Skoči na vsebino

Kako potegniti kabel iz...

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Hvala vsem za odgovore. ?e tako sem podrl pol avta, tako da mi odstranjevanje blatnika ni pri?lo v po?tev. K sre?i je bil napajalni kabel dovolj dolg in sem ga v notranjost potegnil pri sovozniku (tam ko ste rekli, 5x2cm guma + po?arna izolacija, res elegantna re?itev), pa potem pod volan in po levi strani. To sem delal prvi? in verjetno nikoli ve?. Delal skupaj najmanj 10 ur, res pa je da sem picajzelj in sem vse 3x preveril, da bo ja ok. Rezultat brez la?ne skromnosti navdu?ujo?, ground looping se ni pojavil. Sicer sem jezen, da nisem res dal dodaten par ?in?ev notri, vendar po to?i zvoniti... Prag sem zalimal (po?il je cca 13cm) in niti ni videt, da je bil po?en, upam samo da bo zdr?al. Zdaj pa ?akam ?e na lepo vreme, potem pa ni?anje, feltne, beli ?migavci, takrat dodam tudi slike...

Napisano

Jaz pa sem si rekel da nikoli ve? ne bom ?el v avto vgrajevat centralno zaklepanje! Sem si rekel ja! :D:rolleyes:

Ahjej, to ?e mene ?aka :blink:
IPB Image
Napisano

Ja saj pri dveh vratih ?e nebo tako hudo, ampak vseeno ?e gre? prvi? delat potem se malo lovi? glede postavitve motor?kov druga?e pa ni tak?ne panike samo vseeno vse razdirat polagat kable......Pa mi je ?lo nekje 7ur!

 

?e bo? rabil pomo? se ti ponudim ;)

Napisano

zakaj nebi take mehanizme ?e kupl? za ena zadnja vrata mam ?e en komplet z centralnim, pa kable tud. ampak sam za zadnje leva vrata.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tule jaz vidim samo kapljice, slikaj, da se bodo videle poškodbe, ker jaz po  treh zimah nimam nič, skoraj nič!  Ker toliko slba pa ni ta barva kot se tule piše.... 🤔😉
    • Najprej se vsedite v Mazdo 6e, šele potem pišite. Njena notranjost je na nivoju vsaj enkrat (celo dvakrat) dražjih vozil.
    • Odvisno s katere smeri gledaš. Sam sem stranka Kržišnika, ki ima že od nekdaj Suzukije zraven. Ko se sprehodiš po salonu, vidiš očitno razliko v kvaliteti. To samo govori v prid Mazdi, ker lažje opravičiš višjo ceno.   Zdaj so zraven še Dongfengi (Forthing je model Dongfenga), slika je podobna, če primerjaš.   Tudi Mazda 6e je vsaj za razred višje po izdelavi od tega. V zadnje so imeli v salonu CX-30 in Mazdo 6e. Tudi tu kitajc 6e ne izgleda nič slabše, prej izgleda višji rang avtomobila. Nevem zakaj je potrebna ta degradacija s "kitajcem", komu to služi..
    • O, super. Bomo nabavili tudi to. 👍 Sam pri obdelavi lesa nikoli ne uporabljam odsesavanja. Uporabljam pa vedno kvalitetne ščitnike za ušesa, zaščitna očala, rokavice in zaščitno masko za usta. Ugotovil sem namreč, da če ne uporabljaš zaščitne maske ti gredo mikro delci prahu v pljuča in imaš lahko pozneje probleme pri dihanju. Na koncu dela šele pometem in posesam delovno površino. 
    • Ali pa se enostavno sprijazniš z realnostjo in vsako pomlad malo retuširaš pikice. Po par letih pozabiš na to težavo, ko dobiš zraven še par vdrtin od raznih pacientov, ki s svojimi vrsti zrukajo vse avte okoli sebe. Sam zelo lepo skrbim za svoji mazdici pa naredim tako. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.