Skoči na vsebino

Realna vrednost avta


R_sport

Priporočeno sporočilo

Avto nameravam po vsej verjetnosti kmalu prodat (?e letos) pa me zanima, koliko bi dobil za svojo M6 Sport:

- 1.8 bencinar; TE oprema

- original 17 col ALU plati??a + zraven bi dal 15 col zimske gume na jeklenih plati??ih

- letnik 2002

- perla bele barve (to je zdaj kao "in" :hohoho: )

- delno zatemnjene stranske ?ipe, zatemnjena zadnja ?ipa, vse homologirano

- avto ima nekaj malega ?ez 100.000 km

- redno vzdr?evan oz. servisiran, pred kratkim menjane sve?ke za 100.000 km ter komplet zavore

 

Avto je za svoj letnik res izredno lepo ohranjen, tehni?no brezhiben, brez pikice rje, ?uvan, gara?iran,... skratka ni da ni (da ne bom preve? nakladal). :P

 

Zdaj na avto.net-u se cene za tak avto gibljejo od 8.000 do nekje 10.000 eur, odvisno pa? od kilometrov in ohranjenosti. Koliko torej bi bila realna cena takega avta?

 

?e 2 fotki za la?jo predstavo:

 

post-464-1222357336_thumb.jpg

post-464-1222357513_thumb.jpg

12360_1.png
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

bom jaz pri?el 8500 :ne vem:

 

Hja, ene toliko bi mi ponudil pri avtohi?i, kjer bi kupil drug avto. Sam seveda smatram, da je avto vreden ve?, ker potem avtohi?e takole odkupljene avte po principu "staro za novo" prodajajo tudi po 1000 eur ve?.

 

Pred ?asom se je en sorodnik zanimal za ?estico s takim motorjem, opremo pa ?e letnik je bil isti. Ceno so imel postavljeno na 9000 eur, s tem da je bil avto totalka zanemarjen, npr. tiste gumice pri ?ipah so bile nakljuvane, kot da bi jih en pti? skljuval :hohoho: , avto je bil pa na 15 col gumah z jeklenimi plati??i, o kak?nih dodatnih zimskih gumah ni bilo govora...

 

V bistvu sem v dilemi: Po eni strani bi rad nabavil nov avto (predvsem bi rad ?el na dizla in pa na malo manj?i avto, ker tako velikega trenutno ne potrebujem), po drugi strani se mi pa zdi ?koda svojo ?estico prodajat pod ceno, ker vem da je avto res vreden svojega denarja in nima nobenih skritih napak ipd. Bo treba ?e mal razmislit... <_<

12360_1.png
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

V bistvu sem v dilemi: Po eni strani bi rad nabavil nov avto (predvsem bi rad ?el na dizla in pa na malo manj?i avto, ker tako velikega trenutno ne potrebujem), po drugi strani se mi pa zdi ?koda svojo ?estico prodajat pod ceno, ker vem da je avto res vreden svojega denarja in nima nobenih skritih napak ipd. Bo treba ?e mal razmislit... <_<

 

Zato tudi jaz nisem hotel menjat Xedosa, samo me je gospa "lepo" prepri?ala naj jo zamenjam za 6.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

men se pa zdi brezveze, da prodajas, ce si zadovoljen...

 

To ti dam ?ist prav. :bravo: In glede na to, da sem resni?no zadovoljen z avtom je ena varianta o kateri tudi razmi?ljam ta, da bi vzel malo novej?o M6 dizel (faceliftano). Glede na to, da je zunaj nov model, so cene starim po?teno padle. Za dobrih 16k eur se dobi prakti?no nov avto (star cca. eno do dve leti z malo kilometri). Cene bi morale po novem letu ?e pasti. :)

12360_1.png
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Cene bi morale po novem letu ?e pasti. :)

 

Cene novih avtomobilov ?e nikoli niso ?le dol, kve?jemu gor.

 

Jaz bi dal ceno tvoje 6-ke, kar pomeni za 6 let star avto nekje malo manj kot polovica cene kot je bil nov.

Pust'te me, da mi je doollgčaaaassss!!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Cene novih avtomobilov ?e nikoli niso ?le dol, kve?jemu gor.

 

Jaz bi dal ceno tvoje 6-ke, kar pomeni za 6 let star avto nekje malo manj kot polovica cene kot je bil nov.

 

Si pa brcnil v meglo.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem pri njih kupil dve(novi) mazdi, pa moram re?t, da nimam nobene slabe isku?nje s servisiranjem , pa tudi druga? se da marsikaj dogovorit... :P ?e ho?e?, grem mimo po kak?ne informacije o tej ?estici..

 

To je lepo sli?at. Sicer nameravam avto kupovat ne prej kot ?ez 2 meseca (moram najprej svojo ?estico spravit v promet), do takrat pa lahko da bo ta ?e prodana. :unsure: Predvidevam pa, da gre za kako testno vozilo ali kaj podobnega. Bi bil hvale?en ja, ?e se ti da pozanimat, za vsak slu?aj, ?e je v roku 2 mesecev ne spravijo v promet... :P

 

Mene bolj skrbi to, ko berem koliko te?av imajo vsi ti dizelski motorji z DPF-jem in nara??anjem olja v karterju. Nekaj je bilo na forumu govora tudi o tem, da so z nalo?itvijo zadnjega softwara te te?ave pri ?estici odpravili. Kdo kaj ve? ve o tem?

12360_1.png
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Na vseh področjih podobno. Ker rešitve niso tako enostavne, kot jih vidimo mi (navadni ljudje). Boss gleda z ene perspektive in na pogled vse klapa, Slivka iz druge in na pogled vse klapa. Med seboj pa se rešitve tepejo.   Kako naj zdaj oblast - lokalna, državna, evropska, ... naredi pravila, da bomo šli v pravo smer (trajnostno, zeleno), kot si to verjetno vsi želimo (piti čisto vodo, dihati čist zrak, ... in to pustiti tudi zanamcem), hkrati pa bodo vsi zadovoljni? Nemogoče. In politične stranke se v tem peskovniku bolj ali manj znajdejo, farbajo ljudi z nerealnimi obljubami, ker to radi kupujemo ...
    • Še kako se občuti. Ne dajejo vsi v goriva istih dodatkov in aditivov.  Mogoče je osnova podobna a razlike so v malenkostih.  Kako sem opazil razliko? Avto je bolj poskočen,z enim tankom sem  naredil veliko več kilometrov ( 802 km),pri avtocestni hitrostih do Bologne, okolica in nazaj). Najbrž v dinozavrih tega efekta  ne bo. 😉 Na žalost. 😊
    • Ja, se strinjam. Takoj, ko bo vlak iz Lokovca peljal v Novo Gorico in nazaj, bom opustil prevoz s svojim avtom...      Em, čakaj malo. Nekdo, ki živi v centru Nove Gorice, se lahko prevaža s kakšnim majhnim vozilom, ki ima tudi majhno porabo. Jaz, ki imam hišo na 965 metrih nadmorske višine, se pa prav nič ne preseravam s štirikolesnim pogonom. Pozimi je včasih še to premalo in na kolesa montiramo verige. Ko burja naredi zamete, se celo z vitlom rešujem. Normalno, da je v tem primeru poraba večja. In zdaj naj jaz plačujem višjo trošarino za to, ker živim na demografsko ogroženem območju, kjer so ceste precej zanemarjene in slabo vzdrževane zato, ker zimska služba pri nas v hribih ne zmore zagotavljati normalne prevoznosti ceste? In ti zdaj povezuješ večje uničevanje cest z večjo porabo goriva? In to naj bi bilo najbolj fer?     Bom. Lopato imam v avtu tudi poleti. Kje te dobim?
    • Nisem jeze,ker tudi kdo drug bere moje prispevke,in mu lahko pride prav.   Vidim pa,da ne veš,da raglje niso niti za zategovanje,kaj šele za odtegovanje....nobene!-bilokatere! Seveda "domači mojstri" veselo "samo dal"...in kasneje pljuvajo proizvajalca,ko pobere mehanizem raglje....   Raglje so samo za hitrejše vijačenje pri nedostopnosti ipd.!!! Za zategovanje so namenjeni moment ključi!!! Za odtegovanje pa udarni vijačniki ali t.i."braker bar-i"   https://www.amazon.de/Gelenkgriff-Steck-Drehgriff-Schiebegriff-Belastbar-Bruchfest/dp/B010FVT86U/ref=pb_allspark_dp_sims_pao_desktop_session_based_d_sccl_3_5/260-8320235-7813804?pd_rd_w=3HbOK&content-id=amzn1.sym.cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_p=cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_r=VV9X2DCM6FWJJT1CDJKX&pd_rd_wg=i4bXm&pd_rd_r=72dc5606-32c3-4073-b7fa-6c1fdcf86e0e&pd_rd_i=B010FVT86U&psc=1   Just a moment... WWW.AUTODOC.SI  
    • Evo k že glih prosiš   - Alternative avtomobilom so zgolj velika strenjena naselja, kar pri nas še Ljubljana ni. Recimo moj primer iz enwga konca Lj (Rožna dolina) na drug konec Lj v Jarše imam po obvoznici 15min z avtom z avtobusom in potrebnim prestopanjem pa 45min. Dnevno dodatno izgubljena 1. ura, ki mi jo nihče ne plača in gre  na rovaš mojega prostega časa. - Lažje je vrtce povećat na ciljni lokaciji v bljižini delovnega mesta. Še boljša varianta pa da se enemu od starđev prizna 6 urni delovnik, do otrokovega 8 leta. - Delitev na naše in tuje ti bo takoj preprečila EU, tako da lahko pozabiš na rešitev vinjet samo za tujce - Vinjetni sistem je spodbuda, da se uporablja AC namesto lokalnih cest. Ac tudi ne moreš na ta način sploh kasirat, ker se ne ve kdaj bo gorivo bilo trošeno na AC in kdaj lokalno. Tudi izpadi zaradi tankanja v tujini bi bili lahko veliki, saj takrat ta denar ne gre za Slo ceste. Tudi teorija, kdor vel vozi več uničuje za osebni promet ne zdrži, ker to velja zgolj za težki promet in ta je cestninjen drugače. Vedeti je namreč treba, da AC je treba zgradit do konca pa ali se gor pelje en avto ali 10.000 avtov. Zato ne glede ali greš enkrat ali večkrat je to povšal, kot je pri elektriki recimo omrežnina. Ampak, ker gre pri elektriki tudi za dejansko porabo imaš posebej pač obračunano tudi to, kot pri gorivu že danes plačuješ trošarino, ki je nadomestek za pokrivanje stroškov, ki niso vezani zgolj za golo ceno goriva.     Drugač pa, da bomo vsi veseli, se pripravlja v EU dodatno obdavčevanje goriv kot CO2 agenda, ki bo prineselo med 20-40 centi višjo ceno goriva na liter. nekje po letu 2027 je tole predvideno pa ne glede al bo takrat gor Taubi al pa Jajo al pa kdorkoli drug. Tako, da EU se obrača stran od ljudi in nam na vsak način želi otežiti in podražiti življenje.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.