Skoči na vsebino

Mx-3

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Sej verjetn je blo kej podobnga ?e objavln, sam mene zanimajo va?e izku?nje z mx-3, namre? kupujem eno 1,6 DOHC od 1995 naprej. Zakaj je tolk novih v Sloveniji tolk mal, al ji pa noben ne prodaja? Aja pa kaj se pr temu avtu ponavad najprej pokvar, oz. na kaj moram bit ?e posebi pozoren pri nakupu?

Napisano

hmm....baje so najbolj pogoste napake na mx-3 okvara elektricne instalacije....ampak jaz s tem nisem se nikoli imel tezav...

 

edino, kar sem imel probleme, je bilo tesnilo vetrobranskega stekla na voznikovi strani, ko je popustilo, mi je zacelo po A stebricku puscati voda v avto...

 

ce pa je kaj bolj specificno za DOHC motor, pa bo kdo drug povedal, moj je SOHC...

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

novih je bolj malo blo kupljenih verjetno, ker so relativno zanesljive in imajo sorazmerno nizko vrednost, jih malokdo prodaja.

 

vozim V6 letnik 92 in nimam nekih problemov, ?eprav nisem kupil tip-top avta.

so finte ki si jih pa? s?asoma sam zrihta?, ker servis ni najbolj poceni... to se pa? vsak sam odlo?i

 

te?avnostna obmo?ja so (za katere sem jjaz kje prebral)

 

- razdelilec v?iga, kabli (starostno pogojeno)

- stikala za elektri?ni pomik stekel (se dajo lepo o?istit, ?eprav je za+ebano delo)

- meni je tudi voda tekla notr pr stebri?ku(nafilal silikonski kit)

- stabilizatorske pal?ke, amortizerji (podvozje)

- notranjost sprednjih ?arometov

- ?kripanje v zadnjem predelu vozila (verjetno pogojeno z obliko)

- tesnila okrog stranskih stekel na vratih drsijo proti zadnjemu delu vozila

- mogo?e ?e kaj, samo se ne spomnim....

 

 

je pa avto enkratne oblike in se zelo lepo pelje, ?lovek bi si za?elel ?e mo?nej?i motor, pa bi bil vozek prava raketa :)

 

?e te zanima ?e kaj specifi?nega pa kar vpra?aj, nas je kar nekaj voznikov MX-3 tukaj

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Lp,

tudi sam imam mx3 V6 sicer ?ele 2 meseca, cca. 4k km.

Kupil oz. dobil v menjavo sem bolj zanemarjeno, najprej sem mislil, da bo to bolj prehoden avto. Ampak V6 me je prepri?al. Motor je v izredno dobrem stanju in zaenkrat dela lep?e kot marsikateri nov. Nobenih mehanskih zvokov, dobro potegne, popolnoma suh, po 4k km na pal?ki ni zaznati porabe olja kljub priganjanju, ker ko pohodi?, zasli?i? bo?anski glas. Tudi s porabo se da, ?e se zna? s tem avtom normalno vozit, z lahkoto shajati malo nad 8 litri, pa si ?e vedno med hitrej?imi v prometu.

Menjal sem kon?nike stabilizatorja, prednje diske, vse plo??ice, olje (5W 50), dodal ?portni filter, obnovil izpuh, menjal sem ?e vse okoli zadnje police (nosilci zvo?nikov, not. zadnjo tapeto in ?e par plasti?nih kosov), tako da sedaj nimam SKORAJ nobenega ?klepetanja zadaj. No, tu zadaj je pa? treba malo improvizirat, priviti kam kak?en dodaten (ampak tak lep ?rn) vijak,pa je.Globinsko sem ga o?itil znotraj, na zunaj spoliral, kolikor se je dalo in to je to. Edino, kar mi ne dela, je pumpica za pranje zadnjega stekla in pa ?aka me ''popravilo'' ene od lu?i. Mogo?e neko? tudi li?arska obnova zaradi veliiiiiko pikic od kamen?kov. Rje ni nikjer kljub temu, da se niso veliko brigali za izgled tega avta.

Glede na vse napisano je logi?no, da se mi je avto prikupil in ga bom sigurno nekaj ?asa imel. Pogle?am samo klimo (no, ne ?e, jo pa bom). Je pa pri hi?i ?e en avto, ve?ji, ki jo ima, tako da bom nekako shajal. Peesda, smo razvajeni. :D

Ima pa slabe izku?nje z njim moj sodelavec. 1.6 SOHC, pri 200k km mu je za?el vedno bol piti olje, modro se je kadilo za njim, samo to ni pravilo, povem le, da se tudi pri teh avtih lahko to zgodi.

Napisano

@mimixtz: koliko stanejo kon?niki stabilizatorja ' si dal nove ? originalne ? :D

lahko na PM

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

A je mogo?e kdo kej razmi?lju da bi probu uvozit iz kak?ne druge dr?ave in kak?ne so kej komplikacije?

 

LP!

 

Marko

euro dva more? najt... to pa je po 1994 oz. raje pozneje po 1996... nisem ziher...

 

potem pa ga uvozi? kot vsakega drugega...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.