Skoči na vsebino

Kako potegniti kabel iz...

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Hvala vsem za odgovore. ?e tako sem podrl pol avta, tako da mi odstranjevanje blatnika ni pri?lo v po?tev. K sre?i je bil napajalni kabel dovolj dolg in sem ga v notranjost potegnil pri sovozniku (tam ko ste rekli, 5x2cm guma + po?arna izolacija, res elegantna re?itev), pa potem pod volan in po levi strani. To sem delal prvi? in verjetno nikoli ve?. Delal skupaj najmanj 10 ur, res pa je da sem picajzelj in sem vse 3x preveril, da bo ja ok. Rezultat brez la?ne skromnosti navdu?ujo?, ground looping se ni pojavil. Sicer sem jezen, da nisem res dal dodaten par ?in?ev notri, vendar po to?i zvoniti... Prag sem zalimal (po?il je cca 13cm) in niti ni videt, da je bil po?en, upam samo da bo zdr?al. Zdaj pa ?akam ?e na lepo vreme, potem pa ni?anje, feltne, beli ?migavci, takrat dodam tudi slike...

Napisano

Jaz pa sem si rekel da nikoli ve? ne bom ?el v avto vgrajevat centralno zaklepanje! Sem si rekel ja! :D:rolleyes:

Ahjej, to ?e mene ?aka :blink:
IPB Image
Napisano

Ja saj pri dveh vratih ?e nebo tako hudo, ampak vseeno ?e gre? prvi? delat potem se malo lovi? glede postavitve motor?kov druga?e pa ni tak?ne panike samo vseeno vse razdirat polagat kable......Pa mi je ?lo nekje 7ur!

 

?e bo? rabil pomo? se ti ponudim ;)

Napisano

zakaj nebi take mehanizme ?e kupl? za ena zadnja vrata mam ?e en komplet z centralnim, pa kable tud. ampak sam za zadnje leva vrata.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • S podmladkom danes osvojila Peco, po zavarovani plezalni poti.
    • Meni so se pa takrat črne črke zbrisale.  Itak, da sem vzel čopič pa črno barvo, malo selotejpa in so bile kot nove.    Zanimivo mi je bilo, ko sem kupil v začetku osemdesetih stoenko in sva šla z kolegom  v trgovino z barvami za čolne in barke in  kupila kr eno belo barvo. Snežno belo.😊 Nato sva v njegovi garaži stoenko prebarvala s pištolo, ki je bila drugače mamenjena za lakiranje pohištva ( to so njegovi starši delali). Itak, da sva pištolo uničila.😇 Nato sva iz Italije prešvercala motor in  menjalnik od Fiat regate (70 konjičkov) . Ker je bil preširok (pet brzin) , sva z fleksarco izrezala del pločevine v kolo teku, tako, da je gledal en kos menjalnika ven pri kolesu. 🤣 Vgradila sva tudi nižje, športne amortizerje in vzmeti od Fiata 128 sport. Spredaj sva dodala home made spojler. Takrat sem delal na Tomusu in so mi na tomosovem inštitutu, kjer sem imel kolega ( ki je bil v razvojnem oddelku za auspuhe) izdelali iz inoxa cel auspuh, vključno z obema loncema. Stoenka je šla kot avion, tudi glasna je bila tako.  In na tehničnem ni bilo nikoli nobenega problema. 😄 Policaji so nas tudi velikokrat ustavili, ko smo se vračali z kakega špila z goriškega in nikoli ni bilo nobenih problemov. Lepo je bilo takrat "rihtat avte". 😊    
    • Evo, pa še bi se našlo kaj... 😊 Je pa zato cx-30  skupaj s ProCeed najnižji crossover....  Vsedi se not in boš presenečen kako je nizek....🤗😉  
    • Če bojo jih boš pa nazaj menjal za 5 min..... 😊😉
    • Res, da sem bil mlad junec takrat, to je blo 1x v 90 ih, še Wartburga sem mel.  In to so ble prva generacija tablic, ki so mele slabo barvo ampak črni napisi so bli pa OK in tud grb je bil lep. EU oznak pa takrat še ni bilo.   Ampak res nisem nič sikal ali pametoval, avto je bil pa res BP takrat. Sem se tolažil, da mogoče majo pa normo kolk jih vršt na dan pa jo še niso izpolnili.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.