri vozilu, in pregrizejo kakih kablov ( tu ne pomaga ni? drugo, kot pasti in dnevna kontrola, ali pa zaprt prostor, kamor te ?vali nimajo vstopa)

- enkrat na mesec zalaufati motor, vklju?iti gretje, da teko?ina lepo zaokro?i, ?e boste vrteli menjalnik, nikar ne pozabite odstraniti podporo za kolesa ( ki sem jo omenil prej )

- razmigati tudi servo mehanizem volana

- ?e je mo?no, se zapeljite kak?en krog

- ne pretiravati z laufanjem na mestu, saj to ne polni akumulatorja dovolj :)

- preveriti in namazati vitalne dele ( na vratih, zglobe, te?aje, vodila, kdor ?eli lahko tudi na podvozju) in za??ititi proti povr?inski rji

- nekateri za??itijo ?e tesnila, ob?asno pa jih razbremenijo (npr. odpreti vrata za nekaj ur, da tesnilo stopi v prvotno lego)

- pokriti s kvalitetno ponjavo, da za??itimo pred prahom, tako preventivno delno za??itimo avto pred vstopom prahu v dovodne kanale zra?enja in notranjost

 

mogo?e sem kaj pozabil, mogo?e kdo kaj izpusti, ampak v glavnem je to to :)

 

Zelo iz?rpen odgovor!

HVALA!

LP

RMM

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Včerajšnje kolegialno prednovoletno srečanje nam je zelo dobro uspelo  
    • Pri kolegu se je sicer na Suzukiju snela cev na turbu in so bili podobni problemi kot jih opisuješ le, da še poleg opisanega ni delal servo volan! Je pa zanimivo, da se je samo šelna losala in je pod pritiskom snelo cev. Če nimaš odvijača je nujna asistenca... 🫣
    • Ventiili niso pravilno nastavljeni,bobina, šoba za benzin me je zj.... la pri podobnem posegu.
    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.