Skoči na vsebino

Kako potegniti kabel iz...

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Hvala vsem za odgovore. ?e tako sem podrl pol avta, tako da mi odstranjevanje blatnika ni pri?lo v po?tev. K sre?i je bil napajalni kabel dovolj dolg in sem ga v notranjost potegnil pri sovozniku (tam ko ste rekli, 5x2cm guma + po?arna izolacija, res elegantna re?itev), pa potem pod volan in po levi strani. To sem delal prvi? in verjetno nikoli ve?. Delal skupaj najmanj 10 ur, res pa je da sem picajzelj in sem vse 3x preveril, da bo ja ok. Rezultat brez la?ne skromnosti navdu?ujo?, ground looping se ni pojavil. Sicer sem jezen, da nisem res dal dodaten par ?in?ev notri, vendar po to?i zvoniti... Prag sem zalimal (po?il je cca 13cm) in niti ni videt, da je bil po?en, upam samo da bo zdr?al. Zdaj pa ?akam ?e na lepo vreme, potem pa ni?anje, feltne, beli ?migavci, takrat dodam tudi slike...

Napisano

Jaz pa sem si rekel da nikoli ve? ne bom ?el v avto vgrajevat centralno zaklepanje! Sem si rekel ja! :D:rolleyes:

Ahjej, to ?e mene ?aka :blink:
IPB Image
Napisano

Ja saj pri dveh vratih ?e nebo tako hudo, ampak vseeno ?e gre? prvi? delat potem se malo lovi? glede postavitve motor?kov druga?e pa ni tak?ne panike samo vseeno vse razdirat polagat kable......Pa mi je ?lo nekje 7ur!

 

?e bo? rabil pomo? se ti ponudim ;)

Napisano

zakaj nebi take mehanizme ?e kupl? za ena zadnja vrata mam ?e en komplet z centralnim, pa kable tud. ampak sam za zadnje leva vrata.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • V tem videu, ki ga je @Jest objavil, je Bloch z maketo lepo razložil, da motorji, ki imajo senzorje za zaznavanje odpornosti bencina na klenkanje, prilagodijo čas vžiga bencina. Če povzamem, čim nižje je oktansko število bencina, tem manj je ta bencin odporen na klenjkanje motorja, ker se prej samovžge, in obratno čim višje je oktansko število bencina, tem bolj je ta bencin odporen na klenkanje, ker se kasneje samovžge. Bencin 95 E10 je tudi bolj odporen zaradi višje vsebnosti bioetanola. Glede dodatkov pa Bloch pravi, da je težko izmeriti vpliv takšnega goriva na trajnost motorja, ker na to vplivajo različni dejavniki, da pa je ADAC ugotovil, da takšna dizelska goriva povečajo zmogljivost dizelskih motorjev za 3 do 5 %, pri bencinskih motorjih pa je ta razlika pri zmogljivosti zelo majhna.   A kdo ve, če ima mazda cx-30 senzorje za zaznavanje goriva in posledično prilagajanje vžiga goriva v motorju?
    • Tukaj lepo razloži (sicer v nemščini) ... ali je res bolje tankati premium gorivo ali ne ...    
    • Danes je pa lep da na kolo...trenutno 15stopinj, računam eno do črnega vrh
    • Navadil sem se tankati na Molovih bencinskih servisih, saj edini ponujajo bencin E10, ki ga Schuster (eden izmed nemških zastopnikov za mazdo) priporoča za motorje X.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.